Tulle28 skriver:
Sådan var det også her, indtil for 2 mdr. siden, hvor jeg fik nok! Jeg kunne ikke holde ud at se mere på den, for den hang også konstant og hele tiden i munden på hende. Jeg sagde at "Nissen bliver sur, når man har sut uden for sengen, og så får man ingen julegaver" og den købte hun faktisk
Og det holdt vi så fast i. De næste par uger ville hun meget gerne ind og sidde i sengen hele tiden, men hun fik kun lov til at have sutten der og det er som om den bliver mindre og mindre interessant for hver dag der går. Men om natten kan hun ikke undvære den, der bliver hun ked. Og jeg kan selv huske, hvor højt jeg elskede min tommelfinger da jeg var barn, så jeg nænner ikke at være hård og bare tage den.

sådan noget falder han ikke for. Vi har talt om at det giver skæve tænder og at vi skal passe på dem og han forstår der godt, men som han ulykkeligt siger elsker han jo bare sin sutte så højt og den høre altså til i hans mund lige meget hvad

Jeg ved at det ikke nytter noget, bare at være hård, da han har et kæmpe tryghedsbehov.
Jeg kan se at det er et realt behov han har, men puha, jeg er så bekymret for de tænder.
Hvordan pokker får i hende til at blive i sengen
Anmeld