føler virkelig jeg har fejlet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

helle85

DianaRJS skriver:

nå lgie en update herfra..

fik snakket med en anden pædagog og fik forklaret hvordan jeg lige følte det, og følte jeg var blevet overtrumpfet med måden som det blev handlet på i morges.  og sagde jeg egentligt godt ville ha en lilel forklaring om hvad det gik ud på, for jeg følte jo straks jeg havde fejlet...

fik at vide at det beklagede hun og det i bund og grund intet havde med mig at gøre som sådan, for jeg havde klaret det super godt, og endnu bedre når det var første fødselsdag jeg holdte, men at det var fordi de kunne se der i haven lagde byggematerialer som de var bekymret for at ungerne skulle komme i? -.- det hele ligger i forhaven som drengene aldrig er i.. udover det som skrevet til en anden har vi lige købt hus og flyttet ind for 1½ månede siden, og er derfor ved at renovere...  så problemet ligger åbenbart i vi gør vores hus beboeligt -.- forklarede hende så også der var en grund til det kun var baghaven der var hegnet ind, fordi at den netop blev brugt som "legeplads" for dem når vi ikke lige kunne gå med ned i parken -.-

hvor er det godt du fik snakket med den anden pædagog, så du fik styr på det og det var hvis ikke være end at det kunne klares på 5 min

hvis hende den anden har så meget fordomme omkring dig(unge mødre) så burde hun nok bare holde sin mund og få andre til at snakke med dig, da de virker meget bedre til at forklare sig og kan fortælle det med det samme, kan blive så på sådan nogen pædagoger

men det kunne være at du skulle snakke med lederen omkring de,t og hvis hun er din kontakt person (hende der skal henvende sig til dig og er med til møder) så kan du høre om du ikke kan få en anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

hvor er det godt du fik snakket med den anden pædagog, så du fik styr på det og det var hvis ikke være end at det kunne klares på 5 min

hvis hende den anden har så meget fordomme omkring dig(unge mødre) så burde hun nok bare holde sin mund og få andre til at snakke med dig, da de virker meget bedre til at forklare sig og kan fortælle det med det samme, kan blive så på sådan nogen pædagoger

men det kunne være at du skulle snakke med lederen omkring de,t og hvis hun er din kontakt person (hende der skal henvende sig til dig og er med til møder) så kan du høre om du ikke kan få en anden

er også glad for at jeg fik det gjort...

har vist sig A's kontakt person er hende der ikke er så glad for mig -.- så er desværre derfor det er hende der altid kommer til mig.

men udover det blev jeg lidt arrig, for tænkte virkelig at hvis ikke man måtte have byggematerialer til at ligge når man var ved at renovere hvad fanden måtte man så efterhånden.... vi kan jo heller ikke hente en ting af gangen når vi skal bruge det for så bliver vi ski da aldrig færdige

Anmeld

13. august 2013

helle85

DianaRJS skriver:

har vist sig A's kontakt person er hende der ikke er så glad for mig -.- så er desværre derfor det er hende der altid kommer til mig.

men udover det blev jeg lidt arrig, for tænkte virkelig at hvis ikke man måtte have byggematerialer til at ligge når man var ved at renovere hvad fanden måtte man så efterhånden.... vi kan jo heller ikke hente en ting af gangen når vi skal bruge det for så bliver vi ski da aldrig færdige

ja jeg syntes også lidt det er noget pjat an på hvad det er for noget selvfølgelig

vi er også igang med at renovere, vi har paller som stå i små bunker som børnene klatre på og pakker med gipsplader der er pakket ind også noget som ligger i en bunke der skal på skralde pladsen(børnene ved at de ikke må rør det)

og vi har da en familie konsulet på besøg som ikke har nævnt det overhovedet

vil lige nævne(så folk her inde ikke tror det er fordi jeg er en dårlige mor,) at hun kommer fordi jeg har en dreng som har en diagnose, og havde søgt om aflastning til ham, så jeg fik sådan en i stedet, for at guide os nå han har sine perioede(raseri anfald nå der sker nye ting) hun siger dog at vi gør alt perfekt og kun kommer kun for endelig kun ind til vi har fået aflasning,

Anmeld

13. august 2013

helle85

DianaRJS skriver:

men jeg syntes stadig du skal høre om du kan få en anden kontakt person

Anmeld

13. august 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

nej nemlig nej er det ikke har lige ovenover din besked skrevet hvad det omhandler

kort forklaret, vi flyttede i hus for 1½ månede siden og er derfor ved at renovere, vi har bygge materialer til at ligge i forhaven, og baghaven er hegnet til så drengene leger deromme, men de var nervøse for hvordan det ville være når der nu kom 2 nye til december, og bange for de 2 vi har ville komme til skade ved det, jeg måtte så forklare at vi jo bruger forhaven til det, og at baghaven er til fri leg, som de også kunne se, og der jo var en grund til at kun baghaven var hegnet ind, netop for at de ikke kan komme derom....  udover det måtte jeg også forklare at jeg da så sandelig både håbede og troede på vi var færdige med at renovere når de 2 små nye kom. men det er hvad de mente -.-

Hvor er det bare langt ude...Hvad bilder de sig ind.

Som du også selv skrev, så synes jeg absolut du bør tage en bisidder med til mødet OG optage samtalen, for det der, det skal da stoppes. De skal da ikke blande sig i, hvad i har liggende i haven. I har ovenikøbet en have, jeres børn kan lege i, det er jo ikke alle der har det. De får det jo til at lyde som om du ikke holder øje med børnene.

Hvad siger din kæreste til det ? Var han der ikke, da i holdt fødselsdag ?

Jeg kan blive så sur når jeg hører sådan noget. Der er nok, der burde holdes øje med, men ofte fornemmer man, at det er de forkerte, der bliver slået ned på.

Jeg føler med dig, jeg har prøvet noget lignende, fordi min exmand har sendt underretninger om mig til kommunen MANGE gange og det er ikke rart at være i deres søgelys, selvom man gør det godt.

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

Havre74 skriver:

Hvor er det bare langt ude...Hvad bilder de sig ind.

Som du også selv skrev, så synes jeg absolut du bør tage en bisidder med til mødet OG optage samtalen, for det der, det skal da stoppes. De skal da ikke blande sig i, hvad i har liggende i haven. I har ovenikøbet en have, jeres børn kan lege i, det er jo ikke alle der har det. De får det jo til at lyde som om du ikke holder øje med børnene.

Hvad siger din kæreste til det ? Var han der ikke, da i holdt fødselsdag ?

Jeg kan blive så sur når jeg hører sådan noget. Der er nok, der burde holdes øje med, men ofte fornemmer man, at det er de forkerte, der bliver slået ned på.

Jeg føler med dig, jeg har prøvet noget lignende, fordi min exmand har sendt underretninger om mig til kommunen MANGE gange og det er ikke rart at være i deres søgelys, selvom man gør det godt.

min kæreste er i LA og arbejde og kommer først hjem torsdag aften...

men snakkede med ham på skype han var også helt oppe i det røde felt over det....  som han også sagde, uden bygge materialer hvordan fanden skulle vi så kunne renovere et hus.....

tager stadig min mor med, har forklaret hende hvordan og hvorledes og hun synes det er for latterligt, især fordi det vi har til at ligge af byggematerialer er fliser til tearesse, og noget træ da vi er ved at dele et rum op der var 100kvm så der bliver 2 rum istedet for....

og som hun også sagde om vi så havde bestilt folk til at lave det for os, ville byggematerialerne jo faktisk være der alligevel, måske ikke lgie i haven men i indkørelsen istedet for.... og for mig er det ksu lidt hips som hap -.-

Anmeld

13. august 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

min kæreste er i LA og arbejde og kommer først hjem torsdag aften...

men snakkede med ham på skype han var også helt oppe i det røde felt over det....  som han også sagde, uden bygge materialer hvordan fanden skulle vi så kunne renovere et hus.....

tager stadig min mor med, har forklaret hende hvordan og hvorledes og hun synes det er for latterligt, især fordi det vi har til at ligge af byggematerialer er fliser til tearesse, og noget træ da vi er ved at dele et rum op der var 100kvm så der bliver 2 rum istedet for....

og som hun også sagde om vi så havde bestilt folk til at lave det for os, ville byggematerialerne jo faktisk være der alligevel, måske ikke lgie i haven men i indkørelsen istedet for.... og for mig er det ksu lidt hips som hap -.-

Ja fuldstændig hip som hap. -De skal bare blande sig udenom.

Forstår godt din kæreste blev gal, det må da også være mærkeligt for ham at høre om, hvordan de har behandlet dig, fordi du åbnet jeres hjem.

Gad vide hvad de havde sagt, hvis du ikke havde haft overskud, til at holde fødselsdag derhjemme ...?

Anmeld

13. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Du godeste! Hvorfor pokker tog de ikke fat i dig til selve fødselsdagen og spurgte, om børnene havde adgang til den del af haven? Det ville jo have gjort sagen klar straks. 

Man kan godt overveje, om den slags indblanding kunne afholde nogle forældre fra at invitere børnehaven hjem, så det kun var Bo Bedre-folket, der turde vise hjemmet frem. 

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

Mor og meget mere skriver:

Du godeste! Hvorfor pokker tog de ikke fat i dig til selve fødselsdagen og spurgte, om børnene havde adgang til den del af haven? Det ville jo have gjort sagen klar straks. 

Man kan godt overveje, om den slags indblanding kunne afholde nogle forældre fra at invitere børnehaven hjem, så det kun var Bo Bedre-folket, der turde vise hjemmet frem. 

ja lige præcis fik mig virkelig også til at overveje om jeg "gad" holde for den bette når han blev 5, ved godt vi er færdige til den tid, men man tænker bare at de så nok skal komme med noget andet

udover det er det jo "kun" 1½ månede siden vi flyttede ind, og på den tid har vi lavet baghave, børneværelser, køkken, stue, og entreer. så vi har jo nået meget på kort tid. 

Anmeld

13. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DianaRJS skriver:

ja lige præcis fik mig virkelig også til at overveje om jeg "gad" holde for den bette når han blev 5, ved godt vi er færdige til den tid, men man tænker bare at de så nok skal komme med noget andet

udover det er det jo "kun" 1½ månede siden vi flyttede ind, og på den tid har vi lavet baghave, børneværelser, køkken, stue, og entreer. så vi har jo nået meget på kort tid. 

Du kan låne fotos af vores hus fra de år, hvor børnene var små, og vi konstant var i byggerod - der ville vist være basis for tvangsfjernelser, hvis folk går i så små sko. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.