Skal - skal ikke . Tage snak med pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

bøllen

Pikku Myy skriver:

Så må jeg sige lige over på den med kommunikationen: Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du skal begynde at rulle øjne af mig, fordi jeg skriver at jeg ikke "forstår hvorfor du ikke skulle gøre det". Jeg kan godt se at du har skrevet at du er i tvivl fordi du er bange for at det i virkeligheden handler om jeres tidligere oplevelser, men jeg skrev jo netop at du ikke skal tage udgangspunkt i jeres tidligere oplevelser, men snakke med dem om din søns nuværende usikkerhed ("din søn er usikker - det skal de da vide").

Jeg ved ikke hvad du skulle svare til det, men intet svar havde bestemt været bedre end det svar jeg fik.

Jeg ruller IKKE øjne  Denne smiley ruller øjne 

nu satte jeg så denne ind  Som for MIG er en undrende smiley .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

bøllen

l.b. skriver:

Ja de øjne fik jeg også ... Rigtigt ærligt svar at få retur, når man faktisk har brugt tid på at komme med løsningsforslag og velmenende råd. 

Stop nu lige en tand ikke.

jeg satte denne ind som for mig er en undrende smiley. Du skrev om en masse feriedage som jeg på INTET tidspunkt har nævnt noget om. Da jeg prøver at forklare dig på det, får jeg et svar tilbage at jeg utaknemmelig . Er dette ikke en debat side, du skriver et svar i min tråd og jeg svarer. Kommer ski da med et uddybende svar i første svar til dig.

gider ski ikke diskutere mere med dig om det. Du tolkede noget som jeg intet har skrevet om. Så bliver du tøsesur efter svar.

come on. 

Anmeld

19. august 2013

Pikku Myy

bøllen skriver:

Jeg ruller IKKE øjne  Denne smiley ruller øjne 

nu satte jeg så denne ind  Som for MIG er en undrende smiley .

Men så var dit svar jo overhovedet ikke unødvendigt negativt

Anmeld

19. august 2013

bøllen

Pikku Myy skriver:

Men så var dit svar jo overhovedet ikke unødvendigt negativt

Det var på ingen måde negativt men man tolker jo som man vil 

Anmeld

19. august 2013

Pikku Myy

bøllen skriver:

Det var på ingen måde negativt men man tolker jo som man vil 

Godt så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.