DianaRJS skriver:
så bliver man hevet fat i at de gerne vil snakke om A's trivsel herhjemme, pga. noget til hans fødselsdag, og jeg sidder bare og tænker okay hvad fanden er nu gået galt?
han trives fint, han er ikke som han plejer når han er omgivet af 17 børn og 2 voksne i hans eget hjem, self skal alting vises frem, self kan han ikke sidde stille i 3 timer, fordi i sagde de ikke måtte gå fra.... og self gjorde jeg ikke alting perfekt, jeg har sku da aldrig holdt fødselsdag for børn før.
men uddybe ville hun ihvertfald ikke før torsdag, så nu kan jeg gå med en sten i maven til torsdag og prøve at finde ud af hvad jeg fejlede med.... og det bekymre mig som en i helvede, især også fordi det igen er den pædagog jeg bare ikke kan med der hiver fat i mig....
bliver bare så frustreret, netop fordi jeg mener hun godt kunne sige hvad det omhandlede istedet for bare at sige " hans trivsel" :/
fanme ikke rart at vide man har fejlet som mor, uden at vide hvad fanden det er ....
havde bare lige brug for at lufte ud, og har ikke brug for en masse hakkende ord ..... så ved i det....