I gang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

Putomanen

salix skriver:

For at du snart flytter over i gruppen gravid 

Mange tak, det ville være dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie.

Men, nu er vi igang igen. Denne gang med et fryseforsøg.
Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag.

Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.

Hvor skønt.. 

Hepper så meget på jer.. 

Anmeld

7. august 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Hvor skønt.. 

Hepper så meget på jer.. 

Tusind tak, det er også dejligt at være i gang igen

Anmeld

7. august 2013

1234rj

Putomanen skriver:

Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie.

Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag.

Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.

Krydser alt hvad jeg har, for at det er denne gang der er lykkens gang for jer!:-)Vi er selv i gang med fryseforsøg ivf, men tør ikke rigtig sætte forhåbningerne op før jeg ved at æggene lever, på selve dagen... Men man kan alligevel ikke lave værd med at gå og dagdrømme, jeg kan i hvert fald ikke :-) Kram og held og lykke til jer!:-)

Anmeld

8. august 2013

Putomanen

1234rj skriver:

Krydser alt hvad jeg har, for at det er denne gang der er lykkens gang for jer!:-)Vi er selv i gang med fryseforsøg ivf, men tør ikke rigtig sætte forhåbningerne op før jeg ved at æggene lever, på selve dagen... Men man kan alligevel ikke lave værd med at gå og dagdrømme, jeg kan i hvert fald ikke :-) Kram og held og lykke til jer!:-)

Tusind tak, og i lige måde

Nej, jeg er også bange for at der ikke er nogen, der overlever, og at jeg bliver slemt skuffet!
Hvor mange æg har du i fryseren?

Dagdrømmene kommer snigende lige meget hvad Så må man bare forsøge at holde dem en lille smule væk.

Anmeld

8. august 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg håber at det samme gælder for mig

Det gør jeg også

Anmeld

8. august 2013

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Anmeld

8. august 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Nej hvor spændende

Jeg krydser hvad jeg kan kan for jer

Anmeld

8. august 2013

tarkoflen

Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan på at l får to fine æg på mandag, så l kan få jeres lille kærlighedsbarn

Anmeld

8. august 2013

1234rj

Putomanen skriver:

Tusind tak, og i lige måde

Nej, jeg er også bange for at der ikke er nogen, der overlever, og at jeg bliver slemt skuffet!
Hvor mange æg har du i fryseren?

Dagdrømmene kommer snigende lige meget hvad Så må man bare forsøge at holde dem en lille smule væk.

mange tak :-)! 

Vi har 3 æg i fryseren. Hvad med jer?:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.