I gang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Carina:-)

Putomanen skriver:

Tusind tak.
Desværre er der en lille stemme i mit hoved som siger, at der er en mindre chance med frys, men jeg håber at det hjælper at min krop ikke er påvirket af en masse medicin

Min papmoster blev gravid med tvillinger som var igloæg (som hun kaldte dem &nbsp Og hun var endda 42 .

Og det var vel og mærke for snart 12 år siden ,så tænk på hvor meget dygtigere de er blevet på den tid.

Tro på det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Ja, det har du selvfølgelig ret i Så må det være nogle fighter-æg, hvis de overlever optøning

Jeg tror også at de har en bedre chance for ansætte sig fast, når min krop ikke er proppet med en masse medicin.

Jeg håber at jeg gør dig kunsten efter!

Tror du har helt ret De sagde til mig, at nogle bare tager bedre imod æggene, når de ikke er fyldt med medicin, og kroppen får en pause

Det er jeres gang denne gang

Anmeld

10. august 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Tusind tak.
Desværre er der en lille stemme i mit hoved som siger, at der er en mindre chance med frys, men jeg håber at det hjælper at min krop ikke er påvirket af en masse medicin

Det behøver bestemt ikke at være dårligt med fryseæg.

Første gang jeg var gravid, var på fryseæg, og jeg er sikker på, at det var dét medicin jeg fik på det tidspunkt, der gjorde at jeg aborterede, og ikke pga. æggene.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer 

Anmeld

11. august 2013

Putomanen

Carina:-) skriver:

Min papmoster blev gravid med tvillinger som var igloæg (som hun kaldte dem &nbsp Og hun var endda 42 .

Og det var vel og mærke for snart 12 år siden ,så tænk på hvor meget dygtigere de er blevet på den tid.

Tro på det 

Tak for den lille solstråle historie, gengav lidt håb.
Selvfølgelig er de blevet bedre og de ville ikke tilbyde fryseforsøg, hvis det ikke kunne lykkes
Nogle gange tager følelserne bare over.

Anmeld

11. august 2013

Putomanen

Viventerjer skriver:

Tror du har helt ret De sagde til mig, at nogle bare tager bedre imod æggene, når de ikke er fyldt med medicin, og kroppen får en pause

Det er jeres gang denne gang

Det sagde lægen også til os. Så vi håber at min krop har samme tendens

Anmeld

11. august 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Det behøver bestemt ikke at være dårligt med fryseæg.

Første gang jeg var gravid, var på fryseæg, og jeg er sikker på, at det var dét medicin jeg fik på det tidspunkt, der gjorde at jeg aborterede, og ikke pga. æggene.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer 

Jeg ved godt at du har ret. Vores læge sagde også, at nogle kvinder bliver nemmere gravide, når de ikke har en masse medicinen kroppen. Men det er svært at styre følelserne nogle gange.

Tusind tak!

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg ved godt at du har ret. Vores læge sagde også, at nogle kvinder bliver nemmere gravide, når de ikke har en masse medicinen kroppen. Men det er svært at styre følelserne nogle gange.

Tusind tak!

Dét er det 

Man kæmper og kæmper og nerver og følelser sidder ikke kun uden på tøjet, men nærmere 3 meter uden for kroppen.

Jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes 

Anmeld

12. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg skal ikke brokke mig, for vi har altid været så heldige, at der altid har været et æg at lægge op. Men nervøsiteten vil nok altid være der.

Håber i meget snart får en god opringning

Anmeld

12. august 2013

Lauer

Putomanen skriver:

Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie.

Men, nu er vi igang igen. Denne gang med et fryseforsøg.
Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag.

Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.

Held og lykke, håber sådan at det er jeres tur denne gang

Anmeld

12. august 2013

Putomanen

Lauer skriver:

Held og lykke, håber sådan at det er jeres tur denne gang

Tusind tak, det håber jeg virkelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.