Altså jeg kan nemt holde til natte arbejde, for jeg har en søvn rytme der tilpasser sig enormt hurtigt. Jeg har hørt nogen sige at starten er virkelig virkelig hård, men de gange jeg har gjort det har det været fint.
Nu har jeg hovedsagligt kørt aften. ( med en del over arbejde til nogle gange 02.00. og har også kørt nat nogle gange.)
Men jeg syntes at hvis manden støtter dig i det, så ville jeg personligt gøre det, først og fremmest fordi du vil føle du ser dine børn mere, og med tiden bliver søvnen til rette lagt og du vil få mere overskud.
Igen jeg har hovedsagligt kørt aften, men det gav mig så meget overskud, om dagen når drengene var afsted havde jeg masser af tid til at nusse rundt i huset og gøre rent, rytte op og bare hygge om mig selv og handle ind. Så kom de hjem og vi var sammen i en times tid, med fuld fokus på lille barnet, og så på arbejde.
De dage jeg havde fri havde jeg fuld overskud til at tage en hygge dag med lille uden stress og jag fordi man lige skal støvsuge osv. Men det gav mig så meget overskud og energi til at holde fokus på lille trolden så jeg tror på at han har fået enormt meget ud af det. 
Din rutine vil jo i stedet bare hedde, komme hjem om morgenen, i seng, sove til kl 14-15 stk. stå op og hente børnene, måske handle inden, men du vil have fuld fokus på børnene i mens. Og overskud.
De uger du ikke arbejder vil du kunne have fuld fokus på din familie og intet andet, og måske sende børnene afsted, gøre rent osv. Og så hente tidligt og være klar til at være mor når de hentes 
Anmeld