Sutten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

2721

Hellere sutten end fingrene. Tænderne tager mindre skade af sutten da den trykkes flad.

Der er vi enige, plus fingerne også er uhygiejniske
Ville bare gerne hjælpes til hvordan vi når til det punkt hvor sutten kan fratages uden at blive erstattet af fingere eller giver mig en dreng uden overskud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

2babygirls

2721 skriver:

Der er vi enige, plus fingerne også er uhygiejniske
Ville bare gerne hjælpes til hvordan vi når til det punkt hvor sutten kan fratages uden at blive erstattet af fingere eller giver mig en dreng uden overskud.

Her var det kold tyrker, men hun spurgte også kun efter den 2 nætter, så synes det er svært med gode råd

Anmeld

13. august 2013

bøllen

2721 skriver:

Ja okay, så kan man ikke rigtig rette sig efter det

Jeg er bare så bitter over den sut.
Jeg ønskede ikke han skulle bruge sut, men min emsige Sp pressede og pressede og det mest irriterende var at han var SÅ svær at få til at tage sutten og nu skal jeg så kæmpe med at tage den fra ham også

S ville heller ikke tage sutten.

måske du skulle se den som et " redskab " der giver ham den ekstra tryghed han har behov for. Hvis han ikke brugte sutten var det måske tommel fingerne, som sikkert er meget værre at vende dem fra. 

det er vel det samme som kluden, det giver dem noget . 

selvfølgelig er det trælst de afhængig men mon ikke det får en ende. Og i den periode må man så begrænse i det omfang det er muligt. Og stille og roligt trappe dem ud. 

Anmeld

13. august 2013

2721

2babygirls skriver:

Her var det kold tyrker, men hun spurgte også kun efter den 2 nætter, så synes det er svært med gode råd

Årh det lyder skønt
Misundelse er en grim ting

Havde i talt om det inde?

Anmeld

13. august 2013

2721

bøllen skriver:

S ville heller ikke tage sutten.

måske du skulle se den som et " redskab " der giver ham den ekstra tryghed han har behov for. Hvis han ikke brugte sutten var det måske tommel fingerne, som sikkert er meget værre at vende dem fra. 

det er vel det samme som kluden, det giver dem noget . 

selvfølgelig er det trælst de afhængig men mon ikke det får en ende. Og i den periode må man så begrænse i det omfang det er muligt. Og stille og roligt trappe dem ud. 

Det har du ret i

Jeg ved bare vi snart skal til tandlæge og så skal jeg høre på det der også
Plus alle de "velmente" kommentar fra fremmede og bekendte.
Jeg ved jo han har brug for den, ville bare så gerne hjælpe ham videre herfra, men må nok bare som du siger være taknemlig for han bruger sut og ikke tommeltot som trøst

Anmeld

13. august 2013

2babygirls

2721 skriver:

Årh det lyder skønt
Misundelse er en grim ting

Havde i talt om det inde?

Hun var på ferie ved bedsterne, og de glemte at give hende den til natten, og så tog vi den derfra.

Da hun spurgte efter den sagde vi at den byttede vi til legetøj, og så tog vi i toysrus

Til gengæld bruger hun ble endnu og blir 3 start oktober, og er slet ikke klar, så er også misundelig på alle der skriver at deres tumling er ble fri.

Anmeld

13. august 2013

2721

2babygirls skriver:

Hun var på ferie ved bedsterne, og de glemte at give hende den til natten, og så tog vi den derfra.

Da hun spurgte efter den sagde vi at den byttede vi til legetøj, og så tog vi i toysrus

Til gengæld bruger hun ble endnu og blir 3 start oktober, og er slet ikke klar, så er også misundelig på alle der skriver at deres tumling er ble fri.

Det lyder da også dejlig nemt

Haha her er vi heller ikke blefri
Der er vidst ikke meget jeg kan prale af pt

Anmeld

13. august 2013

bøllen

2721 skriver:

Det har du ret i

Jeg ved bare vi snart skal til tandlæge og så skal jeg høre på det der også
Plus alle de "velmente" kommentar fra fremmede og bekendte.
Jeg ved jo han har brug for den, ville bare så gerne hjælpe ham videre herfra, men må nok bare som du siger være taknemlig for han bruger sut og ikke tommeltot som trøst

Vi får også mange kommentar men nu er det så heldigt jeg er hans mor = jeg bestemmer. Jeg ved hvad der er bedst for ham. Og han har et realt behov. Ingen tvivl. 

kan sagtens forstå dine tanker . Jeg tænker bare de har ski så meget andet der kræver, hvis den sut kan give dem lidt ro i forhold til at kapere andre ting, jamen så er det sådan det er  

Anmeld

13. august 2013

2721

bøllen skriver:

Vi får også mange kommentar men nu er det så heldigt jeg er hans mor = jeg bestemmer. Jeg ved hvad der er bedst for ham. Og han har et realt behov. Ingen tvivl. 

kan sagtens forstå dine tanker . Jeg tænker bare de har ski så meget andet der kræver, hvis den sut kan give dem lidt ro i forhold til at kapere andre ting, jamen så er det sådan det er  

Du har så evigt ret.
Er bare svært at holde fast hele tiden når man føler sig ene om at have et barn der bare HAR det ekstra behov

Tak

Anmeld

13. august 2013

2babygirls

2721 skriver:

Det lyder da også dejlig nemt

Haha her er vi heller ikke blefri
Der er vidst ikke meget jeg kan prale af pt

Vi har noget til gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.