Så blev guldklumpen 4 uger + kæmpe billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

Carina:-)

Nuuurh han er lækker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

lineog4

emmagirl skriver:

HOLD da op hvor tiden flyver!!!! I dag er det allerede 4 uger siden jeg havde veer det meste af dagen og kl. 23.03 kom den dejligste guldklump Leander 

Da Leander var 18 dage gammel havde vi besøg af sundhedsplejersken, og der havde han taget 895 g (fra 3605 g til 4500 g) på og vokset 4 cm  (fra 53 cm til 57 cm)  Og man må sige at det kan ses - han ligner lidt en lille sumobryder med de kinder og dobbelthage  Men amningen har også bare kørt helt upåklageligt, dog indtil i går hvor jeg kom på penicillin for brystbetændelse. Øv, øv og atter øv - men tror dog at det går hurtigt væk, fordi jeg nåede at tage det i opløbet. 

Allerede da Leander var 14 dage gammel kunne han trille fra mave til ryg, det er nok ikke helt bevidst - men han er ikke så glad for at ligge på maven og så må man jo kæmpe Men han er megagod til at holde sit hoved og er brølstærk allerede  

Indtil videre sover han godt om natten, vågner for at spise hver 3. time og sover så videre. Om dagen powernapper han mest, men det hænder da at han tager tre timer om dagen også!  Han snakker/knirker helt vildt når han sover, det er så morsomt, men også lidt svært, for jeg tror TIT at han er vågen og så ligger han egentlig bare og snorksover

Han er også begyndt at smile engang i mellem, men jeg er så betaget af det at jeg ikke har fanget det på kamera endnu - det kommer nok! 

Det er fantastisk at være mor. Jeg havde forventet noget stort, men det er endnu endnu endnu bedre 

Og i skal da ikke snydes for et kæmpe billedspam 

Lækker lille dreng - bliver helt skruk når jeg ser baby i strømpebukser....

line

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Hihi... Du må være en god malkeko når han tager så flot på Haha.. elsker de der, are you freaking kidding me udtryk Kan fortælle, at de ikke stopper Min datter gør det stadig, nu er der bare tilføjet sætningen; Mor??? Hvad laver du? haha

Ja, det gør det nemlig Synes også jeg kan huske, at den første uge gik hurtigt, så den første mdr. osv osv osv. Kan godt forstå, at du er betaget af, at i har lavet ham. Han er jo hamrende skøn Selv de små hvide (hormon) knopper på næsetippen er charmerende

Haha, hvor er det fedt Elsker også bare når de begynder at være copycats.. Glemmer aldrig da min nevø sagde til min søster: "Mor, jeg snakker altså lige med moster Emma!" Man kunne så tydeligt høre at den havde han fået et par gange

Hihi, ja de der hormonknopper på næsen er han født med - men de begynder så småt at blive mindre Synes faktisk også de er lidt søde

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

MorDk skriver:

Dejlige billeder og skønt med en lille update. Sikke et skønt navn. Leander. Hvis vores datter var blevet en dreng skulle det være Leander ♥

Mange tak  Ja, Leander er et dejligt navn! Så må det blive en Leander næste gang, hvis du skal have flere

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

åhhh savle savle savle,
Hvor er han bare uimodståeligt kær og lækker
og hvor lyder det bare super skønt det hele, på nær brystbetændelse, av av.

ihhh hvor jeg dog bare glæder mig endnu mere til det bliver min tur sådan som du oplever mor rollen

åha skønne skønne billeder, SUK

Hihi, 1000 tak søde  Jeg er helt enig.. Han er bare for dejlig  Og kan virkelig godt forstå du glæder dig - det er den største oplevelse!!!! 

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

Carina:-) skriver:

Nuuurh han er lækker 

Jaaaaaa 

Anmeld

24. august 2013

mommy1991

lineog4 skriver:

Lækker lille dreng - bliver helt skruk når jeg ser baby i strømpebukser....

line

Hehe, ja det er lidt sødt Og mange tak 

Anmeld

24. august 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Haha, hvor er det fedt Elsker også bare når de begynder at være copycats.. Glemmer aldrig da min nevø sagde til min søster: "Mor, jeg snakker altså lige med moster Emma!" Man kunne så tydeligt høre at den havde han fået et par gange

Hihi, ja de der hormonknopper på næsen er han født med - men de begynder så småt at blive mindre Synes faktisk også de er lidt søde

Haha, sådan! Så kunne mor da lige tage den

Det synes jeg bestemt også de er Ufatteligt, hvordan hormonknopper kan være søde og charmerende

Anmeld

24. august 2013

Line8700

Kunne ikke gå herfra uden at sige, at din lille baby er for lækker!  

herfra. 

Anmeld

24. august 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

HOLD da op hvor tiden flyver!!!! I dag er det allerede 4 uger siden jeg havde veer det meste af dagen og kl. 23.03 kom den dejligste guldklump Leander 

Da Leander var 18 dage gammel havde vi besøg af sundhedsplejersken, og der havde han taget 895 g (fra 3605 g til 4500 g) på og vokset 4 cm  (fra 53 cm til 57 cm)  Og man må sige at det kan ses - han ligner lidt en lille sumobryder med de kinder og dobbelthage  Men amningen har også bare kørt helt upåklageligt, dog indtil i går hvor jeg kom på penicillin for brystbetændelse. Øv, øv og atter øv - men tror dog at det går hurtigt væk, fordi jeg nåede at tage det i opløbet. 

Allerede da Leander var 14 dage gammel kunne han trille fra mave til ryg, det er nok ikke helt bevidst - men han er ikke så glad for at ligge på maven og så må man jo kæmpe Men han er megagod til at holde sit hoved og er brølstærk allerede  

Indtil videre sover han godt om natten, vågner for at spise hver 3. time og sover så videre. Om dagen powernapper han mest, men det hænder da at han tager tre timer om dagen også!  Han snakker/knirker helt vildt når han sover, det er så morsomt, men også lidt svært, for jeg tror TIT at han er vågen og så ligger han egentlig bare og snorksover

Han er også begyndt at smile engang i mellem, men jeg er så betaget af det at jeg ikke har fanget det på kamera endnu - det kommer nok! 

Det er fantastisk at være mor. Jeg havde forventet noget stort, men det er endnu endnu endnu bedre 

Og i skal da ikke snydes for et kæmpe billedspam 

Hvor er han sød  

Får endnu flere nykker når jeg ser sådan en dejlig baby   og håber snart vi er heldige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.