Så blev guldklumpen 4 uger + kæmpe billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Det er en god indstilling at have! Synes det er SÅ sejt når kvinder bare kan og vil amme deres børn Heldigvis kan et par piller vel tage brystbetændelsen. 

Synes han ligner dig! Er jeg helt gal på den?

Han har i hvertfald min næse Men mormor og farmor mener begge at han ligner mest far  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Ja det er en speciel følelse

Håber bare mit indlæg kan inspirere andre til at give amningen en ekstra chance, for når det lykkedes, så er det virkelig uvurderlig!

Det er jeg sikker på det kan!!! 

Anmeld

26. august 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Han har i hvertfald min næse Men mormor og farmor mener begge at han ligner mest far  

Når okay  Men sød er han ihvertfald! En rigtig lille prop 

Anmeld

26. august 2013

Asta&Alfred

emmagirl skriver:

HOLD da op hvor tiden flyver!!!! I dag er det allerede 4 uger siden jeg havde veer det meste af dagen og kl. 23.03 kom den dejligste guldklump Leander 

Da Leander var 18 dage gammel havde vi besøg af sundhedsplejersken, og der havde han taget 895 g (fra 3605 g til 4500 g) på og vokset 4 cm  (fra 53 cm til 57 cm)  Og man må sige at det kan ses - han ligner lidt en lille sumobryder med de kinder og dobbelthage  Men amningen har også bare kørt helt upåklageligt, dog indtil i går hvor jeg kom på penicillin for brystbetændelse. Øv, øv og atter øv - men tror dog at det går hurtigt væk, fordi jeg nåede at tage det i opløbet. 

Allerede da Leander var 14 dage gammel kunne han trille fra mave til ryg, det er nok ikke helt bevidst - men han er ikke så glad for at ligge på maven og så må man jo kæmpe Men han er megagod til at holde sit hoved og er brølstærk allerede  

Indtil videre sover han godt om natten, vågner for at spise hver 3. time og sover så videre. Om dagen powernapper han mest, men det hænder da at han tager tre timer om dagen også!  Han snakker/knirker helt vildt når han sover, det er så morsomt, men også lidt svært, for jeg tror TIT at han er vågen og så ligger han egentlig bare og snorksover

Han er også begyndt at smile engang i mellem, men jeg er så betaget af det at jeg ikke har fanget det på kamera endnu - det kommer nok! 

Det er fantastisk at være mor. Jeg havde forventet noget stort, men det er endnu endnu endnu bedre 

Og i skal da ikke snydes for et kæmpe billedspam 

Sikke en fin lille guldklump

Anmeld

26. august 2013

Cbank

emmagirl skriver:

HOLD da op hvor tiden flyver!!!! I dag er det allerede 4 uger siden jeg havde veer det meste af dagen og kl. 23.03 kom den dejligste guldklump Leander 

Da Leander var 18 dage gammel havde vi besøg af sundhedsplejersken, og der havde han taget 895 g (fra 3605 g til 4500 g) på og vokset 4 cm  (fra 53 cm til 57 cm)  Og man må sige at det kan ses - han ligner lidt en lille sumobryder med de kinder og dobbelthage  Men amningen har også bare kørt helt upåklageligt, dog indtil i går hvor jeg kom på penicillin for brystbetændelse. Øv, øv og atter øv - men tror dog at det går hurtigt væk, fordi jeg nåede at tage det i opløbet. 

Allerede da Leander var 14 dage gammel kunne han trille fra mave til ryg, det er nok ikke helt bevidst - men han er ikke så glad for at ligge på maven og så må man jo kæmpe Men han er megagod til at holde sit hoved og er brølstærk allerede  

Indtil videre sover han godt om natten, vågner for at spise hver 3. time og sover så videre. Om dagen powernapper han mest, men det hænder da at han tager tre timer om dagen også!  Han snakker/knirker helt vildt når han sover, det er så morsomt, men også lidt svært, for jeg tror TIT at han er vågen og så ligger han egentlig bare og snorksover

Han er også begyndt at smile engang i mellem, men jeg er så betaget af det at jeg ikke har fanget det på kamera endnu - det kommer nok! 

Det er fantastisk at være mor. Jeg havde forventet noget stort, men det er endnu endnu endnu bedre 

Og i skal da ikke snydes for et kæmpe billedspam 

Sikke en skøn update. og vildt at tiden bare flyver sådan afsted  

Hvor ser han jo bare skøn ud. En rigtig charmetrold!!! Og vildt stærk!  (Min Aske var/ er også meget stærk i nakken).

Det er dejligt at høre at mælken bare kører derudad (trods af brystbetændelse nu her ) Men god bedring med det 

Knus herfra 

Anmeld

29. august 2013

Line&Mike

Sikke da en dejlig opdatering! 

Hold da op hvor tiden flyver afsted! Synes lige det var igår du skrev at du havde født, og jeg lige havde set dit sidste mavebillede!

Men det lyder da bare til at i klarer det super godt derhjemme! Og sikke en næringsrig mælk du producerer - det er da bare skønt 

Øv med brystbetændelse! Håber du er kommet oven på det igen!

Men sikke dog en lækker lille søn i har jer!! 

Hvis ikke man bliver skruk af sådan en lille skønhed, ja så ved jeg da ikke hvad man skulle gøre det af? 

- Er forresten helt vild med den buksedragt han har på, der hvor han ligger på puslebordet! Han er rigtig smart, hehe 

Anmeld

30. august 2013

mommy1991

Line&Mike skriver:

Sikke da en dejlig opdatering! 

Hold da op hvor tiden flyver afsted! Synes lige det var igår du skrev at du havde født, og jeg lige havde set dit sidste mavebillede!

Men det lyder da bare til at i klarer det super godt derhjemme! Og sikke en næringsrig mælk du producerer - det er da bare skønt 

Øv med brystbetændelse! Håber du er kommet oven på det igen!

Men sikke dog en lækker lille søn i har jer!! 

Hvis ikke man bliver skruk af sådan en lille skønhed, ja så ved jeg da ikke hvad man skulle gøre det af? 

- Er forresten helt vild med den buksedragt han har på, der hvor han ligger på puslebordet! Han er rigtig smart, hehe 

Hihi, ja han er bare så dejlig! Og tiden flyver simpelthen afsted!  

Jeg elsker også den buksedragt, men han har kun haft den på den ene gang - det har ikke været koldt nok og nu er han for stor  Mega ærgerligt!!! Men selvfølgelig bare super at han vokser så godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.