går i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

B&J

Ms.Sunshine skriver:

min kæreste tog mig i at LØBE i søvne for et par dage siden...

så han har det vist ikke fra fremmede... 

åhh nej dog sikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

B&J

Babymor2010 skriver:

Ja en skræmmende tanke 

Min far vågnede heldigvis dengang og fulgte efter hende, så ikke der skete noget 

det var godt han gjorde det for puhh sikke noget da

Anmeld

13. august 2013

B&J

Bshizzle skriver:

Min søn på 7 år har faktisk liiiiige været nede i stuen og gå rundt og kommer så ud i køkkenet til mig, hvor han så ligner en der har set en gyser!
Han står helt stiv og kigger mærkeligt på mig...
Hvor jeg så spør " Skat? hvorfor sover du ikke..? skal du tisse eller ha noget vand?"..
Ham " Øhh... Nej nej... godnat.."..
Han går så ind i stuen og stå ved døren...
spør igen om han skal tisse.. ..
Ham "Nææ...?".. hvor han så prøver at tænde lyset på wc'et alligevel..
Mig " Er du HELT sikker??"..
Ham "JAAA!!"
Mig " fint.. trappen er der... godnat"!
... Hvor han så gik i seng..

Noget skræmmende..

ej hvor er det altså uhyggeligt, lige før jeg syntes det er skræmmende ind så meget andet

Anmeld

13. august 2013

B&J

StineW79 skriver:

Her har thea gjort det et par enkelte gange, en gang fandt vi hende siddende i sin stol sovene på hendes værelse.

Jeg har altid gået en del i søvne, har tit præsteret at rende ind til mine forældre og råbe  VI HAR SOVET OVER OS, SKYNDER JER AT STÅ OP!!! for bagefter at løbe ind i min seng igen, imens de stormer forvirret ud af sengen. 

Har TIT stået op, gået i bad og taget tøj på, for derefter at opdage klokken er 4 om natten.

Jeg nikker min kærste skalder og gir ham mavepumper i søvne, hvorefter jeg vågner ved at jeg sidder og skrældgriner, mens han ligger og ømmer sig Ups! 

Og ja i perioder snakker jeg også rigtig meget i søvne. Så kærsten er blevet vækket ved at jeg sidder mig op i sengen og råber COLA, som han jo så pænt går ud og henter i køleskabet, og kommer ind til mig med. Jeg ligger så bare og sover. 

Jeg har i perioder før i tiden, tændt lyset i hele huset. Men det er stoppet efter jeg har mødt min kærste. 

Der er aldrig sket noget, og tror folk syntes det er mere skørt end jeg selv gør. Vh stine

Hold da op du er en vild en godt jeg ikke skal dele seng med dig så ved man da hvorfor hvis man vågner med hovede pine eller ondt i maven, og ja kan sagtens se det sjove i det men øv hvor er det da super uhyggeligt man gør det..

Anmeld

13. august 2013

B&J

Flodkilling skriver:

Min mand som barn tissede i søvne i et hjørne af huset.
Idag er det i blespanden.

åhh nej dog sikke noget, ja det kender jeg også en dreng gjorde det var så bare i frugt fadet i suten

Anmeld

13. august 2013

FrkZier

Chris86 skriver:

Nope, men min søster gjorde det som bette...
Husk man ikke må vække folk der går i søvne (har jeg fået at vide)...

ved ikke om andre har skrevet det før mig

men man må gerne vække folk der går i søvne, man må bare helst ikke vække dem ved at sige deres navn da det kan gøre dem forvirrede og risiko for de bliver ufrivilligt voldlige (i det de bliver vækket, ikke for resten af livet) - det er mest hensigtsmæssigt bare at puffe blidt til dem, eller sørge for de slår armen ind i et eller andet så de vågner 'naturligt' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.