Hjælp mit hår stikker af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

ESV

Fru Malene :0) skriver:

Fandt en hjemmeside der hedder hairpower.dk de har en shampoo der hedder: bain stimuliste gl, som er mod hårtab. Der findes også en hovedbundskur derinde som hedder: densifique, (kuren er lidt dyr, men shampooen i sig selv er rigtig god, så det kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil investerer i dit hår)

Jeg arbejder ikke med kerastase længere da jeg er i en anden salon nu, men kunderne havde rigtig gode erfaringer med serien, så vil klart anbefale den

Kiggede lige på den hjemmeside. Den ser ret god ud og så har de noget online rådgivning jeg i første omgang har prøvet at skrive til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

...,

ESV skriver:

Kiggede lige på den hjemmeside. Den ser ret god ud og så har de noget online rådgivning jeg i første omgang har prøvet at skrive til.

Anmeld

18. august 2013

Miss-86

Jeg har det på samme måde..

Jeg er startet på B-complex (købt i Føtex)
Det skulle hjælpe på håret, huden samt træthed..

Anmeld

18. august 2013

ESV

Miss-86 skriver:

Jeg har det på samme måde..

Jeg er startet på B-complex (købt i Føtex)
Det skulle hjælpe på håret, huden samt træthed..

Så kan det være jeg skal kigge på det da..

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

ESV skriver:

Så kan det være jeg skal kigge på det da..

Det var da værd at prøve
En jeg kender har lige været til læge med det samme problem og der havde lægen anbefalet B-Complex..

Anmeld

19. august 2013

ESV

Miss-86 skriver:

Det var da værd at prøve
En jeg kender har lige været til læge med det samme problem og der havde lægen anbefalet B-Complex..

Jamen det er helt sikkertværd at prøve. Der er ikke noget andet der har virketså kan ikke rigtig tabe..

Anmeld

19. august 2013

gædde/gitte

ESV skriver:

Ja det er lige hvad der sker. Jeg fælder simpelhen så man tror det er løgn. Det har stået på gennem mange måneder og jeg blev ligesom bare ved med at skyde problemet og tænke det stopper sådan liiiige om lidt men det gjord det bare ikke.
Har så været hos lægen idag fordi problemet er så stort og det fylder meget hos mig. Ikke hele tiden men bliver fx ked af det når jeg går i bad og bare kan se det ene hår efter det andet der ryger i afløbet.
Nå nem lægen siger så ja det er jo problematisk for det er ikke sådan lige at løse, lægerne ved åbenbart ikke hvordan de løser dette problem.

Så nu spørger jeg her i håb om nogen ved noget eller kender nogen der har prøvet det samme og som har fundet en løsning.

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at vende denne negative process??

mit gør!! pga alle de skide homoner jeg skal pumpe mig med

Jeg spiser fiskeolie kapsler (har hjulpet gevaldigt) og har klippet min korthåret...for så syner håret tykkere OG de hår der drysser af virker knaps så voldsomt-fordi de er korte

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

ESV skriver:

Jamen det er helt sikkertværd at prøve. Der er ikke noget andet der har virketså kan ikke rigtig tabe..

Præcis

Anmeld

19. august 2013

Isabella_mor

ESV skriver:

Ja det er lige hvad der sker. Jeg fælder simpelhen så man tror det er løgn. Det har stået på gennem mange måneder og jeg blev ligesom bare ved med at skyde problemet og tænke det stopper sådan liiiige om lidt men det gjord det bare ikke.
Har så været hos lægen idag fordi problemet er så stort og det fylder meget hos mig. Ikke hele tiden men bliver fx ked af det når jeg går i bad og bare kan se det ene hår efter det andet der ryger i afløbet.
Nå nem lægen siger så ja det er jo problematisk for det er ikke sådan lige at løse, lægerne ved åbenbart ikke hvordan de løser dette problem.

Så nu spørger jeg her i håb om nogen ved noget eller kender nogen der har prøvet det samme og som har fundet en løsning.

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at vende denne negative process??

det er højest sansyneligt noget der er stress relateret..

så tag den med ro..  arbejd med dig selv.. 

Anmeld

19. august 2013

ESV

gædde/gitte skriver:

mit gør!! pga alle de skide homoner jeg skal pumpe mig med

Jeg spiser fiskeolie kapsler (har hjulpet gevaldigt) og har klippet min korthåret...for så syner håret tykkere OG de hår der drysser af virker knaps så voldsomt-fordi de er korte

Må jeg se et billede af dig med kort hår jeg overvejer nemlig sammedrastiske løsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.