føler virkelig jeg har fejlet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

DianaRJS

LRJ skriver:

Er det den samme pædagog som sidst ? Hende der mente at han mistrives pga han var klisteret efter en ferie ? For så synes jeg du skal klage over hende..

For din søn reagere som alle andre børn, alle børn er spændte og glade når de får nogle hjem til sig

jep nøjagtig samme person som sidst....

nu høre jeg hvad hun har at sige, og så får hun at vide at jeg er lidt utilfreds med dem måde jeg bliver behandlet af hende på, og det for mig virker som om hun er den eneste der har noget negativt at sige......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

DianaRJS

Malene76 skriver:

Det lyder som en mærkelig måde at holde dig hen på. Skal du til en decideret samtale med pædagogerne? Så ville jeg tage en med som kunne være der som støtte. En der lige kan høre alt det der bliver sagt og som kan spørge ind til det der bliver sagt, hvis du mister overblikket. Det er altid godt at have en med, der ikke er fedtet ind i evt. konflikter. 

kh Malene 

skal til en, som hun kaldte det, hurtig samtale på en 15 min.  men overvejede også at hente ungerne tidligt i dag og så høre om hun ikke kunne prøve at uddybe lidt for det er sku ikke en specitel rar følelse at gå med....

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

Anonym23 skriver:

Det er da ubehageligt at skulle gå nogle dage og vente på "dommen", hvorfor kunne hun ikke have fortalt dig hvad det var med det samme?
Håber det var en bagatel eller misforståelse!

ved heller ikke hvorfor hun ikke kunne sige hvad det sådan var. spurgte hende enda hvad det omhandlede hvor hun så bare svarede " jamen det er bare lidt angående trivsel jeg lagde mærke til den dag han holdt fødselsdag" og sagde så at man blev da helt bekymret om hun ikke kunne sige lidt, så jeg ikke skulle gå og være nervøs, ej men det kunne hun ikke lige nu.... nå ja okay... tak for lort -.-

Anmeld

13. august 2013

VIPpigen

Hvad med du ringede derned og snakkede med lederen, informerer hende, og hun så lige var med til den samtale, og sig du gerne vil have det bliver i dag, da der er lang tid til torsdag, og du ikke forstår hvad det er der sker.

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

l.kjoeller skriver:

du skal ikke tage det som om du har fejlet. sådan en ko altså. det kan man altså ikke servere på den måde. og alle ved da at børn bliver over gearet når de er i centrum for så mange på en gang altså   

er jo netop også sådan jeg tænker, han er en meget højrystet dreng, men det takler vi jo på vores måde. f.eks ved jeg han ikke kan være stille når han er indedøre, så derfor bruger vi det meste af vores tid ude i haven, for der er han en hel anden.... og de forlangte at børnene skulle sidde stille fra kl 10:30 til kl 12, og det ved jeg bare han ikke kan når han er herhjemme. om han kan dernede ved jeg ikke, men det er også noget andet, og ingen børn er jo derhjemme som de er i børnehaven.

og for ham er det jo sindsygt spændene at have alle børnene hjemme, og derfor skal han self også vise alt hvad han ejer og har, og for mig er det altså normalt... men kan da godt værejeg ser det helt forkert...

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

VIPpigen skriver:

Hvad med du ringede derned og snakkede med lederen, informerer hende, og hun så lige var med til den samtale, og sig du gerne vil have det bliver i dag, da der er lang tid til torsdag, og du ikke forstår hvad det er der sker.

kunne jeg self prøve...

for ja der er sku langtid til torsdag, føles som om der er en eller anden der bare har placeret den største sten i maven på mig -.-

Anmeld

13. august 2013

LRJ

DianaRJS skriver:

jep nøjagtig samme person som sidst....

nu høre jeg hvad hun har at sige, og så får hun at vide at jeg er lidt utilfreds med dem måde jeg bliver behandlet af hende på, og det for mig virker som om hun er den eneste der har noget negativt at sige......

Ellers snak med lederen

Havde også sådan en dagpleje der mente alt jeg gjorde var forkert, og hvis min datter var syg var det pga hun mistrives hjemme..

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

LRJ skriver:

Ellers snak med lederen

Havde også sådan en dagpleje der mente alt jeg gjorde var forkert, og hvis min datter var syg var det pga hun mistrives hjemme..

det er bestemt ikke en rar følelse...

jeg havde en depression sidste år grundet at jeg kæmpede for forældremyndigheden over mine drenge, og det tog rigtig hårdt på mig da det var en kamp der tog 1 år, fordi deres far som ikke har set dem siden aug. 2010 fik overbevist retten med sine løgne om det var mig der havde forbudt ham at se dem.  så havde kommunen inde over der, så så snart der kommer noget negativt tager jeg det bare ekstremt hurtig til mig, fordi jeg er så bange for at kommunen kommer ind over igen, selvom jeg ved at jeg gør det godt.  men mna ved jo også bare når mna har været "igennem systemet" skal der ikke meget til før de er der igen. selvom de dog dengang sagde drengene trives godt, og at de godt kunne se hvad der havde tæret mig....

Anmeld

13. august 2013

Lotus86

Efter det du skrev om hende forleden dag, så ville jeg ikke tage det så tungt, selvom det selvfølgelig er lettere sagt end gjort, men det lyder til, at hun bare har set sig sort på dig, og så skal du bare ned med nakken. Hvis jeg var dig, så ville jeg forlange at få lederen med til den samtale i skal have på torsdag.

Anmeld

13. august 2013

Malene76

DianaRJS skriver:

skal til en, som hun kaldte det, hurtig samtale på en 15 min.  men overvejede også at hente ungerne tidligt i dag og så høre om hun ikke kunne prøve at uddybe lidt for det er sku ikke en specitel rar følelse at gå med....

Det lyder mærkeligt. Jeg villle tage en med på torsdag som jeg vidste der var lidt cool og skarp, som kunne være med som bisidder. Hvis det er rigtig slemt, så forlang et referat af hende. Det er godt at have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.