Smykker....hvd går I fast med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2009

ønskebørn74

Jeg går altid medmin vielsesring, alt andet skifter jeg ud alt efter hvad jeg har på.

Jeg har det måske lidt nemt på det punkt, da jeg laver de fleste af mine smykker selv....

Hov glemte at sige...jeg behøver ikke lave negle..er en af de heldige der har stærke lange negle...og kunstigt hår er der heller ikke brug for...har en vanvittig tyk manke der går til taljen...

Men jeg elsker make-up til fest...går ikke med det til dagligt da jeg har allergi...kan også kun tåle ægte smykker..

Er nok en rigtig tøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Balderson

Jeg går med mine sølvøreringe med sten i, mine 2 pandora armbånd med masser af led, 2 ringe, som jeg begge har fået af min bedre halvdel ;0)

Alr er holdt i sølv og skifter intet ud uanset og jeg skal til fest eller det bare er hverdag derhjemme...

Lige pt har jeg ikke mine ringe på, for det har jeg alså for meget vand i kroppen til, men de kommer på så snart jeg har født ;0)

Anmeld

15. juli 2009

Diana...

Jeg har min vielses ring på og så har jeg en anden guld ring med en hvis perle i som jeg har fået af manden i julegave og øreringe der passer til det er det eneste jeg har på og det tager jeg aldrig af, men når vi skal ud har jeg en guld halskæde der passer til ring og øreringene så tager jeg os den på der. det er pænt enkelt og ikke for stort og så har jeg jo fået det af min elsket mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.