Mine faste smykker - hvis man kan kalde det det - er to ringe på venstre ringefinger (forloveslses ring og en ring jeg fik i barselsgave m 2 hjerter) en ring på højre, jeg har fået af kæresten i sin tid. Et gulv/sølv ur med en masse sten på, på venstre arm, og et sølv armbånd jeg fik af en 2 gode veninder fra HF på min højre arm.
Derimod går jeg altid med en ørestik i det ene øre (sådan oppe midt på øret) og næseringen + den i tungen. Øreringe går jeg kun med når jeg lige får lyst til det. Lige nu er det en periode uden øreringe...

Halskæder.. Hmm.. Venter på der måske kommer en fra kæresten, har nemlig lagt lidt stikpiller ud om at jeg ønsker mig en ny.. hehe...
Mht. Kunstigt hår og negle - siger jeg nej tak til det første og med neglene har jeg selv haft gele negle i et par år, og blev for nylig rimelig træt af dem - da det rent faktisk ser meget kunstigt ud. Så de røg lige af i svinget (og sikke da så mange penge man pludselig sparer)
Går aldrig uden for hjemmet uden mascare! Men alt det andet gradt som bruncreme pudder osv. bruger jeg meget meget sjældent.
Anmeld