Smykker....hvd går I fast med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

FruPudderkvast

De eneste 2 ting jeg går med fast er min forlovelsesring og en anden ring jeg fik af min kæreste da vi havde været sammen i ½ år.. De betyder rigtig meget for mig , og jeg bliver helt irritabel hvis jeg kommer til at gå ud af døren uden dem

Udover det så tager jeg halskæder armbånd osv på efter humør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

saxa

Mine faste smykker - hvis man kan kalde det det - er to ringe på venstre ringefinger (forloveslses ring og en ring jeg fik i barselsgave m 2 hjerter) en ring på højre, jeg har fået af kæresten i sin tid. Et gulv/sølv ur med en masse sten på, på venstre arm, og et sølv armbånd jeg fik af en 2 gode veninder fra HF på min højre arm.
Derimod går jeg altid med en ørestik i det ene øre (sådan oppe midt på øret) og næseringen + den i tungen. Øreringe går jeg kun med når jeg lige får lyst til det. Lige nu er det en periode uden øreringe... Halskæder.. Hmm.. Venter på der måske kommer en fra kæresten, har nemlig lagt lidt stikpiller ud om at jeg ønsker mig en ny.. hehe...

Mht. Kunstigt hår og negle - siger jeg nej tak til det første og med neglene har jeg selv haft gele negle i et par år, og blev for nylig rimelig træt af dem - da det rent faktisk ser meget kunstigt ud. Så de røg lige af i svinget (og sikke da så mange penge man pludselig sparer)

Går aldrig uden for hjemmet uden mascare! Men alt det andet gradt som bruncreme pudder osv. bruger jeg meget meget sjældent.

Anmeld

14. juli 2009

Anja

Min vielsesring (hvidguld med en enkelt diamant) er det eneste smykke jeg går med.

Har måske halskæde på 2-3 gange om året max. Synes de filtre ind i mit hår og så gider jeg ikke have dem på.

Anmeld

14. juli 2009

Lone Jakobsen

jamen her er det meget simpelt.
jeg går lige nu kun med min vielsesring. plejer at gå med halskæde, men da den lille engel der er i mit vedhæng har lidt skarpe vinger... er jeg bange for at baby vil kradse sig på den når han putter sit hoved ind til mig. førhen brugte jeg meget mit pandora armbånd, men det er lidt tungt nu og derfor ikke så praktisk. det har ellers de smukkeste vedhæng som betyder meget for mig.
når jeg skal i byen har jeg en pilgrim halskæde som jeg har fået af min mand, med tilhørende øreringe og armbånd. desværre er det sjældent at jeg bruger tøj hvor så fine smykker passer til..... for det er lidt skønt at få lov at bruge dem af og til.

Anmeld

14. juli 2009

Fiona78

Har altid små ørestikkere i, til fest er det gerne ørehængere med forskellige sten... Derudover altid min Eternity diamantring i hvidguld (en af dem der kan vokse) og mit D&G sølvur med masser af sten
Ingen make up til hverdag, synes jeg er smuk nok uden, til fest en smule mascara+øjenskygge og lidt lipgloss

Anmeld

14. juli 2009

ekzunz

Til hverdag har jeg en enkel guldring med en sten i, et guldarmbånd (min morgengave fra min x-mand) øreringe alt afhængigt af tøj og humør samt mit ur (sådan et Gucci-dingle-dangle-armbåndsagtigt-et) Uret ryger dog 5 min. efter jeg er kommet på arbejde da det ikke egner sig til skrivebordsarbejde...

Anmeld

14. juli 2009

Nanna1985

Jeg går fast med den ring min mand friede med.. Så går jeg fast med min vielse ring  Har forskellige armbånd og halskæder, jeg skifter imellem

Anmeld

14. juli 2009

Lullaby

Vielsesring, ankelkæde, øreringe og halskæde

Anmeld

14. juli 2009

heaven

vielsesring på højre ringefinger, 2 tynde ringe ovenpå hinanden på venstre riingefinger, ur, sølvarmbånd, simpel tynd sølvhalskæde, og ørestikkere i sølv også......

halskæde, armbånd og øreringe skifter jeg som regl ud ved særlige lejligheder.....

Jannie.

Anmeld

14. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg går kun med en ring i hvidguld med en lille brilliant og nogle runde øreringe i hvidguld. Begge dele noget jeg har fået af  kæresten. Der var engang hvor jeg gik meget med alle mulige smykker, men det gider jeg ikke mere. Kun når jeg skal til fest har jeg noget mere prangende på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.