Den nye kærestes fortid i nutiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

twinny

Der er jeg nok stramt i betrækket. Jeg havde kastede ham ud til højre. Der er masser af fantastiske mænd, der sagtens kan finde ud af at lade vær med at lyve og have billeder af andre pigers fisser med hans fingre. 

Jeg havde taget mine "enkelte" ting og skredet til noget familie eller veninder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

twinboys

Anonym skriver:

Heller ikke mig!!

Jeg kan slet ikke stole på, at de ikke længere ses. Jeg tror ikke en skid på manden mere!! 

Har i fået snakket og hvordan gik det???

Anmeld

20. august 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

iiih Jeg troede han løg for at dække over følelserne for hende den døde. Men historien har så intet med den døde at gøre.

Billedet, både det tegnede og det af fissen, er sammen med den levende tøs. Hende han stadig flirtede med, da vi blev kærester. Hende han har løget om op til flere gange. Hende han siger han aldrig har haft sex med, osv.

arh, på den måde .. så var jeg godt nok også blevet gal hvad lyver han ellers om, tænker man jo så

Anmeld

20. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

jeg er ligeglad med hvem feen er - det der generer mig, er hans løgn. Han fortalte at han havde kigget ringenes herre og synes der skulle en alf/elver på. Men at den ikke var lykkes så godt. Den er virkelig grim tegnet... -- og det er jo nok fordi det er hende der har tegnet den og ikke ham. Billedet er tegnet MENS ham og jeg var kærester. Altså, flirten og ham har ses MENS han var kæreste med mig. DET er hvad der gør mig pist off

Du skal pakke dine ting og sige farvel og tak.
Alt det her drama efter så kort tid, og så mange løgne? Seriøst?
Vil du virkelig leve sådan, og byde dit barn sådan et liv?

Anmeld

20. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

De er taget en dato (jeg ikke kan huske) i januar kl. 21.11

Jeg tvivler på mine taleevner lige pt. men jeg vil formulerer det hele til ham..... Mit spørgsmål er blot: Hvad skal vi gøre herfra.... Og det håber jeg sgu han har et fornuftigt svar til. Jeg holder ikke til flere løgne... Det sagde jeg iøvrigt også sidste gang En løgn mere, så er jeg ude.... Men nu kan jeg slet ikke gøre alvor af udtalelsen. Jeg mente den ellers..

Tomme trusler holder ikke. Du skal ikke sige du smutter næste gang, når du ikke mener det.
Bliver du denne gang, så ved han, at det er tomme trusler, og så gør han det bare igen, for du bliver jo.. Så er den onde cirkel i gang.

Jeg kan kun råde dig til at smutte.. Bare pak jeres ting og tag afsted.

Anmeld

20. august 2013

EnGodMor

Tak...... han har lige skrevet "weeee - hjemme om 20 minutter <3 <3". Ryster af nervøsitet og sveder helt vildt Hvordan kunne han dog....hvorfor bliver han ved at lyve
Jeg prøver at gøre som du siger. Jeg kan samtidig smække tegnebogen hende flirten og ham har tegnet på sammen og forlange sandheden om billedet. I går da vi snakkede om det spurgte han, om vi ikke skulle lave det til et spisebord... Jeg er mundlam i dag over hans spørgsmål! Det er noget han har lavet med hende jeg fucking hader (og det ved han godt) og så vil han have det til vores SPISEBORD!!!!

Syntes virkelig du lyder alt for god til ham du kan sagtens finde andre mænd, som vil elske dig og kun ha ting med dig

Nu siger jeg ikke din kæreste er sådan her, men mange mænd har det med at være sukkersøde i sms'er og i det hele taget, hvis de skal dække over noget andet. Og tit vinder mændene, desværre på deres sukkersøde show,mens de fortsætter med at holde deres kvinder for nar.

Og det er du og dit barn sgu ikke tjent med. 

Håber du finder en god løsning for du og dit barns skyld

Anmeld

21. august 2013

Patriark

EnGodMor skriver:

En lille løgn kan man nok altid leve med. Men løgn på løgn på løgn på løgn gad jeg ikke blive ved med at leve med. 

Når han kommer hjem ville jeg ligger det u s b stik på bordet foran ham, og sige her slutter legen. 

Og så tag mine ting og køre hjem til mine forældre eller en veninde.

Selvfølgelig skal hun da ikke forlade sin kæreste, pga. hans fortid. 

Nej hvad trådstarter skal gøre er, at pakke sin nysgerrighed og jalousi meget langt væk, og indse, at vi alle har en fortid, og at man ofte skal lade fortidens hunde sove.....

Dit fokus på din kærestes fortid leder ned af en kringlet og mørk sti, hvor der ikke er noget lys forude. Du skal ikke forhøre din kæreste om hans fortid, du skal lade det ligge!! Så får du automatisk ikke flere løgne.......

Hvis der blev gravet i min fortid ville jeg da også lyve, ikke fordi jeg har noget at skjule, men fordi det ikke rager andre end mig.

Kort sagt: lad din kæreste have sin fortid alene, den er ikke din, du er ikke i den, og du kan alligevel aldrig ændre den.

Anmeld

21. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Jeg har brug for hjælp.. Helt vildt!

Jeg fik barn for 1,6 år siden, faren og jeg er gået fra hinanden og er pt. inde i en noget rodet tid med fordeling af hus, barn, bil osv. Det sædvanlige Min søn og jeg er i den forbindelse rykket ind hos min nye kæreste. Jeg tog "enkelte" ting med mig og det gav naturligvis noget rod i hans lejlighed. Han er ude af huset nu og jeg tænkte, jeg ville rydde op i mellemtiden. Jeg falder over een af hans mange tegnebøger (som han iøvrigt har sagt jeg bare kigger i) og ville kigge lidt i den. Der finder jeg så tegner, som en "veninde" han havde lige før vi blev kærester, har tegnet sammen med ham. Det er skitser til et billede, han har hængende inde på soveværelset. Billedet der hænger på soveværelset er 2x1,5 meter (på en kæmpe træplade, han selv har lavet til "billedlærred"). Så sent som i går aftes da vi lå i sengen, spurgte jeg ham, hvorfor der på billedet var en dame med vinger. For det passede ligesom ikke ind i billede, plus det lignede slet ikke noget, som han ville tegne. Han prøvede at forklare elveren - total søforklaring, vidste godt det var løgn, men jeg ville ikke sige noget. Tænkte nemlig det var fordi, hun i virkeligheden var den veninde/kæreste der døde fra ham for 7 år siden... Men at han var nervøs for at fortælle mig dette. Tænkte ikke mere over det, andet end at det var okay.. Det kan være svært at snakke om de døde.
I tegnebogen er der dog nøjagtig samme fe-dame, hvor der er tilføjet en talebobbel: "---(han) er en bisse og ---(hun) er en sex engel". Plus teksten: "---(han) JEG ELSKER DIG".

Jeg gik i panik. Gik fuldstændig amok, for det er 4. gang han stikker mig en løgn, omkring hende pigen her. Billedet er jo ikke bare hans, det er noget de to har lavet sammen. Og inden vi blev kærester, sendte han mig endda billeder af det her tegneprojekt...... Jeg er dybt forvirret. Jeg blev dybt forvirret og så gjorde jeg noget endnu værre... Jeg tog et af de mange usb-stik han har liggende og satte det i min computer. På det første usb-stik jeg tog, var der billede af HENDES FISSE!!!!!

Han kommer hjem om 1 time, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!!!!!! Skal jeg lade det ligge, skal jeg spørge ham ud???? Hende pigen her har været oppe og vende nogle gange, for da vi begyndte at være kærester, skrev han stadig kæreste-beskeder til hende Det fandt jeg også ud af på den hårde måde.

Jeg har det SÅ svært med løgn. Det ved han udemærket godt. Jeg er begyndt at tvivle så meget på vores forhold, trods jeg stadig bliver glad og svimlende lykkelig, når jeg tænker på ham. Det er en blanding af opkast og sukker i min mund... HVAD SKAL JEG DOG GØRE????

HÅBER SÅ MEGET I VIL LÆSE, TRODS DET ER LANGT... HAR SÅ UENDELIGT MEGET BRUG FOR HJÆLP!!

Nu har jeg læst hele tråden igennem. Puha, det hagler jo ned over din stakkels kæreste, hvilket undrer mig, da det jo tydeligvis er DIG, den er gal med.

Det er jo tydeligt, at din kæreste ikke vil dele sin fortid med dig, og hvorfor skal han også det? 

Bed Ham slette billederne på USB, og kom dog videre...Og hvis du ikke er i stand til, at lade fortiden være, så kan du lige så godt forlade ham nu, for så bliver det ikke bedre.

Hvis jeg havde været din kæreste var du blevet viftet ud til højre.......

Anmeld

21. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Patriark skriver:

Nu har jeg læst hele tråden igennem. Puha, det hagler jo ned over din stakkels kæreste, hvilket undrer mig, da det jo tydeligvis er DIG, den er gal med.

Det er jo tydeligt, at din kæreste ikke vil dele sin fortid med dig, og hvorfor skal han også det? 

Bed Ham slette billederne på USB, og kom dog videre...Og hvis du ikke er i stand til, at lade fortiden være, så kan du lige så godt forlade ham nu, for så bliver det ikke bedre.

Hvis jeg havde været din kæreste var du blevet viftet ud til højre.......

Jeg er simpelthen så dybt uenig med dig.

Han har set sin flirt imens de to har været kærester.. HVORDAN kan det på nogen som helst måde retfærdiggøres?

Anmeld

21. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Patriark skriver:

Selvfølgelig skal hun da ikke forlade sin kæreste, pga. hans fortid. 

Nej hvad trådstarter skal gøre er, at pakke sin nysgerrighed og jalousi meget langt væk, og indse, at vi alle har en fortid, og at man ofte skal lade fortidens hunde sove.....

Dit fokus på din kærestes fortid leder ned af en kringlet og mørk sti, hvor der ikke er noget lys forude. Du skal ikke forhøre din kæreste om hans fortid, du skal lade det ligge!! Så får du automatisk ikke flere løgne.......

Hvis der blev gravet i min fortid ville jeg da også lyve, ikke fordi jeg har noget at skjule, men fordi det ikke rager andre end mig.

Kort sagt: lad din kæreste have sin fortid alene, den er ikke din, du er ikke i den, og du kan alligevel aldrig ændre den.

I øvrigt er det aldrig okay at lyve om sin fortid, når en kæreste spørger til noget helt specifikt! Så kan man sige ''Det er privat, og det skete før dig, så det vil jeg ikke tale om''. Man skal da ikke lyve! Så bliver det da netop et kæmpe problem..

Jeg var smuttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.