DianaRJS skriver:
nej nemlig nej er det ikke har lige ovenover din besked skrevet hvad det omhandler 
kort forklaret, vi flyttede i hus for 1½ månede siden og er derfor ved at renovere, vi har bygge materialer til at ligge i forhaven, og baghaven er hegnet til så drengene leger deromme, men de var nervøse for hvordan det ville være når der nu kom 2 nye til december, og bange for de 2 vi har ville komme til skade ved det, jeg måtte så forklare at vi jo bruger forhaven til det, og at baghaven er til fri leg, som de også kunne se, og der jo var en grund til at kun baghaven var hegnet ind, netop for at de ikke kan komme derom.... udover det måtte jeg også forklare at jeg da så sandelig både håbede og troede på vi var færdige med at renovere når de 2 små nye kom. men det er hvad de mente -.-
Hvor er det bare langt ude...Hvad bilder de sig ind.
Som du også selv skrev, så synes jeg absolut du bør tage en bisidder med til mødet OG optage samtalen, for det der, det skal da stoppes. De skal da ikke blande sig i, hvad i har liggende i haven. I har ovenikøbet en have, jeres børn kan lege i, det er jo ikke alle der har det. De får det jo til at lyde som om du ikke holder øje med børnene.
Hvad siger din kæreste til det ? Var han der ikke, da i holdt fødselsdag ?
Jeg kan blive så sur når jeg hører sådan noget. Der er nok, der burde holdes øje med, men ofte fornemmer man, at det er de forkerte, der bliver slået ned på.
Jeg føler med dig, jeg har prøvet noget lignende, fordi min exmand har sendt underretninger om mig til kommunen MANGE gange og det er ikke rart at være i deres søgelys, selvom man gør det godt.
Anmeld