Hjælp mit hår stikker af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

hekran

ESV skriver:

Ja det er lige hvad der sker. Jeg fælder simpelhen så man tror det er løgn. Det har stået på gennem mange måneder og jeg blev ligesom bare ved med at skyde problemet og tænke det stopper sådan liiiige om lidt men det gjord det bare ikke.
Har så været hos lægen idag fordi problemet er så stort og det fylder meget hos mig. Ikke hele tiden men bliver fx ked af det når jeg går i bad og bare kan se det ene hår efter det andet der ryger i afløbet.
Nå nem lægen siger så ja det er jo problematisk for det er ikke sådan lige at løse, lægerne ved åbenbart ikke hvordan de løser dette problem.

Så nu spørger jeg her i håb om nogen ved noget eller kender nogen der har prøvet det samme og som har fundet en løsning.

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at vende denne negative process??

Jeg tabte utolig meget hår, da jeg var i 4-6 måned (3 måneder siden) og blev både bekymret og forskrækket, da jeg kunne hive håndfulder af hår af ved hver vask. Heldigvis har jeg meget tykt hår, men det havde jeg ikke oplever ved tidligere graviditeter.

Jeg var ved frisøren for nogle uger siden, hvor jeg luftede min oplevelse. Hun nævnte, at nogle gange sker der en naturlig udskiftning af hår på mennesker. Typisk hvert 7. år. Det havde jeg ikke hørt før, men det virker som en god forklaring. 

Mit hår er i hvert fald tilbage i normal tilstand (hvis ikke tykkere), men der er en del babyhår, der skal vokse sig lange og stærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

...,

Har du en masse små korte hår ind imellem dit lange hår? Jeg arbejder som frisør, og en af de største årsager til hårtab er stress.. Er du stresset eller har du været det? Har du Bekymringer i din hverdag? Håret og negle er den sidste station i kroppen der får næring, og kan være en af grundene til hårtab, det kan også være hormonelt

Synes du skal finde en salon som sælger kerastase de er førende indenfor hårtab og har nogen rigtig gode produkter

Anmeld

18. august 2013

Bshizzle

ESV skriver:

Hold da op for en oplevelse. Jamen jeg har skam også overvejet at blive korthåret, jeg ved bare på forhånd at det ikke vil klæde mig jeg har hverken krop eller ansigt til at bære en kort frisure.

Jeg havde osse svært ved at acceptere mit korte hår 

Så idag kæmper jeg for at få langt hår igen..

Anmeld

18. august 2013

ESV

hekran skriver:

Jeg tabte utolig meget hår, da jeg var i 4-6 måned (3 måneder siden) og blev både bekymret og forskrækket, da jeg kunne hive håndfulder af hår af ved hver vask. Heldigvis har jeg meget tykt hår, men det havde jeg ikke oplever ved tidligere graviditeter.

Jeg var ved frisøren for nogle uger siden, hvor jeg luftede min oplevelse. Hun nævnte, at nogle gange sker der en naturlig udskiftning af hår på mennesker. Typisk hvert 7. år. Det havde jeg ikke hørt før, men det virker som en god forklaring. 

Mit hår er i hvert fald tilbage i normal tilstand (hvis ikke tykkere), men der er en del babyhår, der skal vokse sig lange og stærke

Det har jeg også hørt og det giver rigtig god mening problemet er at mit hårtab pt har være en process på over 2 år har ikke helt styr på om det er startet i forbindelse med graviditet for så er det snart 4 år. Og de få har der kommer vokser slet ikke hurtigt nok i forhold til den mængde derfalder af. Jeg har vel under halvdelen af mit hår tilbage og der bliver bare ved med at falde af!

Anmeld

18. august 2013

ESV

Fru Malene :0) skriver:

Har du en masse små korte hår ind imellem dit lange hår? Jeg arbejder som frisør, og en af de største årsager til hårtab er stress.. Er du stresset eller har du været det? Har du Bekymringer i din hverdag? Håret og negle er den sidste station i kroppen der får næring, og kan være en af grundene til hårtab, det kan også være hormonelt

Synes du skal finde en salon som sælger kerastase de er førende indenfor hårtab og har nogen rigtig gode produkter

Jeg har lidt der er ved at vokse ud men slet ikke samme mængde som der falder af. Jeg føler mig ikke umiddelbart stresset nej.

Kerastase hvad er det?

Anmeld

18. august 2013

ESV

LMX skriver:

http://www.stuff2you.com/index.php/graviditet-og-hartab-gravide-taber-har/

Men min datter bliver 4 til november. Og hvis mit Hårtab har sammenhæng med graviditet så er jeg da lidt bange for at skulle have et barn mere som planen ellers er når jeg er færdig med at læse.

Anmeld

18. august 2013

...,

Okay, ja så kan jeg ikke rigtig se hvad det skulle være

Kerastase er et mærke, som er dygtige bla indenfor hovedbunden

Anmeld

18. august 2013

ESV

Fru Malene :0) skriver:

Okay, ja så kan jeg ikke rigtig se hvad det skulle være

Kerastase er et mærke, som er dygtige bla indenfor hovedbunden

Nu læste jeg lige lidt på nettet kan godt være jeg skal finde et sted der har det. Reder noget specielt af det du vil anbefale syntes det er mange forskellige at vælge imellem.

Anmeld

18. august 2013

...,

ESV skriver:

Nu læste jeg lige lidt på nettet kan godt være jeg skal finde et sted der har det. Reder noget specielt af det du vil anbefale syntes det er mange forskellige at vælge imellem.

Fandt en hjemmeside der hedder hairpower.dk de har en shampoo der hedder: bain stimuliste gl, som er mod hårtab. Der findes også en hovedbundskur derinde som hedder: densifique, (kuren er lidt dyr, men shampooen i sig selv er rigtig god, så det kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil investerer i dit hår)

Jeg arbejder ikke med kerastase længere da jeg er i en anden salon nu, men kunderne havde rigtig gode erfaringer med serien, så vil klart anbefale den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.