Så blev guldklumpen 4 uger + kæmpe billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.604 visninger
56 svar
26 synes godt om
24. august 2013

mommy1991

HOLD da op hvor tiden flyver!!!! I dag er det allerede 4 uger siden jeg havde veer det meste af dagen og kl. 23.03 kom den dejligste guldklump Leander 

Da Leander var 18 dage gammel havde vi besøg af sundhedsplejersken, og der havde han taget 895 g (fra 3605 g til 4500 g) på og vokset 4 cm  (fra 53 cm til 57 cm)  Og man må sige at det kan ses - han ligner lidt en lille sumobryder med de kinder og dobbelthage  Men amningen har også bare kørt helt upåklageligt, dog indtil i går hvor jeg kom på penicillin for brystbetændelse. Øv, øv og atter øv - men tror dog at det går hurtigt væk, fordi jeg nåede at tage det i opløbet. 

Allerede da Leander var 14 dage gammel kunne han trille fra mave til ryg, det er nok ikke helt bevidst - men han er ikke så glad for at ligge på maven og så må man jo kæmpe Men han er megagod til at holde sit hoved og er brølstærk allerede  

Indtil videre sover han godt om natten, vågner for at spise hver 3. time og sover så videre. Om dagen powernapper han mest, men det hænder da at han tager tre timer om dagen også!  Han snakker/knirker helt vildt når han sover, det er så morsomt, men også lidt svært, for jeg tror TIT at han er vågen og så ligger han egentlig bare og snorksover

Han er også begyndt at smile engang i mellem, men jeg er så betaget af det at jeg ikke har fanget det på kamera endnu - det kommer nok! 

Det er fantastisk at være mor. Jeg havde forventet noget stort, men det er endnu endnu endnu bedre 

Og i skal da ikke snydes for et kæmpe billedspam 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

esioul

emmagirl skriver:

HOLD da op hvor tiden flyver!!!! I dag er det allerede 4 uger siden jeg havde veer det meste af dagen og kl. 23.03 kom den dejligste guldklump Leander 

Da Leander var 18 dage gammel havde vi besøg af sundhedsplejersken, og der havde han taget 895 g (fra 3605 g til 4500 g) på og vokset 4 cm  (fra 53 cm til 57 cm)  Og man må sige at det kan ses - han ligner lidt en lille sumobryder med de kinder og dobbelthage  Men amningen har også bare kørt helt upåklageligt, dog indtil i går hvor jeg kom på penicillin for brystbetændelse. Øv, øv og atter øv - men tror dog at det går hurtigt væk, fordi jeg nåede at tage det i opløbet. 

Allerede da Leander var 14 dage gammel kunne han trille fra mave til ryg, det er nok ikke helt bevidst - men han er ikke så glad for at ligge på maven og så må man jo kæmpe Men han er megagod til at holde sit hoved og er brølstærk allerede  

Indtil videre sover han godt om natten, vågner for at spise hver 3. time og sover så videre. Om dagen powernapper han mest, men det hænder da at han tager tre timer om dagen også!  Han snakker/knirker helt vildt når han sover, det er så morsomt, men også lidt svært, for jeg tror TIT at han er vågen og så ligger han egentlig bare og snorksover

Han er også begyndt at smile engang i mellem, men jeg er så betaget af det at jeg ikke har fanget det på kamera endnu - det kommer nok! 

Det er fantastisk at være mor. Jeg havde forventet noget stort, men det er endnu endnu endnu bedre 

Så skøn

Og virkelig lækkert navn

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

esioul skriver:

Så skøn

Og virkelig lækkert navn

Hihi, tusind tak x 2 

Anmeld

24. august 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

det er sindsygt som tiden flyver!! (Isaak er snart 4mdr)

hvor det bare dejligt at høre i har det godt, og fedt at amningen køre! håber brystbetændelsen hurtigt er på vej retur!

hvor er han bare en lækker lille bebs altså

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

det er sindsygt som tiden flyver!! (Isaak er snart 4mdr)

hvor det bare dejligt at høre i har det godt, og fedt at amningen køre! håber brystbetændelsen hurtigt er på vej retur!

hvor er han bare en lækker lille bebs altså

Wow, 4 måneder allerede?  Det er dælme med at nyde vores barsel og unger, lige pludelig starter vi igen og de starter institution!!!! Det har jeg slet ikke lyst til at tænke på.. Puha! 

Jaa, det er så dejligt at det hele kører! Tror og håber også at brystbetændelsen allerede er på retur.. 

Og mange tak  og så meget i lige måde!!! 

Anmeld

24. august 2013

Ayasmor

Jeg tror jeg er forelsket Han er da bare SÅ lækker den lille leander Måske skrukheden skinner lidt igennem her haha

Elsker billedet i autostolen, hvor han ligner en, der bare tænker: Dohhh!!! Jeg havde jo sagt det

Tiden flyver bare alt for stærkt når først de er kommet ud af maven, er du vimmer, hvor synes jeg ikke, at det er over 4½ år siden jeg fødte

Bestemt ikke fedt med brystbetændelse, men godt du fik det i opløbet

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Jeg tror jeg er forelsket Han er da bare SÅ lækker den lille leander Måske skrukheden skinner lidt igennem her haha

Elsker billedet i autostolen, hvor han ligner en, der bare tænker: Dohhh!!! Jeg havde jo sagt det

Tiden flyver bare alt for stærkt når først de er kommet ud af maven, er du vimmer, hvor synes jeg ikke, at det er over 4½ år siden jeg fødte

Bestemt ikke fedt med brystbetændelse, men godt du fik det i opløbet

Hvor er du bare sød!  Han er en lille lækker sumobryder, som smelter vores hjerter hver evig eneste dag. 

Hehe, ja det er SÅ fedt det billede!  "Doooh!" Og han ligner også bare tit en der tænker: "Are you kidding me? " når vi sender ham alverdens tossede ansigtsudtryk og prøver at få ham til at smile  

Jeg kan sagtens forestille mig at 4½ år går hurtigt. Jeg har en nevø på 5½ og synes da også bare at det var i går jeg blev ringet op at jeg var blevet moster! Ja, og de her 4 uger er gået SÅ hurtigt og Leander bliver tungere og større for hver dag der går, og synes han viser nye sider hele tiden.. Jeg er stadig dybt fascineret af at min kæreste og jeg har skabt ham - det er så vildt! 

Anmeld

24. august 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Hvor er du bare sød!  Han er en lille lækker sumobryder, som smelter vores hjerter hver evig eneste dag. 

Hehe, ja det er SÅ fedt det billede!  "Doooh!" Og han ligner også bare tit en der tænker: "Are you kidding me? " når vi sender ham alverdens tossede ansigtsudtryk og prøver at få ham til at smile  

Jeg kan sagtens forestille mig at 4½ år går hurtigt. Jeg har en nevø på 5½ og synes da også bare at det var i går jeg blev ringet op at jeg var blevet moster! Ja, og de her 4 uger er gået SÅ hurtigt og Leander bliver tungere og større for hver dag der går, og synes han viser nye sider hele tiden.. Jeg er stadig dybt fascineret af at min kæreste og jeg har skabt ham - det er så vildt! 

Hihi... Du må være en god malkeko når han tager så flot på Haha.. elsker de der, are you freaking kidding me udtryk Kan fortælle, at de ikke stopper Min datter gør det stadig, nu er der bare tilføjet sætningen; Mor??? Hvad laver du? haha

Ja, det gør det nemlig Synes også jeg kan huske, at den første uge gik hurtigt, så den første mdr. osv osv osv. Kan godt forstå, at du er betaget af, at i har lavet ham. Han er jo hamrende skøn Selv de små hvide (hormon) knopper på næsetippen er charmerende

Anmeld

24. august 2013

MorDk

Dejlige billeder og skønt med en lille update. Sikke et skønt navn. Leander. Hvis vores datter var blevet en dreng skulle det være Leander ♥

Anmeld

24. august 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

åhhh savle savle savle,
Hvor er han bare uimodståeligt kær og lækker
og hvor lyder det bare super skønt det hele, på nær brystbetændelse, av av.

ihhh hvor jeg dog bare glæder mig endnu mere til det bliver min tur sådan som du oplever mor rollen

åha skønne skønne billeder, SUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.