går i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Lusi

B&J skriver:

det er jeg godt nok glad for du ikke gjorde da i havde indbrud det kunne være endt ja hvem ved men godt du ikke gjorde det, men det med din kæreste han må virkelig ha grint mange gange af det kan lige forstille mig dine ben stritter og han bare tænker ej hold nu op hihihihihi

Ja den tanke behøver jeg ik tænke til ende

Hehe jeg kan stadig grine af det, den dag idag, selvom det er 9 år siden.. Men kan lige se det for mig han nåede godt nok også at blive idiot af mig.. Han opgav at se filmen færdig.. Så ku han lære det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Clisolka

B&J skriver:

WOW hvor vildt, jamen det er skræmmende....

ja her er det også træmme seng inu men han kan jo kravle ud af den uden problemr

Ja en skræmmende tanke 

Min far vågnede heldigvis dengang og fulgte efter hende, så ikke der skete noget 

Anmeld

12. august 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen det er skisme da skræmmende. kan de da lige holde op med det jeg kan tåle meget og har oplevet meget men lige det her det er ikke sjovt

Hi hi ja det er ikke sjovt. Men vi har efterhånden vænnet os til det. 

Anmeld

12. august 2013

Lilje82

B&J skriver:

ej hvor er det uhyggeligt. håber det var første og sidste gang for os begge to....

Ja blev faktisk lidt forskrækket over, at han sådan hylte op. 

Anmeld

12. august 2013

Lilje82

Dianabk skriver:

Har ikke noget barn endnu - er kun i gravid stadiet. MEN, jeg går selv i søvne og har altid gjort det og oven i det taler jeg også i søvne så min kæreste får sig en sludder for en sladder nogen gange

Jeg har fundet ud af at hvis noget går mig meget på ellers jeg er stresset så kommer det.

Jeg har lært at leve med det og smiler bare af det når jeg laver mærkelige ting

Hehe både min søn og kæreste snakker også i søvne, men de ligner nogle er er vågen og har åbne øjne, men de er bare slet ikke vågen. Har fået nogle sjove samtaler ud af det med min kæreste 

Anmeld

12. august 2013

Bshizzle

Min søn på 7 år har faktisk liiiiige været nede i stuen og gå rundt og kommer så ud i køkkenet til mig, hvor han så ligner en der har set en gyser!
Han står helt stiv og kigger mærkeligt på mig...
Hvor jeg så spør " Skat? hvorfor sover du ikke..? skal du tisse eller ha noget vand?"..
Ham " Øhh... Nej nej... godnat.."..
Han går så ind i stuen og stå ved døren...
spør igen om han skal tisse.. ..
Ham "Nææ...?".. hvor han så prøver at tænde lyset på wc'et alligevel..
Mig " Er du HELT sikker??"..
Ham "JAAA!!"
Mig " fint.. trappen er der... godnat"!
... Hvor han så gik i seng..

Noget skræmmende..

Anmeld

12. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har thea gjort det et par enkelte gange, en gang fandt vi hende siddende i sin stol sovene på hendes værelse.

Jeg har altid gået en del i søvne, har tit præsteret at rende ind til mine forældre og råbe  VI HAR SOVET OVER OS, SKYNDER JER AT STÅ OP!!! for bagefter at løbe ind i min seng igen, imens de stormer forvirret ud af sengen. 

Har TIT stået op, gået i bad og taget tøj på, for derefter at opdage klokken er 4 om natten.

Jeg nikker min kærste skalder og gir ham mavepumper i søvne, hvorefter jeg vågner ved at jeg sidder og skrældgriner, mens han ligger og ømmer sig Ups! 

Og ja i perioder snakker jeg også rigtig meget i søvne. Så kærsten er blevet vækket ved at jeg sidder mig op i sengen og råber COLA, som han jo så pænt går ud og henter i køleskabet, og kommer ind til mig med. Jeg ligger så bare og sover. 

Jeg har i perioder før i tiden, tændt lyset i hele huset. Men det er stoppet efter jeg har mødt min kærste. 

Der er aldrig sket noget, og tror folk syntes det er mere skørt end jeg selv gør. Vh stine

Anmeld

12. august 2013

gonefishing

B&J skriver:

ja vi har så lige taget vores søn i at stå oppe på tolen inde på hans værelse hvor han er ved at tage en bog I SØVNE!!!!

andre der har prøvet deres børn går i søvne

Min mand som barn tissede i søvne i et hjørne af huset.
Idag er det i blespanden.

Anmeld

13. august 2013

Holbæktrunten

StineW79 skriver:

Her har thea gjort det et par enkelte gange, en gang fandt vi hende siddende i sin stol sovene på hendes værelse.

Jeg har altid gået en del i søvne, har tit præsteret at rende ind til mine forældre og råbe  VI HAR SOVET OVER OS, SKYNDER JER AT STÅ OP!!! for bagefter at løbe ind i min seng igen, imens de stormer forvirret ud af sengen. 

Har TIT stået op, gået i bad og taget tøj på, for derefter at opdage klokken er 4 om natten.

Jeg nikker min kærste skalder og gir ham mavepumper i søvne, hvorefter jeg vågner ved at jeg sidder og skrældgriner, mens han ligger og ømmer sig Ups! 

Og ja i perioder snakker jeg også rigtig meget i søvne. Så kærsten er blevet vækket ved at jeg sidder mig op i sengen og råber COLA, som han jo så pænt går ud og henter i køleskabet, og kommer ind til mig med. Jeg ligger så bare og sover. 

Jeg har i perioder før i tiden, tændt lyset i hele huset. Men det er stoppet efter jeg har mødt min kærste. 

Der er aldrig sket noget, og tror folk syntes det er mere skørt end jeg selv gør. Vh stine

Hehehehehhh

Aj, undskyld, men er sgu lidt glad for jeg ikke er i din kærestes sko

Anmeld

13. august 2013

Holbæktrunten

Flodkilling skriver:

Min mand som barn tissede i søvne i et hjørne af huset.
Idag er det i blespanden.

Bedre end i kosteskabet

(Gjorde min onkel som barn - min lillebror tog sofabordet - MED dug på)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.