SKal jeg sælge flyverdragten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
33 svar
11 synes godt om
16. august 2013

StudPsyk

Købte en Reimedragt str 92 tidligere på sommeren, i den tro at den kunne Rose passe til vinter. Nu har jeg lige prøvet den på hende, og den er bare ALT for stor! Og ja, har jo så erfaret hvor store i størrelsen Reima er. Jeg vil sige den svarer til en 98.

Men hvad skal jeg nu? Sælge den? Gemme den og håbe den passer næste vinter? Hvad synes i?

Er så PISSE træt af det! Vi har stoppet mit SU-lån, så pengene er små, og vi har lige brugt det meste af opsparingen på sommerferie og barnedåb, så at både skulle købe ny dragt, vinterstøvler, overgangssko.. For helvede da! Og James vokser ud af sit tøj som ukrudt, nu er han ved at bruge 74 er 4 mdr gammel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Hvem?

Janne T. skriver:

Købte en Reimedragt str 92 tidligere på sommeren, i den tro at den kunne Rose passe til vinter. Nu har jeg lige prøvet den på hende, og den er bare ALT for stor! Og ja, har jo så erfaret hvor store i størrelsen Reima er. Jeg vil sige den svarer til en 98.

Men hvad skal jeg nu? Sælge den? Gemme den og håbe den passer næste vinter? Hvad synes i?

Er så PISSE træt af det! Vi har stoppet mit SU-lån, så pengene er små, og vi har lige brugt det meste af opsparingen på sommerferie og barnedåb, så at både skulle købe ny dragt, vinterstøvler, overgangssko.. For helvede da! Og James vokser ud af sit tøj som ukrudt, nu er han ved at bruge 74 er 4 mdr gammel

Jeg ville gemme den og bruge den næste år - så står man heller ikke i samme situation der, da man jo så har flyverdragten der

Anmeld

16. august 2013

StudPsyk

Hvem? skriver:

Jeg ville gemme den og bruge den næste år - så står man heller ikke i samme situation der, da man jo så har flyverdragten der

Men hvis hun pludselig tager en vækstspurt kan den jo risikere at være for lille næste år?

Anmeld

16. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sælg den, og brug pengene på en ny. Vh stine

Anmeld

16. august 2013

TrineMine86

Janne T. skriver:

Men hvis hun pludselig tager en vækstspurt kan den jo risikere at være for lille næste år?

Så kan du jo bare sælge den til næste år? 

hvor stor er rose egentlig nu? For vi står også til at skal købe reima flyvedragt og jeg troede også vi ihvertfald fald skulle have en 92, måske 98? 

Anmeld

16. august 2013

Kløver

Jeg ville gemme den, risikoen for at hun er vokset ud af den til den tid er lille

De har rigtig gode flyverdragter i Bilka når efteråret kommer lidt tættere på. De koster 250-300kr og er rigtig gode, har brugt dem til vores unger

Anmeld

16. august 2013

StudPsyk

TrineMine86 skriver:

Så kan du jo bare sælge den til næste år? 

hvor stor er rose egentlig nu? For vi står også til at skal købe reima flyvedragt og jeg troede også vi ihvertfald fald skulle have en 92, måske 98? 

Med mindre Magnus er meget høj, ville jeg absolut ikke købe en 98!! Rose er omkring 88 cm høj lige nu, og du kan se hvor stor en 92 er på hende. Vi skulle have haft en 86.
Jeg har haft skrevet med Reima, og de siger, at man skal tage den højde de er på købstidspunktet MINDST. Så hvis man fx køber en 92, så skal de være MINDST 92 cm høj når man køber den (og altså ikke 92 når man forventer de skal bruge den), for så er der taget højde for at de kan vokse i den henover sæsonen. Men hvis de fx er 90 eller 91 cm, skal man ikke købe en str 92., så bliver den for stor.

Anmeld

16. august 2013

StudPsyk

Maja84 skriver:

Jeg ville gemme den, risikoen for at hun er vokset ud af den til den tid er lille

De har rigtig gode flyverdragter i Bilka når efteråret kommer lidt tættere på. De koster 250-300kr og er rigtig gode, har brugt dem til vores unger

Jeg kan vel også sælge den næste år, hvis så den er for lille der..

Men hvad gør i, har i en ekstra flyverdragt så i kan skifte mellem dem?

Anmeld

16. august 2013

StudPsyk

StineW79 skriver:

Sælg den, og brug pengene på en ny. Vh stine

Det var også lidt min tanke ift økonomien, men på den anden side, hvis vi gemmer den, har vi en udgift mindre til vinteren 2014

Anmeld

16. august 2013

LilleChelle

Jeg ville gemme den, og så finde en brugt på trendsales etc.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.