Foraeldre der ignorere deres borns daarlige opforsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2009

Miamaja

Eva skriver:

Bedre sent end aldrig-smiler- bare jeg ikke er en af de mødre der har haft fat i dine børn-griner
nej, godt at man kan blive klogere-smiler

Du skriver at du har vaeret henne og have fat ved andres born. hvorfor ikke ignorere andre borns opforsel ogsaa?. hvorfor ikke tage ansvar for ens egne born istedet. jeg synes da det er mere maerkeligt at tage ansvar for andres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Du skriver at du har vaeret henne og have fat ved andres born. hvorfor ikke ignorere andre borns opforsel ogsaa?. hvorfor ikke tage ansvar for ens egne born istedet. jeg synes da det er mere maerkeligt at tage ansvar for andres

Jamen skal jeg tage en snak med mine børn hvis der er et andet barn der er voldsomt ved det??
Synes rigtig tit du læser det du vil i stedet for det der rent faktisk står....prøv at læs igen og så læs det jeg skriver og ikke det du har bestemt dig for jeg mener.
Knus Eva..med tre skønne unger, som ikek er fysisk voldsomme og det præger naturligvis nok mine svar.

Anmeld

16. juli 2009

Miamaja

Jamen skal jeg tage en snak med mine børn hvis der er et andet barn der er voldsomt ved det??
Synes rigtig tit du læser det du vil i stedet for det der rent faktisk står....prøv at læs igen og så læs det jeg skriver og ikke det du har bestemt dig for jeg mener.
Knus Eva..med tre skønne unger, som ikek er fysisk voldsomme og det præger naturligvis nok mine svar.

Nu har jeg ogsaa en meget mild dreng og selvom han er 2 aar og 2 maaneder saa har han aldrig slaaet et andet barn men er en utrolig kaerlig og veltilpasset dreng generelt. Men jeg har passet og plejet en del bisser af slagsen og kan godt forestille mig rollen som mor til saadan en fraek en. bestemt
jeg synes stadigvaek at andres born burde vaere deres foraeldres ansvar men det er desvaerre ikke altid tilfaeldet og derfor vil jeg modvilligt 'tage fat' i det andet barn selv fremover, hvis foraeldrene ikke gor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.