Anonym skriver:
Jeg skriver ano da jeg ikke ønsker min (sviger)familie kan finde dette indlæg!
Sagen er den at min kæreste blev en smule skuffet (ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det?) da han fik af vide at vores kommende barn er samme køn som det vi har i forvejen, han ville gerne have en af hver. Dog var han ikke mere skuffet end at han sagde at barnet er sundt og raskt og det var hovedsagen, og bagefter med et smil på læben at så sparer vi da også udgifter på tøj og lignende 
Da jeg så snakkede med min svigermor senere fortalte jeg hvad vi havde set til scanningen og min kærestes reaktion, ikke sagt på en måde så jeg syntes hans reaktion var forkert eller noget. MEN inden jeg nåede at tale ud var hun ved at bide hovedet af mig og sagde at selvfølgelig var han da blevet skuffet det var helt naturligt og det skulle han have lov til!! Da hun fik nummer 2 som var samme køn som den første blev hun da også enormt skuffet og måtte vænne sig til det og sådan er mennesker altså bare!!
Jeg blev helt målløs, og tænker nu om det virkelig er sådan mennesker er?? 
Selvfølgelig synes jeg også selv det havde været sjovt med en af hver, men er da på ingen måder skuffet over at de 2 børn jeg skal have bliver af samme køn....
Beklager det blev så langt 
Hmmm nu har vi en pige og venter endnu en pige til september.
Tror det er meget normalt at ville have en af hver. Men jeg synes bestemt ikke at man burde blive skuffet!
Herhjemme laver vi lidt sjov med det, det er jo mandens gener der bedtemmer kønnet... såååå

du kan jo sagtens lægge den over på ham.
Min mand sagde: 'hvis det bliver en pige igen, så skal vi ha en hanhund!"
Jeg har dog også for nyligt hært ham sige, at i forhold til venner og kollegaers drengebørn, så er piger jo milde lam.
Anmeld