SKal jeg sælge flyverdragten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis du er interesseret i at sælge er jeg interesseret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

StudPsyk

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hvis du er interesseret i at sælge er jeg interesseret 

Jeg overvejer det lige

Anmeld

16. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Janne T. skriver:

Jeg overvejer det lige

Det er helt i orden 

Anmeld

16. august 2013

Majbrit P

Jeg ville bruge den. Hvis du kan sy, så sy ærmerne og benene op, så kan du også bruge den til næste år

Anmeld

16. august 2013

Mother-love

Jg købte 2 flyverdragter sidste pr i str 92 og detmar alt for store.så jeg gemte dem til i år. Og så købte jeg to flyverdragter en fra Bilka og en fra h&m og dem var jeg godt tilfreds med

Jeg ville gemme den du har nu til næste år. Og så købe en ny til i år. Du kan jo altid sælge den næste år hvis den er blevet for lille

Anmeld

16. august 2013

Maja88

Janne T. skriver:

Købte en Reimedragt str 92 tidligere på sommeren, i den tro at den kunne Rose passe til vinter. Nu har jeg lige prøvet den på hende, og den er bare ALT for stor! Og ja, har jo så erfaret hvor store i størrelsen Reima er. Jeg vil sige den svarer til en 98.

Men hvad skal jeg nu? Sælge den? Gemme den og håbe den passer næste vinter? Hvad synes i?

Er så PISSE træt af det! Vi har stoppet mit SU-lån, så pengene er små, og vi har lige brugt det meste af opsparingen på sommerferie og barnedåb, så at både skulle købe ny dragt, vinterstøvler, overgangssko.. For helvede da! Og James vokser ud af sit tøj som ukrudt, nu er han ved at bruge 74 er 4 mdr gammel

Hvad koster sådan en, hvis jeg må spørge

Anmeld

16. august 2013

StudPsyk

Maja88 skriver:

Hvad koster sådan en, hvis jeg må spørge

Jeg kan ikke huske hvad jeg gav. Jeg købte den på tilbud, fordi det jo er sidste års kolletion, jeg tror jeg gab 400-500 kr for den

Anmeld

16. august 2013

Maja_4000

Jeg har en fra Name it str. 92 du kan få for 150kr hvis det er brun med lilla og lyserøde stjerner

Anmeld

16. august 2013

Frk. Diness

Jeg bruger også flyverdragt fra Bilka og dem jeg har haft er super gode..

De dage den evt er til vask får min søns hans termotøj og regntøj uden over, der er foer i hans regntøj-

Anmeld

16. august 2013

Tulle28

Jeg ville prøve at sælge den, det er jo ikke sikkert hun kan passe den til næste vinter? Pludselig vokser de jo som ukrudt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.