Nattevagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er rigtigt. Men hvem siger man skal tage i zoo i weekenden? Det kan sagtens ligge en hverdag så holder de fri? Og måske manden kan tage en fridag *S* Jeg ved det ikke er nemt at få til at gå op men det er en "alm" 8-16 job med weekendarbejde + overarbejde heller ikke  Og så må man vælge og prioterer. Men som sagt ved jeg ikke om en nattevagt ville være god for vores familie. Og om jeg kan klarer det. Men tænker jeg ville arbejde nattevagt 2-3 år og så skifte til dagvagt igen. Bare mens ungerne er små.

Okay nu hvor jeg forstod din 7/7 så giver det mere mening, her har vi ikke tid til zoo i hverdagene men med en hel uge fri er det jo noget helt andet, så er det jo nogle helt andre mødetider, men er det overhovedet fuldtids stilling med hver anden uge fri får du nogle helt andre friheder som vi jo sket ikke har, eller mange andre, jeg tror mere du skal finde ud af om du kan holde til at vende rundt hver anden uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg går med tanken om at søge job som nattevagt. Jeg er ansat som dagvagt - fuldtid. Jeg føler bare ikke jeg har tid til mine børn  Har snakket med venner og bekendte og min mand om det. Tror det ville fungerer godt. Men er ikke sikker for har jo ingen erfaring.

Jeg ville skulle arbejde 7:7. Jeg har prøvet at skrive en liste med fordele/ulemper. Kan se flest fordele. Men det er som jeg ser på det.

Er der nogle herinde som vil dele erfaringer ang. nattevagt og familieliv?

du ville se dine børn lige så meget som du gøre nu hvis du har almindeligt dagjob og så har du en hel uge fri til dem. MEN det er utroligt hårdt for kroppen meget svært at holde til specielt 7-7.rytmen er svær at vende. taler af erfaring. så er det også svært mht børn og sygdom . hvis der bliver ringet og den lille er syg vil det primært være din mand der skal hente da du nok sover på det tidspunkt. bare lige mine tanker. men kan sagtens se fordele på den korte bane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.