søger hjælp fra de vise damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

nu har jeg jo 2 fra mine drenge ;P men de er 62, netop fordi de skal have tøj under OG fordi at spædbørn vokser utrolig hurtigt...

jeg har dog valgt at købe 2 nye i 56 da det er tvillinger og jeg er ret tilbøjelig til at få små børn....

super så det ikke en helt forkert tankegang jeg havde, så vil jeg søge lidt i str 62 og se hvad der frister

nej kan godt se med tvillinger som ikke er helt så store at man går en tak ned i str først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

sus82

BigHope13 skriver:

super, hvad str regner du med at købe så??

jeg var lige inde og kigge, min datters første ulddragt var en størrelse 60, og hun er fra sidst i september. Så tror også at lillebror skal have det, jeg har termin om tre uger.

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

sus82 skriver:

jeg var lige inde og kigge, min datters første ulddragt var en størrelse 60, og hun er fra sidst i september. Så tror også at lillebror skal have det, jeg har termin om tre uger.

super tak for svar

Anmeld

15. august 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

søger lidt hjælp, jeg har termin 2 november med en lille dreng og har næsten fået skrabet alt sammen af udstyr og andre unødvenige ting
men nu er jeg begyndt at søge efter noget overtøj til lillemanden til køreture i bil og sådan mår man skal bevæge sig udenfor.

hvad skal man købe??
køredragt??
fleccedragt??
eller en flyverdragt??

aner det simpelthen ikke.

og når han kommer i november kan man så godt købe den i str 62?? ved godt den vil være alt for stor til ham, men tænker han skal jo have tøj på indenunder og så kan han jo bruge den over den kolde periode, eller er det helt hen i vejret.?

kom gerne med gode råd, og fortæl hvad i selv gjorde med jeres vinter babyer

Anthon blev født i snestorm i marts, og jeg havde en fleecedragt til ham og en køredragt, så han havde fleecen på når vi kørte i barnevognen, og køredragten i bilen..

Jeg synes ikke de skal have flyverdragt på før de skal i vuggestue..

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Anthon blev født i snestorm i marts, og jeg havde en fleecedragt til ham og en køredragt, så han havde fleecen på når vi kørte i barnevognen, og køredragten i bilen..

Jeg synes ikke de skal have flyverdragt på før de skal i vuggestue..

super tusind tak for svar

nu spørger jeg så lige lidt dumt, når jeg søger på køredragter og flyverdragter, hvad er forskellen så
kunne umiddelbart godt tænke mig at den som han skal have på når vi ude og køre og sådan at det er med fødder og hænder i, så der ikke bliver nogle kolde åbninger.

jeg har en slee-bee som jeg regner med bare skal ligge permanent i barnevognen.

Anmeld

15. august 2013

Diana2013

BigHope13 skriver:

søger lidt hjælp, jeg har termin 2 november med en lille dreng og har næsten fået skrabet alt sammen af udstyr og andre unødvenige ting
men nu er jeg begyndt at søge efter noget overtøj til lillemanden til køreture i bil og sådan mår man skal bevæge sig udenfor.

hvad skal man købe??
køredragt??
fleccedragt??
eller en flyverdragt??

og når han kommer i november kan man så godt købe den i str 62?? ved godt den vil være alt for stor til ham, men tænker han skal jo have tøj på indenunder og så kan han jo bruge den over den kolde periode, eller er det helt hen i vejret.?

Vi har købt denne her lækre uldsag fra babyhome, man kan vende armene og benene så de ikke fryser fingre og tæer, den er virkelig lækker, beklager billedekvaliteten herinde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

Diana2013 skriver:

Vi har købt denne her lækre uldsag fra babyhome, man kan vende armene og benene så de ikke fryser fingre og tæer, den er virkelig lækker, beklager billedekvaliteten herinde

åhh den er også virkelige fin, og ser dejlig varm ud
og skønt man kan vente arme og ben ud, så man undgår de bliver kolde

Anmeld

15. august 2013

FruJacobsen

BigHope13 skriver:

okay det vil jeg lige søge lidt på, hvad str køber du til nyfødt??

Jeg vil købe den i 62 - det er alligevel en del måneder baby får brug den. Og så er sådan en ulddragt heller ikke helt billig man kan i øvrigt også få Engels ulddragter med ombuk ved hænder og fødder...

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

FruJacobsen skriver:

MåMaMang

Jeg vil købe den i 62 - det er alligevel en del måneder baby får brug den. Og så er sådan en ulddragt heller ikke helt billig man kan i øvrigt også få Engels ulddragter med ombuk ved hænder og fødder...

Mange tak for svar, så vil jeg gå lige så stille på jagt der jo heldigvis lidt tid endnu

Anmeld

15. august 2013

l.kjoeller

BigHope13 skriver:

hvad skal man købe??
køredragt??
fleccedragt??
eller en flyverdragt??

jeg ville købe en god theromo/fleece dragt. han vil alligevel ikke skulle ned og kravle på jorden osv. evt en flyverdragt hvis i er ude længe af gangen og han ikke er under dynen i  barnevognen eller i bilen. (flyverdragt må ikke bruges i bilen ) ville starte med en str 56 da overtøj for det meste er stort i str 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.