Den nye kærestes fortid i nutiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

twinny

En update?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Havre74

Elgaard73 skriver:

Er jeg den eneste der sidder og tænker på barnet? Hvor er han/hun henne i alt det her? 

Han/hun er for kort tid siden blevet flyttet fra sin Far og direkte ind i Moren's nye forhold, hvor der så allerede er optræk til ballade... Er jeg den eneste der syntes at barnet her er det vigtigeste. Burde TS ikke fokusere på at få skabt en ny stabil og tryg hverdag for sit barn, istedet for at flegne over at den nye kærste på et tidspunkt, har haft sine fingre oppe i en anden dame osv?

Mit råd til TS : Find dit eget sted og fokusere på at få en ny stabil hverdag, førend at du begynder at rode rundt med måske/måske ikke lyvende nye kærester (som ovenikøbet taler dårligt om dit barn's far). Få styr på tingene (hus, bil, samvær osv) med eksen, før end at du begynder at rode en ny mand ind i billedet. Dit barn må da have første prioritet.

Nej du er absolut ikke den eneste. Jeg skrev i mit indlæg, at jeg ikke forstår, hvorfor hun vil være sammen med en, der taler grimt om hendes barns far.

Det virker til at være et kaotisk miljø for et barn at vokse op i.

Anmeld

21. august 2013

Bshizzle

Jeg er osse nysgerrig for en Update...

Anmeld

21. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

....virkelig...?
Havde jeg ikke siddet midt i det og haft SÅ ekstremt mange følelser i klemme, så havde jeg sagt det samme. Men hold kæft, det ved jeg virkelig ikke om jeg kan Selvom det helt sikkert ville ruske op i ham... Og måske redde min egen røv, fra et liv med endnu flere løgne.. Hvor er det strid! Hvor er det hårdt! Han bruger endda så meget tid på at svine min x til (faren til mit barn) og så kan han ikke en gang selv fortælle sandheden Er bare SÅ skuffet, ked af det og pisse forvirret

Tænk på din søn, det er bedst for ham at være et sted hvor det fungerer og er fare rytmer. Du siger jo egentlig selv at du ikke kan accepterer det men ikke ved hvad du skal gøre. Havde selv en x kæreste der minder meget om din nuværende kæreste og gid jeg tog mig sammen til at skride da jeg spildte 1 år på den ene løgn efter den anden.
Læg usb pinden på bordet, pak dine ting og gå.
Hvis han ringer så lader du den ringe ud, lad vær med at svar før du kan høre han er klar til at fortælle sandheden. Og så synes jeg i skal mødes for at høre hvad han har at sige. Hvis du føler du vil have ham tilbage skal du sige, at alt hvad der hedder hende der x kæresten/venindens billeder på USB stikken, tegningen i lommen, på væggen - bare alt med hende skal slettes, og hvis han er venner med hende på facebook, Twitter osv skal det også ordnes da hun skal være helt ude af billedet før du vil give jeres forhold en chance. Hvis han synes det er at overdrive så siger du bare, at det ikke er at overdrive men at føle sig tryg efter alle hans løgne om hende. Og hvis der er mere han har løjet om skal det siges nu. For dig og din søns fremtids skyld

Anmeld

21. august 2013

twinboys

Update har jeg ventet på siden i går... Sååååå kom nuuuuu

Anmeld

24. august 2013

twinboys

twinboys skriver:

Update har jeg ventet på siden i går... Sååååå kom nuuuuu

Tror ikke på en update...

Anmeld

24. august 2013

twinny

twinboys skriver:

Tror ikke på en update...

Nej hellere ikke her. Jeg vil gerne høre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.