Jeg panikker lidt nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Chraz

Kathepige skriver:

Hold da kæft, hvor er det uprofessionelt gjort af hende.

Kan da godt forstå, I er en smule frustreret.. Spurgte du hende ikke, hvorfor hun intet havde nævnt?

har i mulighed for at låne pengene ? - De kommer jo retur, på et eller andet tidspunkt (når i flytter engang igen...)

Jeg ved det er et long-shot, men alligevel. Skide surt at stå der med håret i postkassen, og der er jo ikke længe til 1. oktober..

Vi har desværre ingen mulighed for at skaffe dem. Banken vil kun hjælpe med et indskud der hedder højest 15.000. Nej der er ikke længe til. Men der er heldigvis mange ledige lejligheder i Fjerritslev, og har smidt det på facebook at vi mangler en lejlighed/hus. Så mon ikke der snart kommer noget.

Nej jeg spurgte ikke hvorfor hun intet havde nævnt. Men kunne høre på hende hun tog det som en selvfølge for som hun sagde: jamen det har jeg jo gjort alle de andre gange.

Så tror ærlig talt ikke hun har tænkt over det. Men vil godt vædde på hun heller ikke selv ville være tilfreds hvis hun pludselig fik af vide hun skulle lægge 15.000 mere end hun havde regnet med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

jydeinden

lidt vildt at hun forventer at i ved på forhånd at det er så mange penge i skal finde :-s her er det kun 3 mdrs husleje man skal ligge i form af indskud, har aldrig hørt andet :-s

Anmeld

26. august 2013

Chraz

jydeinden skriver:

lidt vildt at hun forventer at i ved på forhånd at det er så mange penge i skal finde :-s her er det kun 3 mdrs husleje man skal ligge i form af indskud, har aldrig hørt andet :-s

ja jeg blev godt nok også utrolig paf da jeg læste lejekontrakten. Og det er jo sindssygt mang penge hun vil have man skal ligge.

Anmeld

26. august 2013

An&Jo

Chraz skriver:

ja jeg blev godt nok også utrolig paf da jeg læste lejekontrakten. Og det er jo sindssygt mang penge hun vil have man skal ligge.

Det plejer altså heller ikke at være normen her på egnen, det er mest i de store byer, så forstår godt du bliver paf!!

Men jeg forhører mig stadig lidt rundt om der skulle være noget ledigt.. Hvad er det mindste antal værelser?? 3 soveværelser eller hvordan??

Anmeld

26. august 2013

Chraz

An&Jo skriver:

Det plejer altså heller ikke at være normen her på egnen, det er mest i de store byer, så forstår godt du bliver paf!!

Men jeg forhører mig stadig lidt rundt om der skulle være noget ledigt.. Hvad er det mindste antal værelser?? 3 soveværelser eller hvordan??

Altså mindst 3 soveværelser, men 4 er at forerække. Og lejen må ikke være meget mere end 5000 plus forbrug. 

Tusind tak fordi du gider forhøre dig rundt omkring. Det er lidt en bombe at få smidt og der er jo ret kort tid til vi skal være ude her 

Anmeld

26. august 2013

An&Jo

Chraz skriver:

Altså mindst 3 soveværelser, men 4 er at forerække. Og lejen må ikke være meget mere end 5000 plus forbrug. 

Tusind tak fordi du gider forhøre dig rundt omkring. Det er lidt en bombe at få smidt og der er jo ret kort tid til vi skal være ude her 

Super, skriver så snart jeg ved noget.. Kender et par stykker der udlejer i fj og prøver lige at finde ud af om der er noget ledigt..

Kan forstå det er en bombe, og ja det skal jo gå hurtigt..

Anmeld

26. august 2013

Chraz

An&Jo skriver:

Super, skriver så snart jeg ved noget.. Kender et par stykker der udlejer i fj og prøver lige at finde ud af om der er noget ledigt..

Kan forstå det er en bombe, og ja det skal jo gå hurtigt..

Jeg kan slet ikke takke dig nok for at du gider gøre det! tusind tusind tak!

Anmeld

26. august 2013

An&Jo

Chraz skriver:

Jeg kan slet ikke takke dig nok for at du gider gøre det! tusind tusind tak!

Jeg hjælper altid hvor jeg kan, hvis jeg kan.. Og det koster ikke mig noget lige at sende en SMS og spørge rundt..

Anmeld

26. august 2013

B&J

Har i spurgt hende??? om det er indskud + 3 mdrs husleje forudbetalt..

det har jeg aldrig hørt om

Anmeld

26. august 2013

Loa

B&J skriver:

Har i spurgt hende??? om det er indskud + 3 mdrs husleje forudbetalt..

det har jeg aldrig hørt om

Det er så meget meget normalt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.