SKal jeg sælge flyverdragten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Miia90

Gem den. Philippa har en Reima flyverdragt str 80 fra sidste år. Den kan hun bruge igen i år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

TrineMine86

Janne T. skriver:

Med mindre Magnus er meget høj, ville jeg absolut ikke købe en 98!! Rose er omkring 88 cm høj lige nu, og du kan se hvor stor en 92 er på hende. Vi skulle have haft en 86.
Jeg har haft skrevet med Reima, og de siger, at man skal tage den højde de er på købstidspunktet MINDST. Så hvis man fx køber en 92, så skal de være MINDST 92 cm høj når man køber den (og altså ikke 92 når man forventer de skal bruge den), for så er der taget højde for at de kan vokse i den henover sæsonen. Men hvis de fx er 90 eller 91 cm, skal man ikke købe en str 92., så bliver den for stor.

Ej en dejlig information, 1000 tak, så tror jeg vi skal have 92 til ham 

Han blev målt og vejet da han var 22 mdr til 93 cm og 15 kg, tror du så ikke en 92?

Anmeld

22. august 2013

MortilElias2010

Janne T. skriver:

Købte en Reimedragt str 92 tidligere på sommeren, i den tro at den kunne Rose passe til vinter. Nu har jeg lige prøvet den på hende, og den er bare ALT for stor! Og ja, har jo så erfaret hvor store i størrelsen Reima er. Jeg vil sige den svarer til en 98.

Men hvad skal jeg nu? Sælge den? Gemme den og håbe den passer næste vinter? Hvad synes i?

Er så PISSE træt af det! Vi har stoppet mit SU-lån, så pengene er små, og vi har lige brugt det meste af opsparingen på sommerferie og barnedåb, så at både skulle købe ny dragt, vinterstøvler, overgangssko.. For helvede da! Og James vokser ud af sit tøj som ukrudt, nu er han ved at bruge 74 er 4 mdr gammel

Gem den 

Anmeld

22. august 2013

MyLove E

Janne T. skriver:

jKøbte en Reimedragt str 92 tidligere på sommeren, i den tro at den kunne Rose passe til vinter. Nu har jeg lige prøvet den på hende, og den er bare ALT for stor! Og ja, har jo så erfaret hvor store i størrelsen Reima er. Jeg vil sige den svarer til en 98.

Men hvad skal jeg nu? Sælge den? Gemme den og håbe den passer næste vinter? Hvad synes i?

Er så PISSE træt af det! Vi har stoppet mit SU-lån, så pengene er små, og vi har lige brugt det meste af opsparingen på sommerferie og barnedåb, så at både skulle købe ny dragt, vinterstøvler, overgangssko.. For helvede da! Og James vokser ud af sit tøj som ukrudt, nu er han ved at bruge 74 er 4 mdr gammel

http://www.dba.dk/soeg/reg-aarhus/?soeg=Reima+tec+ 86

Her er lidt idéer til en ny:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.