SKal jeg sælge flyverdragten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Lotus86

Hvis pengene er så små nu, så ville jeg sælge den og bruge pengene på en ny flyverdragt, der er lang tid til næste år, og hvis hun nu ikke kan passe den der, så har i sat jer selv endnu hårdere økomisk nu, til ingen verdens nytte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Jeg kan vel også sælge den næste år, hvis så den er for lille der..

Men hvad gør i, har i en ekstra flyverdragt så i kan skifte mellem dem?

Ikke endnu, har ikke været nødvendigt, ikke før de starter i børnehave og gør Daniel først i starten af 2014 synes de har holdt fint, vi købte en i str 86 til Daniel som lillesøster har brugt i vinter og den ser stadig fin ud, ingen huller eller slid, ser ikke ret brugt ud

Anmeld

16. august 2013

modesty

Janne T. skriver:

Købte en Reimedragt str 92 tidligere på sommeren, i den tro at den kunne Rose passe til vinter. Nu har jeg lige prøvet den på hende, og den er bare ALT for stor! Og ja, har jo så erfaret hvor store i størrelsen Reima er. Jeg vil sige den svarer til en 98.

Men hvad skal jeg nu? Sælge den? Gemme den og håbe den passer næste vinter? Hvad synes i?

Er så PISSE træt af det! Vi har stoppet mit SU-lån, så pengene er små, og vi har lige brugt det meste af opsparingen på sommerferie og barnedåb, så at både skulle købe ny dragt, vinterstøvler, overgangssko.. For helvede da! Og James vokser ud af sit tøj som ukrudt, nu er han ved at bruge 74 er 4 mdr gammel

Nu ved jeg ikke hvordan du har det med brugt tøj, men hvis pengene er stramme, så ville jeg sælge den og købe en brugt Reima dragt i størrelsen mindre. Du kan få en i god stand til cirka 200 kr. hvis du har lidt tålmodighed. Opret en favoritsøgning på dba, så får du mails når der er nye, og kan slå hurtigt til.

Anmeld

16. august 2013

LinLin

Jeg ville sælge den - specielt hvis du mangler penge til en ny....

Anmeld

16. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville helt klart gemme den - andet ville næsten være skørt

Anmeld

16. august 2013

lycly

Jeg ville sælge den og så købe en ny når der kommer børnepenge evt

Anmeld

16. august 2013

TrineMine86

Janne T. skriver:

Med mindre Magnus er meget høj, ville jeg absolut ikke købe en 98!! Rose er omkring 88 cm høj lige nu, og du kan se hvor stor en 92 er på hende. Vi skulle have haft en 86.
Jeg har haft skrevet med Reima, og de siger, at man skal tage den højde de er på købstidspunktet MINDST. Så hvis man fx køber en 92, så skal de være MINDST 92 cm høj når man køber den (og altså ikke 92 når man forventer de skal bruge den), for så er der taget højde for at de kan vokse i den henover sæsonen. Men hvis de fx er 90 eller 91 cm, skal man ikke købe en str 92., så bliver den for stor.

Super, 1000 tak for hjælpen 

Sidste år var Magnus også kun i en str 80 selvom han brugte 86 i alm tøj. 

Håber i finder en løsning med flyverdragten 

Anmeld

16. august 2013

janne1986

Vi har købt i Bilka, de er billige og super gode.... Min datter er meget ude og sled en Reina op på 4 mdr... Mens den fra Bilka holdte hele vinteren..... 

Anmeld

16. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Janne T. skriver:

Men hvis hun pludselig tager en vækstspurt kan den jo risikere at være for lille næste år?

Så sælger du den bare næste år 

Anmeld

16. august 2013

lineog4

Janne T. skriver:

Købte en Reimedragt str 92 tidligere på sommeren, i den tro at den kunne Rose passe til vinter. Nu har jeg lige prøvet den på hende, og den er bare ALT for stor! Og ja, har jo så erfaret hvor store i størrelsen Reima er. Jeg vil sige den svarer til en 98.

Men hvad skal jeg nu? Sælge den? Gemme den og håbe den passer næste vinter? Hvad synes i?

Er så PISSE træt af det! Vi har stoppet mit SU-lån, så pengene er små, og vi har lige brugt det meste af opsparingen på sommerferie og barnedåb, så at både skulle købe ny dragt, vinterstøvler, overgangssko.. For helvede da! Og James vokser ud af sit tøj som ukrudt, nu er han ved at bruge 74 er 4 mdr gammel

Jeg ville sælge den og købe en ny i neutrale farver så lillebror kan arve den - når nu den ikke passer og der er en mulighed for at vælge om og finde en sort/grå/brun eller andet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.