Anonym skriver:
Jeg har brug for hjælp.. Helt vildt!
Jeg fik barn for 1,6 år siden, faren og jeg er gået fra hinanden og er pt. inde i en noget rodet tid med fordeling af hus, barn, bil osv. Det sædvanlige
Min søn og jeg er i den forbindelse rykket ind hos min nye kæreste. Jeg tog "enkelte" ting med mig og det gav naturligvis noget rod i hans lejlighed. Han er ude af huset nu og jeg tænkte, jeg ville rydde op i mellemtiden. Jeg falder over een af hans mange tegnebøger (som han iøvrigt har sagt jeg bare kigger i) og ville kigge lidt i den. Der finder jeg så tegner, som en "veninde" han havde lige før vi blev kærester, har tegnet sammen med ham. Det er skitser til et billede, han har hængende inde på soveværelset. Billedet der hænger på soveværelset er 2x1,5 meter (på en kæmpe træplade, han selv har lavet til "billedlærred"). Så sent som i går aftes da vi lå i sengen, spurgte jeg ham, hvorfor der på billedet var en dame med vinger. For det passede ligesom ikke ind i billede, plus det lignede slet ikke noget, som han ville tegne. Han prøvede at forklare elveren - total søforklaring, vidste godt det var løgn, men jeg ville ikke sige noget. Tænkte nemlig det var fordi, hun i virkeligheden var den veninde/kæreste der døde fra ham for 7 år siden... Men at han var nervøs for at fortælle mig dette. Tænkte ikke mere over det, andet end at det var okay.. Det kan være svært at snakke om de døde.
I tegnebogen er der dog nøjagtig samme fe-dame, hvor der er tilføjet en talebobbel: "---(han) er en bisse og ---(hun) er en sex engel". Plus teksten: "---(han) JEG ELSKER DIG".
Jeg gik i panik. Gik fuldstændig amok, for det er 4. gang han stikker mig en løgn, omkring hende pigen her. Billedet er jo ikke bare hans, det er noget de to har lavet sammen. Og inden vi blev kærester, sendte han mig endda billeder af det her tegneprojekt......
Jeg er dybt forvirret. Jeg blev dybt forvirret og så gjorde jeg noget endnu værre... Jeg tog et af de mange usb-stik han har liggende og satte det i min computer. På det første usb-stik jeg tog, var der billede af HENDES FISSE!!!!!

Han kommer hjem om 1 time, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!!!!!! Skal jeg lade det ligge, skal jeg spørge ham ud???? Hende pigen her har været oppe og vende nogle gange, for da vi begyndte at være kærester, skrev han stadig kæreste-beskeder til hende
Det fandt jeg også ud af på den hårde måde.
Jeg har det SÅ svært med løgn. Det ved han udemærket godt. Jeg er begyndt at tvivle så meget på vores forhold, trods jeg stadig bliver glad og svimlende lykkelig, når jeg tænker på ham. Det er en blanding af opkast og sukker i min mund... HVAD SKAL JEG DOG GØRE????
HÅBER SÅ MEGET I VIL LÆSE, TRODS DET ER LANGT... HAR SÅ UENDELIGT MEGET BRUG FOR HJÆLP!! 

(Har kun læst første i dit primære indlæg, TS)
Jeg tænker, at du er lidt ude på et skråplan, i det du tjekker hans ting og virker generelt mistroisk.
Omvendt har jeg selv prøvet at være sammen med en fyr, som fik mig til at opføre mig på samme måde. Sådan har jeg kun været 1 ( !! ) gang i mit liv. Og kun over for denne ene eneste fyr. Og ved du hvad, - det var fordi han (ud over at være charmerende, sexet osv.) var et egoistisk møgsvin, der var ekspert til at drive kærester til vanvid.
Jeg ved ikke, hvorfor din fyr lyver eller har usb-billeder af veninde-fisser, men jeg kan fortælle dig, hvad jeg tror:
Jeg tror, at når du finder sammen med den helt rigtige mand, så skænker du ikke en tanke, hvad han har liggende i hverken tegnebog eller på usb.
Det er svært at se ud over, den situation man er i... Og jeg håber, at det hele ordner sig til det bedste for dig og din søn.