søger hjælp fra de vise damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Nessie

Jeg har købt en "Sit-Bag", hedder den vist.
Det er en fleece ting med huller til autostolens seler, og så folder man den op om barnet, så det sidder lunt og godt.

Til Daniel havde vi en vamset dragt, men i bilen brugte vi faktisk mest en varm jakke, og så dyne eller tæppe over, så havde han det fint.

Denne gang lejer vi også en autolift, synes det er s....smart når Daniel f.eks. skal i BH, og den lille skal sove, at jeg bar ekan lægge hende deri, så vi ikke skal tage op og ned hele tiden. Og også god til når vi skal køre langt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

BigHope13

AnjaM skriver:

DDesi

Velbekomme

jo, det er da også rigtig - Sofie havde en lidt tykkere cardigan som hun fik på i bilen hvis det var godt koldt. Og så futter på fødderne

Håber du finder frem til en løsning som bare dur for jer

Det bliver nok nemmere at prøve sig lidt frem når han er her, men lige nu synes jeg det virker uoverskueligt hvad tøj de skal have på.

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Jeg har købt en "Sit-Bag", hedder den vist.
Det er en fleece ting med huller til autostolens seler, og så folder man den op om barnet, så det sidder lunt og godt.

Til Daniel havde vi en vamset dragt, men i bilen brugte vi faktisk mest en varm jakke, og så dyne eller tæppe over, så havde han det fint.

Denne gang lejer vi også en autolift, synes det er s....smart når Daniel f.eks. skal i BH, og den lille skal sove, at jeg bar ekan lægge hende deri, så vi ikke skal tage op og ned hele tiden. Og også god til når vi skal køre langt 

Åhh hvor smart, det vil jeg prøve at søge lidt på. Godt jeg har lidt tid at kigge og beslutte mig i.

Anmeld

15. august 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

søger lidt hjælp, jeg har termin 2 november med en lille dreng og har næsten fået skrabet alt sammen af udstyr og andre unødvenige ting
men nu er jeg begyndt at søge efter noget overtøj til lillemanden til køreture i bil og sådan mår man skal bevæge sig udenfor.

hvad skal man købe??
køredragt??
fleccedragt??
eller en flyverdragt??

aner det simpelthen ikke.

og når han kommer i november kan man så godt købe den i str 62?? ved godt den vil være alt for stor til ham, men tænker han skal jo have tøj på indenunder og så kan han jo bruge den over den kolde periode, eller er det helt hen i vejret.?

kom gerne med gode råd, og fortæl hvad i selv gjorde med jeres vinter babyer

Se nogle fine de har til ok penge i HM...

http://tablet.hm.com/dk/subdepartment/KIDS?Nr=4294943571

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

ØØhvo

Se nogle fine de har til ok penge i HM...

http://tablet.hm.com/dk/subdepartment/KIDS?Nr=4294943571

Øv kan ikke lige det fra mobilen, så må lige se det på computeren i morgen

Anmeld

16. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Åhh hvor smart, det vil jeg prøve at søge lidt på. Godt jeg har lidt tid at kigge og beslutte mig i.

Hvis du mangler drengetøj, så sig til.
Jeg skal til at have sat Daniels "gamle" tøj til salg 

Anmeld

16. august 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Hvis du mangler drengetøj, så sig til.
Jeg skal til at have sat Daniels "gamle" tøj til salg 

Åha jeg skal nok mangle noget når det kommer til stykket, men lige nu har jeg bare SÅ meget tøj hehh, har fået smidt i hoved og BIB af tøj fra kærestens søskende som drenge, tror næsten ikke jeg mangler noget til det 1 år

men kunne jo være man alligevel kunne blive fristet, i de lidt str størrelser

Anmeld

16. august 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Åha jeg skal nok mangle noget når det kommer til stykket, men lige nu har jeg bare SÅ meget tøj hehh, har fået smidt i hoved og BIB af tøj fra kærestens søskende som drenge, tror næsten ikke jeg mangler noget til det 1 år

men kunne jo være man alligevel kunne blive fristet, i de lidt str størrelser

Så siger du bare til 

Det er det samme her med lillesøster, vi fik en masse fra mandens søster, og hans svoger søster, så vi mangler heller ingenting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.