"er du mors lille dreng" på youtube

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

AnthonsMor

Tanja. skriver:

Det er de nok og der er nok flere anbringelser, ellers høre man måske bare mere om det idag. Nu har jeg selv haft det tæt på livet, ikke mig selv, men nært familie og ksn kun prise mig lykkelig på de børns vejne at kommunen var handlekraftig, for ved de børn ville være blevet"tabt"

Det samme har jeg, nær familie..
Jeg er sikker på, at drengen ville have det godt hos hans mor, men jeg er til gengæld sikker på, at hun ville have brug for meget støtte, som hun ikke ville kunne få, og det ville jo ende forfærdeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Koen.

Martsbaby skriver:

Det samme har jeg, nær familie..
Jeg er sikker på, at drengen ville have det godt hos hans mor, men jeg er til gengæld sikker på, at hun ville have brug for meget støtte, som hun ikke ville kunne få, og det ville jo ende forfærdeligt..

Det er i de tilfælde det er fantastisk der bliver handlet, men kan da godt se som forældre at det må være tragisk, men igen børn er bare for dyrebart til at være prøveklud

Anmeld

24. august 2013

AnthonsMor

Tanja. skriver:

Det er i de tilfælde det er fantastisk der bliver handlet, men kan da godt se som forældre at det må være tragisk, men igen børn er bare for dyrebart til at være prøveklud

Lige præcis - de er for dyrebare, det er et helt liv det kan gå ud over.. Jørn og Mads ender garanteret ikke med at få den optimale opvækst grundet deres svigt i starten af livet, selvom man siger man intet husker fra dengang, nej minderne er der ikke, men den negative påvirkning sidder jo i underbevidstheden..

Jeg føler med de drenge og jeg synes det er synd for Anni, at hun skulle trækkes igennem det hele en gang til, når hun selv var på kommunen for at blive rådgivet omkring abort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.