søger hjælp fra de vise damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
37 svar
27 synes godt om
15. august 2013

BigHope13

søger lidt hjælp, jeg har termin 2 november med en lille dreng og har næsten fået skrabet alt sammen af udstyr og andre unødvenige ting
men nu er jeg begyndt at søge efter noget overtøj til lillemanden til køreture i bil og sådan mår man skal bevæge sig udenfor.

hvad skal man købe??
køredragt??
fleccedragt??
eller en flyverdragt??

aner det simpelthen ikke.

og når han kommer i november kan man så godt købe den i str 62?? ved godt den vil være alt for stor til ham, men tænker han skal jo have tøj på indenunder og så kan han jo bruge den over den kolde periode, eller er det helt hen i vejret.?

kom gerne med gode råd, og fortæl hvad i selv gjorde med jeres vinter babyer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

søger lidt hjælp, jeg har termin 2 november med en lille dreng og har næsten fået skrabet alt sammen af udstyr og andre unødvenige ting
men nu er jeg begyndt at søge efter noget overtøj til lillemanden til køreture i bil og sådan mår man skal bevæge sig udenfor.

hvad skal man købe??
køredragt??
fleccedragt??
eller en flyverdragt??

aner det simpelthen ikke.

og når han kommer i november kan man så godt købe den i str 62?? ved godt den vil være alt for stor til ham, men tænker han skal jo have tøj på indenunder og så kan han jo bruge den over den kolde periode, eller er det helt hen i vejret.?

kom gerne med gode råd, og fortæl hvad i selv gjorde med jeres vinter babyer

vi har købt køredragt OG fleece dragt til vores....

Anmeld

15. august 2013

sus82

Jeg regner med at købe en ulddragt.

Anmeld

15. august 2013

FruJacobsen

Vi købte en ulddragt til vores søn og gør det også til nr2, som kommer i januar. Jeg har god erfaring med dem fra Engel. En flyverdragt synes jeg bliver for meget til et spædbarn - her er ulddragten i stedet super blød og lækker også til lur i barnevognen

Anmeld

15. august 2013

Sabone

Min mor er i gang med at strikke en uldkøredragt, som han skulle kunne bruge det meste af vinteren  

Den er super fin og virkelig lækker! Og samtidig har hun strikket små vanter, hue og utallige trøjer til vores lille bassemand

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

vi har købt køredragt OG fleece dragt til vores....

super hvad str har du købt i da de var nyfødte så??

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

sus82 skriver:

Jeg regner med at købe en ulddragt.

super, hvad str regner du med at købe så??

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

FruJacobsen skriver:

Vi købte en ulddragt til vores søn og gør det også til nr2, som kommer i januar. Jeg har god erfaring med dem fra Engel. En flyverdragt synes jeg bliver for meget til et spædbarn - her er ulddragten i stedet super blød og lækker også til lur i barnevognen

okay det vil jeg lige søge lidt på, hvad str køber du til nyfødt??

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Min mor er i gang med at strikke en uldkøredragt, som han skulle kunne bruge det meste af vinteren  

Den er super fin og virkelig lækker! Og samtidig har hun strikket små vanter, hue og utallige trøjer til vores lille bassemand

Ej hvor lækkert med hjemmestrik, det skal nok blive rigtig godt

Anmeld

15. august 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

super, hvad str regner du med at købe så??

nu har jeg jo 2 fra mine drenge ;P men de er 62, netop fordi de skal have tøj under OG fordi at spædbørn vokser utrolig hurtigt...

jeg har dog valgt at købe 2 nye i 56 da det er tvillinger og jeg er ret tilbøjelig til at få små børn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.