I gang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Nej hvor spændende

Jeg krydser hvad jeg kan kan for jer

Mange tak

Jeg håber at det hjælper

Anmeld

8. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan på at l får to fine æg på mandag, så l kan få jeres lille kærlighedsbarn

Mange tak, men jeg kan godt mærke at jeg er bange for at blive skuffet, hvis kun æg overlever eller i værested tilfælde ingen.

Men vi satser på, at der er min. 1 æg at lægge op.

Anmeld

8. august 2013

Putomanen

1234rj skriver:

mange tak :-)! 

Vi har 3 æg i fryseren. Hvad med jer?:-)

3 er et rigtig fint antal, så er der gode chancer for at Kunne få lagt 1-2 æg op

Vi har 2, så jeg er lidt bange for, hvor mange der overlever. Men bare at guldægget overlever, så er jeg glad

Anmeld

8. august 2013

1234rj

Putomanen skriver:

3 er et rigtig fint antal, så er der gode chancer for at Kunne få lagt 1-2 æg op

Vi har 2, så jeg er lidt bange for, hvor mange der overlever. Men bare at guldægget overlever, så er jeg glad

Årh, det er godt at hører. Det er vores første forsøg med fryseæg så kender ikke til noget af det. udover det der står i patienvejledningen :-) 

krydser for at begge er guldæg :-*

Anmeld

8. august 2013

Putomanen

1234rj skriver:

Årh, det er godt at hører. Det er vores første forsøg med fryseæg så kender ikke til noget af det. udover det der står i patienvejledningen :-) 

krydser for at begge er guldæg :-*

Så vidt jeg husker er der gode chancer for overlevelse ved fryseæg, så det tyder godt for dig

Tusind tak

Anmeld

8. august 2013

nielsen80

Putomanen skriver:

Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie.

Men, nu er vi igang igen. Denne gang med et fryseforsøg.
Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag.

Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.

Krydser alt

Anmeld

8. august 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Krydser alt

Tusind tak, jeg håber at det hjælper

Anmeld

8. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Mange tak, men jeg kan godt mærke at jeg er bange for at blive skuffet, hvis kun æg overlever eller i værested tilfælde ingen.

Men vi satser på, at der er min. 1 æg at lægge op.

Selvfølgelig er du nervøs, alt andet ville vist være mærkeligt! Jeg var ved at dø af skræk begge gange, og første gang var det med rette. Det er bare så hårdt at gå og vente, og man føler man er ved at blive skør i bolden af alle de tanker! Håber der sker nogle gode ting i weekenden, så du kan få tankerne lidt væk

Jeg hepper i hvert fald mandag, også selvom jeg muligvis ikke lige får skrevet herinde

Anmeld

8. august 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie.

Men, nu er vi igang igen. Denne gang med et fryseforsøg.
Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag.

Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.

Krydser simpelthen alt hvad jeg kan, for at denne gang er jeres tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.