Her har thea gjort det et par enkelte gange, en gang fandt vi hende siddende i sin stol sovene på hendes værelse.
Jeg har altid gået en del i søvne, har tit præsteret at rende ind til mine forældre og råbe VI HAR SOVET OVER OS, SKYNDER JER AT STÅ OP!!! for bagefter at løbe ind i min seng igen, imens de stormer forvirret ud af sengen.
Har TIT stået op, gået i bad og taget tøj på, for derefter at opdage klokken er 4 om natten.
Jeg nikker min kærste skalder og gir ham mavepumper i søvne, hvorefter jeg vågner ved at jeg sidder og skrældgriner, mens han ligger og ømmer sig
Ups!
Og ja i perioder snakker jeg også rigtig meget i søvne. Så kærsten er blevet vækket ved at jeg sidder mig op i sengen og råber COLA, som han jo så pænt går ud og henter i køleskabet, og kommer ind til mig med. Jeg ligger så bare og sover.
Jeg har i perioder før i tiden, tændt lyset i hele huset. Men det er stoppet efter jeg har mødt min kærste.
Der er aldrig sket noget, og tror folk syntes det er mere skørt end jeg selv gør. Vh stine
Anmeld