Hjælp mit hår stikker af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

ESV

E.J.mor. skriver:

jeg tænker lidt,at hvis din læge virkelig var bekymret så ville han have reageret rigtig hurtigt,ellers er det en meget dårlig læge vil jeg sige.

nu ved jeg ikke om du har børn,men efter jeg fik barn tabte jeg også hår og det er blevet meget tyndt.

Jeg har en datter på snart 4.
Er dit hår bare forblevet tyndt?

Nå nej nej min læge er rigtig god hun lød bare lidt opgivende i forhold til denne problem stilling. Da hun som hun siger simpelhen ikke har nogle løsninger lige ved hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

E.J.mor.

ESV skriver:

Jeg har en datter på snart 4.
Er dit hår bare forblevet tyndt?

Nå nej nej min læge er rigtig god hun lød bare lidt opgivende i forhold til denne problem stilling. Da hun som hun siger simpelhen ikke har nogle løsninger lige ved hånden.

ja det forblev meget tyndt efter jeg fik barn,og det er mega irriterende pga jeg er meget korthåret, strit hår, så kan man se min hovedbund meget tydeligt mega øv,men man ka ik gøre så meget tror jeg desværre,ja så skulle det være alt muligt helse halløj men det gider jeg ik bruge en formue på

Anmeld

17. august 2013

ESV

E.J.mor. skriver:

ja det forblev meget tyndt efter jeg fik barn,og det er mega irriterende pga jeg er meget korthåret, strit hår, så kan man se min hovedbund meget tydeligt mega øv,men man ka ik gøre så meget tror jeg desværre,ja så skulle det være alt muligt helse halløj men det gider jeg ik bruge en formue på

Ja okay..jeg villebare virkelig ønske det ville. Stoppe med at falde sf mens der er bare en smule hår tilbage..

Anmeld

17. august 2013

E.J.mor.

ESV skriver:

Ja okay..jeg villebare virkelig ønske det ville. Stoppe med at falde sf mens der er bare en smule hår tilbage..

altså det eneste du kan gøre er at blive totalt tjekket af din læge med blodprøver og derefter gå i helse og forklarer dem problemet der findes sikkert noget mener jeg ,ja man kan jo få noget mod mange ting sådan et sted

Anmeld

17. august 2013

E.J.mor.

altså det eneste du kan gøre er at blive totalt tjekket af din læge med blodprøver og derefter gå i helse og forklarer dem problemet der findes sikkert noget mener jeg ,ja man kan jo få noget mod mange ting sådan et sted

Anmeld

17. august 2013

E.J.mor.

ESV skriver:

men kan sagtens forstå dig

Anmeld

17. august 2013

Diana2013

ESV skriver:

Ja det er lige hvad der sker. Jeg fælder simpelhen så man tror det er løgn. Det har stået på gennem mange måneder og jeg blev ligesom bare ved med at skyde problemet og tænke det stopper sådan liiiige om lidt men det gjord det bare ikke.
Har så været hos lægen idag fordi problemet er så stort og det fylder meget hos mig. Ikke hele tiden men bliver fx ked af det når jeg går i bad og bare kan se det ene hår efter det andet der ryger i afløbet.
Nå nem lægen siger så ja det er jo problematisk for det er ikke sådan lige at løse, lægerne ved åbenbart ikke hvordan de løser dette problem.

Så nu spørger jeg her i håb om nogen ved noget eller kender nogen der har prøvet det samme og som har fundet en løsning.

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at vende denne negative process??

Min mor fælder og taber også meget hår, hun har kønt noget i Matas, men kan ikke huske hvad det hedder og det hjælper hende

Anmeld

18. august 2013

ESV

Diana2013 skriver:

Min mor fælder og taber også meget hår, hun har kønt noget i Matas, men kan ikke huske hvad det hedder og det hjælper hende

Okay det kan være jeg skal prøve at spørge i en Matas så, er ved at være desperat og er jo snart villig til at prøve hvad som helst

Anmeld

18. august 2013

Bshizzle

Jeg har haft samme problem i et par år nu 

For snart 1 år siden blev det for meget for mig da jeg en dag var i bad og stod med store totter i hånden 

Jeg skreg.. Gik i panik....! 

Mit hår var simpelhen faldet af og var kun 2 cm langt ét sted! 

Var ved lægen og hun kunne heller ikke finde ud af at hjælpe mig, udover jeg kunne tá nogle vitaminer. 

- Jeg gik til frisøren.. Blev klippet total korthåret.. Havde ellers smukt langt hår!!

Men jeg fælder stadig meget.. Bare ikke totter! 

Jeg har skiftet Shampoo, bruger spray i mit hår inden jeg tørrer det..

spiser D, Jern, Kalk Vitaminer.. 

.. Men kan godt bruge råd..  Fælder endnu..

Anmeld

18. august 2013

ESV

Bshizzle skriver:

Jeg har haft samme problem i et par år nu 

For snart 1 år siden blev det for meget for mig da jeg en dag var i bad og stod med store totter i hånden 

Jeg skreg.. Gik i panik....! 

Mit hår var simpelhen faldet af og var kun 2 cm langt ét sted! 

Var ved lægen og hun kunne heller ikke finde ud af at hjælpe mig, udover jeg kunne tá nogle vitaminer. 

- Jeg gik til frisøren.. Blev klippet total korthåret.. Havde ellers smukt langt hår!!

Men jeg fælder stadig meget.. Bare ikke totter! 

Jeg har skiftet Shampoo, bruger spray i mit hår inden jeg tørrer det..

spiser D, Jern, Kalk Vitaminer.. 

.. Men kan godt bruge råd..  Fælder endnu..

Hold da op for en oplevelse. Jamen jeg har skam også overvejet at blive korthåret, jeg ved bare på forhånd at det ikke vil klæde mig jeg har hverken krop eller ansigt til at bære en kort frisure.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.