I gang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

os2

For at det er jeres tur nu!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Selvfølgelig er du nervøs, alt andet ville vist være mærkeligt! Jeg var ved at dø af skræk begge gange, og første gang var det med rette. Det er bare så hårdt at gå og vente, og man føler man er ved at blive skør i bolden af alle de tanker! Håber der sker nogle gode ting i weekenden, så du kan få tankerne lidt væk

Jeg hepper i hvert fald mandag, også selvom jeg muligvis ikke lige får skrevet herinde

Det er egentlig mærkeligt, at jeg er nervøs, for chancen for at bare 1 overlever er ret stor. Men mon ikke at man bare altid er en smule nervøs for at et eller andet går galt...

Jeg glæder mig bestemt ikke til de, forhåbentlig, 2 ugers ventetid efter på mandag. Men dem må jeg tage, når ejg kommer dertil

Jeg kommer i hvert fald lige med en opdatering på mandag. Jeg håber,a t dine hep hjælper

Anmeld

9. august 2013

Putomanen

Viventerjer skriver:

Krydser simpelthen alt hvad jeg kan, for at denne gang er jeres tur

Tusind tak!
Det ville være dejligt, hvis det endelig er lykkens gang for os.

Anmeld

9. august 2013

Putomanen

os2 skriver:

For at det er jeres tur nu!!!!!

Tusind tak!
Gud hvor jeg håber, at det hjælper!!!

Jeg håber at du har det godt, og at du og manden nyder sommeren!

Anmeld

9. august 2013

Nessie

Hvor er det spændende 

Jeg håber virkelig at det lykkes denne gang, og krydser en masse fingre 

Anmeld

9. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Det er egentlig mærkeligt, at jeg er nervøs, for chancen for at bare 1 overlever er ret stor. Men mon ikke at man bare altid er en smule nervøs for at et eller andet går galt...

Jeg glæder mig bestemt ikke til de, forhåbentlig, 2 ugers ventetid efter på mandag. Men dem må jeg tage, når ejg kommer dertil

Jeg kommer i hvert fald lige med en opdatering på mandag. Jeg håber,a t dine hep hjælper

Man er vel altid nervøs for, at man skulle være en af dem, hvor alt bare ikke går som planlagt, men det skal det nu nok for jer

Nej de to uger er uudholdelige synes jeg! Og jeg kunne slet ikke slappe af og lade være med at tænke på det! Men sådan er det jo når man brændende ønsker sig noget

Jeg glæder mig til update, jeg er dog nok ikke rigtig på på mandag, for jeg er alene med miniputten, da M skal til Kbh

Anmeld

9. august 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Tusind tak!
Det ville være dejligt, hvis det endelig er lykkens gang for os.

Jeg tror virkelig meget på fryseforsøg .. Kan de overleve en fånedfrysning, samt en optøgning, er det nogle fighteræg

Vores twins blev til i et fryseforsøg

Krydser alt hva jeg kan

Anmeld

10. august 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Hvor er det spændende 

Jeg håber virkelig at det lykkes denne gang, og krydser en masse fingre 

Tusind tak.
Desværre er der en lille stemme i mit hoved som siger, at der er en mindre chance med frys, men jeg håber at det hjælper at min krop ikke er påvirket af en masse medicin

Anmeld

10. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Man er vel altid nervøs for, at man skulle være en af dem, hvor alt bare ikke går som planlagt, men det skal det nu nok for jer

Nej de to uger er uudholdelige synes jeg! Og jeg kunne slet ikke slappe af og lade være med at tænke på det! Men sådan er det jo når man brændende ønsker sig noget

Jeg glæder mig til update, jeg er dog nok ikke rigtig på på mandag, for jeg er alene med miniputten, da M skal til Kbh

Jeg skal ikke brokke mig, for vi har altid været så heldige, at der altid har været et æg at lægge op. Men nervøsiteten vil nok altid være der.

Anmeld

10. august 2013

Putomanen

Viventerjer skriver:

Jeg tror virkelig meget på fryseforsøg .. Kan de overleve en fånedfrysning, samt en optøgning, er det nogle fighteræg

Vores twins blev til i et fryseforsøg

Krydser alt hva jeg kan

Ja, det har du selvfølgelig ret i Så må det være nogle fighter-æg, hvis de overlever optøning

Jeg tror også at de har en bedre chance for ansætte sig fast, når min krop ikke er proppet med en masse medicin.

Jeg håber at jeg gør dig kunsten efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.