Kathepige skriver:
Hold da kæft, hvor er det uprofessionelt gjort af hende.
Kan da godt forstå, I er en smule frustreret.. Spurgte du hende ikke, hvorfor hun intet havde nævnt?
har i mulighed for at låne pengene ? - De kommer jo retur, på et eller andet tidspunkt (når i flytter engang igen...)
Jeg ved det er et long-shot, men alligevel. Skide surt at stå der med håret i postkassen, og der er jo ikke længe til 1. oktober.. 
Vi har desværre ingen mulighed for at skaffe dem. Banken vil kun hjælpe med et indskud der hedder højest 15.000. Nej der er ikke længe til. Men der er heldigvis mange ledige lejligheder i Fjerritslev, og har smidt det på facebook at vi mangler en lejlighed/hus. Så mon ikke der snart kommer noget.
Nej jeg spurgte ikke hvorfor hun intet havde nævnt. Men kunne høre på hende hun tog det som en selvfølge for som hun sagde: jamen det har jeg jo gjort alle de andre gange.
Så tror ærlig talt ikke hun har tænkt over det. Men vil godt vædde på hun heller ikke selv ville være tilfreds hvis hun pludselig fik af vide hun skulle lægge 15.000 mere end hun havde regnet med.
Anmeld