ESV skriver:
Ja det er lige hvad der sker. Jeg fælder simpelhen så man tror det er løgn. Det har stået på gennem mange måneder og jeg blev ligesom bare ved med at skyde problemet og tænke det stopper sådan liiiige om lidt men det gjord det bare ikke.
Har så været hos lægen idag fordi problemet er så stort og det fylder meget hos mig. Ikke hele tiden men bliver fx ked af det når jeg går i bad og bare kan se det ene hår efter det andet der ryger i afløbet.
Nå nem lægen siger så ja det er jo problematisk for det er ikke sådan lige at løse, lægerne ved åbenbart ikke hvordan de løser dette problem.
Så nu spørger jeg her i håb om nogen ved noget eller kender nogen der har prøvet det samme og som har fundet en løsning.
Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at vende denne negative process??
for mange år siden oplevde jeg det samme som dig, og jeg blev os meget bekymret,og når jeg var i bad eller reddede mit hår mistede jeg rigtig meget...jeg begyndte at tage vitaminer,men var også stresset på det tidspunkt...men det gik altså over igen....
jeg vil sige så længe det ikke er totter der kommer af, men bar lidt hist og her,så er det okay.
ved ik om du kunne bruge det til noget 
Anmeld