går i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

B&J

bøllen skriver:

Ja her går T i søvne. Men han er jo selvfølgelig noget ældre.

jamen det er skisme da skræmmende. kan de da lige holde op med det jeg kan tåle meget og har oplevet meget men lige det her det er ikke sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Dianabk

B&J skriver:

uhh jeg syntes det lyder såå uhyggeligt har aldrig selv oplevet det før nu :O

og så længe du kan leve med det så er det jo godt og bare der ikke sker en ulykke når det er,

Var tæt på engang og blev selv skræmt. Var igang med en uda og nok ret stresset samtidigt, men der har jeg valgt at stå op, tage tøj på, spise morgenmad og gå ned til st ( ca 10 min gang ) vågner først op når jeg står ved busstop stedet.

Men det har ellers ikke været noget voldsomt ellers, tror bare min kæreste syntes det er ret sjovt når jeg står op og laver underlige ting ( gør det normalt i den tidlige søvn og der er han ofte stadig oppe ) så sidder han og kigger underligt på mig og siger, gå nu i seng også går jeg i seng.

Men det er heldigvis længe siden nu

Anmeld

12. august 2013

Clisolka

B&J skriver:

ja vi har så lige taget vores søn i at stå oppe på tolen inde på hans værelse hvor han er ved at tage en bog I SØVNE!!!!

andre der har prøvet deres børn går i søvne

Ikke endnu... Hun ligger godt i sin tremmeseng. Hun har dog en vane med at sætte sig op i søvne.

Min søster gik meget i søvne da vi var børn - hun præsterede engang at komme fra 2. sal i huset ned på 1. salen for at gå på toilettet, ned af en vinkeltrappe 

Anmeld

12. august 2013

B&J

Dianabk skriver:

Var tæt på engang og blev selv skræmt. Var igang med en uda og nok ret stresset samtidigt, men der har jeg valgt at stå op, tage tøj på, spise morgenmad og gå ned til st ( ca 10 min gang ) vågner først op når jeg står ved busstop stedet.

Men det har ellers ikke været noget voldsomt ellers, tror bare min kæreste syntes det er ret sjovt når jeg står op og laver underlige ting ( gør det normalt i den tidlige søvn og der er han ofte stadig oppe ) så sidder han og kigger underligt på mig og siger, gå nu i seng også går jeg i seng.

Men det er heldigvis længe siden nu

Hold da op godt der ikke skete dig noget puhhh...

ja det her var efter 1times søn han gjorde det

Anmeld

12. august 2013

B&J

Babymor2010 skriver:

Ikke endnu... Hun ligger godt i sin tremmeseng. Hun har dog en vane med at sætte sig op i søvne.

Min søster gik meget i søvne da vi var børn - hun præsterede engang at komme fra 2. sal i huset ned på 1. salen for at gå på toilettet, ned af en vinkeltrappe 

WOW hvor vildt, jamen det er skræmmende....

ja her er det også træmme seng inu men han kan jo kravle ud af den uden problemr

Anmeld

12. august 2013

Lusi

B&J skriver:

ja vi har så lige taget vores søn i at stå oppe på tolen inde på hans værelse hvor han er ved at tage en bog I SØVNE!!!!

Har ik oplevet det med mine børn, men jeg gjorde det tit selv som barn. Jeg gik nedenunder og på toilettet. Fik altid skideballe af min stedfar for ikke at have trukket ud, indtil de fandt ud af, at det altså var i søvne jeg gjorde det.
Var heldigt jeg ik gjorde det den nat, vi havde indbrud

Jeg gjorde det også med min første kæreste jeg boede sammen med. Vi lå i sengen og han så så tv, som stod bede ved ben enden. Jeg lå på ryggen og pludselig løftede jeg benene op i luften, først det ene, så det andet. Han troede jeg drillede ham og sagde jeg skulle lade vær. Det reagerede jeg sjovt nok ik på. Han tog mine ben ned, men vupti oppe var de igen
Han lagde mig så om på siden, men løftede jeg da bare det ene ben!
Den kom jeg til at høre meget for

Anmeld

12. august 2013

B&J

Lusi skriver:

Har ik oplevet det med mine børn, men jeg gjorde det tit selv som barn. Jeg gik nedenunder og på toilettet. Fik altid skideballe af min stedfar for ikke at have trukket ud, indtil de fandt ud af, at det altså var i søvne jeg gjorde det.
Var heldigt jeg ik gjorde det den nat, vi havde indbrud

Jeg gjorde det også med min første kæreste jeg boede sammen med. Vi lå i sengen og han så så tv, som stod bede ved ben enden. Jeg lå på ryggen og pludselig løftede jeg benene op i luften, først det ene, så det andet. Han troede jeg drillede ham og sagde jeg skulle lade vær. Det reagerede jeg sjovt nok ik på. Han tog mine ben ned, men vupti oppe var de igen
Han lagde mig så om på siden, men løftede jeg da bare det ene ben!
Den kom jeg til at høre meget for

det er jeg godt nok glad for du ikke gjorde da i havde indbrud det kunne være endt ja hvem ved men godt du ikke gjorde det, men det med din kæreste han må virkelig ha grint mange gange af det kan lige forstille mig dine ben stritter og han bare tænker ej hold nu op hihihihihi

Anmeld

12. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
B&J skriver:

En gang er min søn kommet ind til mig i stuen og da jeg spurgte hvad han skulle sagde han at han var tørstig, men da jeg havde hentet vand til ham var han gået ind igen... han har været 3-3½ på det tidspunkt...

Anmeld

12. august 2013

B&J

Ms.Sunshine skriver:

En gang er min søn kommet ind til mig i stuen og da jeg spurgte hvad han skulle sagde han at han var tørstig, men da jeg havde hentet vand til ham var han gået ind igen... han har været 3-3½ på det tidspunkt...

hold da op ej syntes det er skrækkeligt de kan gå i søvne men heldig vis ikke noget alvorligt

Anmeld

12. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
B&J skriver:

hold da op ej syntes det er skrækkeligt de kan gå i søvne men heldig vis ikke noget alvorligt

min kæreste tog mig i at LØBE i søvne for et par dage siden...

så han har det vist ikke fra fremmede... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.