HOLD da op hvor tiden flyver!!!! I dag er det allerede 4 uger siden jeg havde veer det meste af dagen og kl. 23.03 kom den dejligste guldklump Leander 

Da Leander var 18 dage gammel havde vi besøg af sundhedsplejersken, og der havde han taget 895 g (fra 3605 g til 4500 g) på og vokset 4 cm (fra 53 cm til 57 cm) 
Og man må sige at det kan ses - han ligner lidt en lille sumobryder med de kinder og dobbelthage 
Men amningen har også bare kørt helt upåklageligt, dog indtil i går hvor jeg kom på penicillin for brystbetændelse. Øv, øv og atter øv - men tror dog at det går hurtigt væk, fordi jeg nåede at tage det i opløbet.
Allerede da Leander var 14 dage gammel kunne han trille fra mave til ryg, det er nok ikke helt bevidst - men han er ikke så glad for at ligge på maven og så må man jo kæmpe
Men han er megagod til at holde sit hoved og er brølstærk allerede
Indtil videre sover han godt om natten, vågner for at spise hver 3. time og sover så videre. Om dagen powernapper han mest, men det hænder da at han tager tre timer om dagen også!
Han snakker/knirker helt vildt når han sover, det er så morsomt, men også lidt svært, for jeg tror TIT at han er vågen og så ligger han egentlig bare og snorksover 
Han er også begyndt at smile engang i mellem, men jeg er så betaget af det at jeg ikke har fanget det på kamera endnu - det kommer nok!
Det er fantastisk at være mor. Jeg havde forventet noget stort, men det er endnu endnu endnu bedre 

Og i skal da ikke snydes for et kæmpe billedspam 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld