Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver: Nej hvor spændende Jeg krydser hvad jeg kan kan for jer
Nej hvor spændende Jeg krydser hvad jeg kan kan for jer
tarkoflen skriver: Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan på at l får to fine æg på mandag, så l kan få jeres lille kærlighedsbarn
Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan på at l får to fine æg på mandag, så l kan få jeres lille kærlighedsbarn
1234rj skriver: mange tak :-)! Vi har 3 æg i fryseren. Hvad med jer?:-)
mange tak :-)!
Vi har 3 æg i fryseren. Hvad med jer?:-)
Putomanen skriver: 3 er et rigtig fint antal, så er der gode chancer for at Kunne få lagt 1-2 æg op Vi har 2, så jeg er lidt bange for, hvor mange der overlever. Men bare at guldægget overlever, så er jeg glad
3 er et rigtig fint antal, så er der gode chancer for at Kunne få lagt 1-2 æg op Vi har 2, så jeg er lidt bange for, hvor mange der overlever. Men bare at guldægget overlever, så er jeg glad
Årh, det er godt at hører. Det er vores første forsøg med fryseæg så kender ikke til noget af det. udover det der står i patienvejledningen :-)
krydser for at begge er guldæg :-*
1234rj skriver: Årh, det er godt at hører. Det er vores første forsøg med fryseæg så kender ikke til noget af det. udover det der står i patienvejledningen :-) krydser for at begge er guldæg :-*
Putomanen skriver: Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie. Men, nu er vi igang igen. Denne gang med et fryseforsøg. Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag. Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.
Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie. Men, nu er vi igang igen. Denne gang med et fryseforsøg. Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag. Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.
nielsen80 skriver: Krydser alt
Krydser alt
Putomanen skriver: Mange tak, men jeg kan godt mærke at jeg er bange for at blive skuffet, hvis kun æg overlever eller i værested tilfælde ingen.Men vi satser på, at der er min. 1 æg at lægge op.
Mange tak, men jeg kan godt mærke at jeg er bange for at blive skuffet, hvis kun æg overlever eller i værested tilfælde ingen.Men vi satser på, at der er min. 1 æg at lægge op.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128