Den nye kærestes fortid i nutiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

er det hende der er død, eller hende den anden, han lyver om? og hvis det er, som jeg tror det er, hende den anden (som stadig lever?) han lyver om, hvad har det så med billedet af hende der døde, at gøre?

billedet af fissen er den levende. Der stod navn på billedet....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Så du tror det er hende på billedet??

Det er den levendes fisse der er på billedet. hendes navn stod der.

Anmeld

20. august 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

....virkelig...?
Havde jeg ikke siddet midt i det og haft SÅ ekstremt mange følelser i klemme, så havde jeg sagt det samme. Men hold kæft, det ved jeg virkelig ikke om jeg kan Selvom det helt sikkert ville ruske op i ham... Og måske redde min egen røv, fra et liv med endnu flere løgne.. Hvor er det strid! Hvor er det hårdt! Han bruger endda så meget tid på at svine min x til (faren til mit barn) og så kan han ikke en gang selv fortælle sandheden Er bare SÅ skuffet, ked af det og pisse forvirret

Jeg ville sagens kunne Gøre det selvom jeg elskede min kæreste ekstremt højt,jeg ville ikke gide og være sammen med en som blev ved med at fortælle løgne, og jeg så hver gang selv fandt ud af sandheden. 

Men ellers så sig præcist det samme til ham, som du lige har svaret mig i mit indlæg nogle af de sidste sætninger. 

Hvis ikke du siger noget, bliver han ved med at holde dig for nar med løgne, og det tror jeg bestemt at du er for god til

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

er det hende der er død, eller hende den anden, han lyver om? og hvis det er, som jeg tror det er, hende den anden (som stadig lever?) han lyver om, hvad har det så med billedet af hende der døde, at gøre?

iiih Jeg troede han løg for at dække over følelserne for hende den døde. Men historien har så intet med den døde at gøre.

Billedet, både det tegnede og det af fissen, er sammen med den levende tøs. Hende han stadig flirtede med, da vi blev kærester. Hende han har løget om op til flere gange. Hende han siger han aldrig har haft sex med, osv.

Anmeld

20. august 2013

Maryyyy

TAL med ham om det! Den største fejl, efter min mening, i et forhold, er mangel på kommunikation! Konfronter ham med det du har, stille og roligt, og hør, hvad han har at sige og tag den derfra. Kunne jo være at der er en logisk forklaring på noget af det. Vi kvinder er mestre i at overfortolke/analysere, så summa summarum: tal med ham! Og så et kram herfra, må være hårdt! 

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Jeg ville sagens kunne Gøre det selvom jeg elskede min kæreste ekstremt højt,jeg ville ikke gide og være sammen med en som blev ved med at fortælle løgne, og jeg så hver gang selv fandt ud af sandheden. 

Men ellers så sig præcist det samme til ham, som du lige har svaret mig i mit indlæg nogle af de sidste sætninger. 

Hvis ikke du siger noget, bliver han ved med at holde dig for nar med løgne, og det tror jeg bestemt at du er for god til

Tak...... han har lige skrevet "weeee - hjemme om 20 minutter <3 <3". Ryster af nervøsitet og sveder helt vildt Hvordan kunne han dog....hvorfor bliver han ved at lyve
Jeg prøver at gøre som du siger. Jeg kan samtidig smække tegnebogen hende flirten og ham har tegnet på sammen og forlange sandheden om billedet. I går da vi snakkede om det spurgte han, om vi ikke skulle lave det til et spisebord... Jeg er mundlam i dag over hans spørgsmål! Det er noget han har lavet med hende jeg fucking hader (og det ved han godt) og så vil han have det til vores SPISEBORD!!!!

Anmeld

20. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

iiih Jeg troede han løg for at dække over følelserne for hende den døde. Men historien har så intet med den døde at gøre.

Billedet, både det tegnede og det af fissen, er sammen med den levende tøs. Hende han stadig flirtede med, da vi blev kærester. Hende han har løget om op til flere gange. Hende han siger han aldrig har haft sex med, osv.

Men hvem siger de har haft sex. Er jo ingen garanti på grund af et billede

Anmeld

20. august 2013

twinboys

ÅÅåååhh nu er jeg med. forstod heller ikke lige dit indlæg først... Jeg ville tage en snak med ham og fortælle hvad det gør ved dig når du føler han lyver dig op i hovedet... 

Men er det ok at snage tænker jeg så...???

Majbritt

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Men hvem siger de har haft sex. Er jo ingen garanti på grund af et billede

......hans fingre er oppe i hendes skede........!!!

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

ÅÅåååhh nu er jeg med. forstod heller ikke lige dit indlæg først... Jeg ville tage en snak med ham og fortælle hvad det gør ved dig når du føler han lyver dig op i hovedet... 

Men er det ok at snage tænker jeg så...???

Majbritt

Det er slet ikke ok at snage!!!! Tegnebøgerne har jeg dog fået lov at kigge i. Elsker at se hans tegninger - og han elsker at jeg ser dem.........har han da i hvert fald sagt.. Det med usbstikket var et panikanfald... Slet ikke retfærdigt.

Jeg har mange gange fortalt ham, hvad løgn gør ved mig. Og jeg har mange gange bedt ham fortælle mig sandheden, UANSET hvad sandheden end måtte være. At han stadig ikke kan det, trods nogle meget store og hårde ture pga. hende flirten, det gør mig dybt ulykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.