føler virkelig jeg har fejlet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

DianaRJS

Malene76 skriver:

Det lyder mærkeligt. Jeg villle tage en med på torsdag som jeg vidste der var lidt cool og skarp, som kunne være med som bisidder. Hvis det er rigtig slemt, så forlang et referat af hende. Det er godt at have.

tror også jeg trækker i min kære mor, vi har trodsalt boet hjemme hos dem i  et års tid, så hun kan jo også fortælle hvordan det normalt er, da det ikke er meget mere end 1½ månede siden vi flyttede i huset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

l.kjoeller

DianaRJS skriver:

er jo netop også sådan jeg tænker, han er en meget højrystet dreng, men det takler vi jo på vores måde. f.eks ved jeg han ikke kan være stille når han er indedøre, så derfor bruger vi det meste af vores tid ude i haven, for der er han en hel anden.... og de forlangte at børnene skulle sidde stille fra kl 10:30 til kl 12, og det ved jeg bare han ikke kan når han er herhjemme. om han kan dernede ved jeg ikke, men det er også noget andet, og ingen børn er jo derhjemme som de er i børnehaven.

og for ham er det jo sindsygt spændene at have alle børnene hjemme, og derfor skal han self også vise alt hvad han ejer og har, og for mig er det altså normalt... men kan da godt værejeg ser det helt forkert...

jeg ser det som du ser det. og hvis han er sådan af natur har det jo heller ikke noget med jeres opdragelse at gøre. du fodrer ham jo ikke med red bull  ville henvende mig til de padoger du er glade for lidt diskret og snakke med dem 

Anmeld

13. august 2013

VIPpigen

DianaRJS skriver:

kunne jeg self prøve...

for ja der er sku langtid til torsdag, føles som om der er en eller anden der bare har placeret den største sten i maven på mig -.-

Det havde jeg gjort. Ring, sig du kommer kl 14.30 feks, og så forlanger du at i tager den snak nu.

den sten skal du ikke slæbe på til på torsdag, det er bare ikke fair.

og helt ærligt, få børn mellem 3 og 6 år til at sidde still. I mere end 30 min...det er umuligt, specielt 1 1/2 time. Ikke en gang min datter kan. SÅDAN er børn.

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

l.kjoeller skriver:

jeg ser det som du ser det. og hvis han er sådan af natur har det jo heller ikke noget med jeres opdragelse at gøre. du fodrer ham jo ikke med red bull  ville henvende mig til de padoger du er glade for lidt diskret og snakke med dem 

kunne jeg sagtens gøre ja...

men på den anden side har hende her været efter mig siden dag 1 de kom derned, og på en elelr anden måde vil jeg også gerne have afklaret hvorfor hun er sådan efter mig, for føler næsten ikke jeg kan lave nogen "fejl" overhovedet. altså lidt som om hun forventer alle er fejlfri... men som jeg skrev sidste gang der var noget med hende, er jeg den eneste unge mor dernede, og kan man godt mærke på hende at hun ikke er glad for, men jeg kan nu ikke se hvorfor unge mødre ikke skulle kunne gøre tingene så godt som de "ældre" men der er folk jo nok bare hmm forskellige -.-

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

VIPpigen skriver:

Det havde jeg gjort. Ring, sig du kommer kl 14.30 feks, og så forlanger du at i tager den snak nu.

den sten skal du ikke slæbe på til på torsdag, det er bare ikke fair.

og helt ærligt, få børn mellem 3 og 6 år til at sidde still. I mere end 30 min...det er umuligt, specielt 1 1/2 time. Ikke en gang min datter kan. SÅDAN er børn.

min yngste som er en meget stille og rolig dreng kan heller ikke... og udover det knne jeg så se de andre børn heller ikke kunne.. så undre mig også de ikke lod dem gå måske bare lige 10 min, men der var virkelig strenge regler og de skulle bare blive siddende.

Anmeld

13. august 2013

l.kjoeller

kunne jeg sagtens gøre ja...

men på den anden side har hende her været efter mig siden dag 1 de kom derned, og på en elelr anden måde vil jeg også gerne have afklaret hvorfor hun er sådan efter mig, for føler næsten ikke jeg kan lave nogen "fejl" overhovedet. altså lidt som om hun forventer alle er fejlfri... men som jeg skrev sidste gang der var noget med hende, er jeg den eneste unge mor dernede, og kan man godt mærke på hende at hun ikke er glad for, men jeg kan nu ikke se hvorfor unge mødre ikke skulle kunne gøre tingene så godt som de "ældre" men der er folk jo nok bare hmm forskellige -.-

tror det er fordi nogen unge mødre er umodne men  de skal jo vende sig jo til moderrollen lige som vi "gamle" mødre også skal  så hun skal bare komme over sine fordomme skal hun. som du selv siger så kan man være en lige så god mor om man er 20 eller 30. 

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

nå lgie en update herfra..

fik snakket med en anden pædagog og fik forklaret hvordan jeg lige følte det, og følte jeg var blevet overtrumpfet med måden som det blev handlet på i morges.  og sagde jeg egentligt godt ville ha en lilel forklaring om hvad det gik ud på, for jeg følte jo straks jeg havde fejlet...

fik at vide at det beklagede hun og det i bund og grund intet havde med mig at gøre som sådan, for jeg havde klaret det super godt, og endnu bedre når det var første fødselsdag jeg holdte, men at det var fordi de kunne se der i haven lagde byggematerialer som de var bekymret for at ungerne skulle komme i? -.- det hele ligger i forhaven som drengene aldrig er i.. udover det som skrevet til en anden har vi lige købt hus og flyttet ind for 1½ månede siden, og er derfor ved at renovere...  så problemet ligger åbenbart i vi gør vores hus beboeligt -.- forklarede hende så også der var en grund til det kun var baghaven der var hegnet ind, fordi at den netop blev brugt som "legeplads" for dem når vi ikke lige kunne gå med ned i parken -.-

Anmeld

13. august 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

er jo netop også sådan jeg tænker, han er en meget højrystet dreng, men det takler vi jo på vores måde. f.eks ved jeg han ikke kan være stille når han er indedøre, så derfor bruger vi det meste af vores tid ude i haven, for der er han en hel anden.... og de forlangte at børnene skulle sidde stille fra kl 10:30 til kl 12, og det ved jeg bare han ikke kan når han er herhjemme. om han kan dernede ved jeg ikke, men det er også noget andet, og ingen børn er jo derhjemme som de er i børnehaven.

og for ham er det jo sindsygt spændene at have alle børnene hjemme, og derfor skal han self også vise alt hvad han ejer og har, og for mig er det altså normalt... men kan da godt værejeg ser det helt forkert...

Det er da DIT hjem...De kan da ikke tillade sig at sige hvad børnene skal i dit hjem.

Når jeg har haft børnehaven til fødselsdag, har pædagogerne været tilbageholdene, men selvfølgelig hjulpet. Det har da været mig, der har styret hvad vi skulle og hvornår.

DE var på besøg.

Er det en underretning det handler om ? For så må de ikke fortælle om indholdet.

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

Havre74 skriver:

Det er da DIT hjem...De kan da ikke tillade sig at sige hvad børnene skal i dit hjem.

Når jeg har haft børnehaven til fødselsdag, har pædagogerne været tilbageholdene, men selvfølgelig hjulpet. Det har da været mig, der har styret hvad vi skulle og hvornår.

DE var på besøg.

Er det en underretning det handler om ? For så må de ikke fortælle om indholdet.

nej nemlig nej er det ikke har lige ovenover din besked skrevet hvad det omhandler

kort forklaret, vi flyttede i hus for 1½ månede siden og er derfor ved at renovere, vi har bygge materialer til at ligge i forhaven, og baghaven er hegnet til så drengene leger deromme, men de var nervøse for hvordan det ville være når der nu kom 2 nye til december, og bange for de 2 vi har ville komme til skade ved det, jeg måtte så forklare at vi jo bruger forhaven til det, og at baghaven er til fri leg, som de også kunne se, og der jo var en grund til at kun baghaven var hegnet ind, netop for at de ikke kan komme derom....  udover det måtte jeg også forklare at jeg da så sandelig både håbede og troede på vi var færdige med at renovere når de 2 små nye kom. men det er hvad de mente -.-

Anmeld

13. august 2013

Heidimed lea

kæmpe kram til dig     Børn er da ofte ikke helt sig selv til ders fødselsdag med mange mennesker spændingen over at vise frem og være i centrum osv.  mine syntes det var svært de første gange.

mærkelig måde hun kommer på, synes faktisk iikke hun kan tillade sig det sådan. du har inviteret dem hjem til jeres private, der er du bossen over dit barn ikke hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.