Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Martsbaby skriver: Det er fantastisk at være mor.. Mest fordi den kærlighed man får er ubetinget - og man kan virkelig se, at de bare er dybt forelsket i både mor og far.. Åååh
Det er fantastisk at være mor.. Mest fordi den kærlighed man får er ubetinget - og man kan virkelig se, at de bare er dybt forelsket i både mor og far.. Åååh
Ja og for pokker hvor er det gengældt! Kærlighed har nået et helt nyt stadie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: ih hvor ser han skøn ud
ih hvor ser han skøn ud
Taak, og ja det er han bestemt også
Hvor er det spændende hvornår din bebs vil ud!!!
emmagirl skriver: Taak, og ja det er han bestemt også Hvor er det spændende hvornår din bebs vil ud!!!
Ja meget vi er også rigtig utålmodige lige pt Hehe
emmagirl skriver: Ja og for pokker hvor er det gengældt! Kærlighed har nået et helt nyt stadie
Martsbaby skriver: Fuldstændigt..Før jeg fødte var jeg sikker på, at min kæreste var den i verden jeg elskede højst.. Jeg blev klogere
Fuldstændigt..Før jeg fødte var jeg sikker på, at min kæreste var den i verden jeg elskede højst.. Jeg blev klogere
Jaa, men jeg elsker også min kæreste endnu højere end før
emmagirl skriver: Jaa, men jeg elsker også min kæreste endnu højere end før
Rinepigen skriver: Ja meget vi er også rigtig utålmodige lige pt Hehe
Det kan jeg godt forstå! Og man overanalyserer bare hele tiden kroppen: "var det en ve?"
Martsbaby skriver: Ja ja, absolut - men jeg blev helt overrasket faktisk.. Forventningerne var slet ikke så høje :O
Ja ja, absolut - men jeg blev helt overrasket faktisk.. Forventningerne var slet ikke så høje :O
ja, det overgik alt
emmagirl skriver: ja, det overgik alt
emmagirl skriver: Det kan jeg godt forstå! Og man overanalyserer bare hele tiden kroppen: "var det en ve?"
Haha jaa lige nøjagtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128