nå lgie en update herfra..
fik snakket med en anden pædagog og fik forklaret hvordan jeg lige følte det, og følte jeg var blevet overtrumpfet med måden som det blev handlet på i morges. og sagde jeg egentligt godt ville ha en lilel forklaring om hvad det gik ud på, for jeg følte jo straks jeg havde fejlet...
fik at vide at det beklagede hun og det i bund og grund intet havde med mig at gøre som sådan, for jeg havde klaret det super godt, og endnu bedre når det var første fødselsdag jeg holdte, men at det var fordi de kunne se der i haven lagde byggematerialer som de var bekymret for at ungerne skulle komme i? -.- det hele ligger i forhaven som drengene aldrig er i.. udover det som skrevet til en anden har vi lige købt hus og flyttet ind for 1½ månede siden, og er derfor ved at renovere... så problemet ligger åbenbart i vi gør vores hus beboeligt -.- forklarede hende så også der var en grund til det kun var baghaven der var hegnet ind, fordi at den netop blev brugt som "legeplads" for dem når vi ikke lige kunne gå med ned i parken -.-
Anmeld