går i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.202 visninger
35 svar
9 synes godt om
12. august 2013

B&J

ja vi har så lige taget vores søn i at stå oppe på tolen inde på hans værelse hvor han er ved at tage en bog I SØVNE!!!!

andre der har prøvet deres børn går i søvne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Chris86

Nope, men min søster gjorde det som bette...
Husk man ikke må vække folk der går i søvne (har jeg fået at vide)...

Anmeld

12. august 2013

B&J

Chris86 skriver:

Nope, men min søster gjorde det som bette...
Husk man ikke må vække folk der går i søvne (har jeg fået at vide)...

det gjorde vi heller ikke vi lå ham over i seng igen men så vågede han og græd så han fik en masse kram og pys også ville han selv over og sove igen

Anmeld

12. august 2013

Lilje82

En aften i sidste uge kom min søn pludselig ind i soveværelset, hvor jeg lå og så tv, kravlede om i sengen, henover mig og satte sig ved siden af mig (Han er aldrig før kommet gående i mørket selv) jeg ville ligge ham ned under min dyne og så er det pludselig som om han går i panik og  begynder at græde, mens han siger "miiiiin seeeeeeng" jeg løftede ham ind anhangs egen seng og så lukkede han øjnene og var væk igen, så der er jeg ret sikker på, at han må ha gået i søvne.

Anmeld

12. august 2013

B&J

Lilje82 skriver:

En aften i sidste uge kom min søn pludselig ind i soveværelset, hvor jeg lå og så tv, kravlede om i sengen, henover mig og satte sig ved siden af mig (Han er aldrig før kommet gående i mørket selv) jeg ville ligge ham ned under min dyne og så er det pludselig som om han går i panik og  begynder at græde, mens han siger "miiiiin seeeeeeng" jeg løftede ham ind anhangs egen seng og så lukkede han øjnene og var væk igen, så der er jeg ret sikker på, at han må ha gået i søvne.

ej hvor er det uhyggeligt. håber det var første og sidste gang for os begge to....

Anmeld

12. august 2013

DianaRJS

B&J skriver:

ja vi har så lige taget vores søn i at stå oppe på tolen inde på hans værelse hvor han er ved at tage en bog I SØVNE!!!!

min den yngste gør det også ;P

og begge 2 snakker i søvne, nogle interessante historier kan jeg sige ;P men det har de nok ikke fra fremmede, da jeg også snakker i søvne, folk kan have en hel samtale med mig i søvne, og faktisk tro jeg er vågen

Anmeld

12. august 2013

B&J

DianaRJS skriver:

min den yngste gør det også ;P

og begge 2 snakker i søvne, nogle interessante historier kan jeg sige ;P men det har de nok ikke fra fremmede, da jeg også snakker i søvne, folk kan have en hel samtale med mig i søvne, og faktisk tro jeg er vågen

uhhhh altså, jeg fik næsten et helt hjerte stop hihihihi fordi det har jeg aldrig oplevet men ja min kæreste gjorde det også som barn..

snakker i søvne det gjorde jeg virkelig meget som barn, men har fået at vide af min kæreste at han er blevet vækket af mig 2 gang fordi jeg griner i søvne

Anmeld

12. august 2013

Dianabk

B&J skriver:

Har ikke noget barn endnu - er kun i gravid stadiet. MEN, jeg går selv i søvne og har altid gjort det og oven i det taler jeg også i søvne så min kæreste får sig en sludder for en sladder nogen gange

Jeg har fundet ud af at hvis noget går mig meget på ellers jeg er stresset så kommer det.

Jeg har lært at leve med det og smiler bare af det når jeg laver mærkelige ting

Anmeld

12. august 2013

B&J

Dianabk skriver:

Har ikke noget barn endnu - er kun i gravid stadiet. MEN, jeg går selv i søvne og har altid gjort det og oven i det taler jeg også i søvne så min kæreste får sig en sludder for en sladder nogen gange

Jeg har fundet ud af at hvis noget går mig meget på ellers jeg er stresset så kommer det.

Jeg har lært at leve med det og smiler bare af det når jeg laver mærkelige ting

uhh jeg syntes det lyder såå uhyggeligt har aldrig selv oplevet det før nu :O

og så længe du kan leve med det så er det jo godt og bare der ikke sker en ulykke når det er,

Anmeld

12. august 2013

bøllen

B&J skriver:

Ja her går T i søvne. Men han er jo selvfølgelig noget ældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.