Smykker....hvd går I fast med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

Ni-ko-li-ne

glemte at tilføje at jeg selv laver negle og dermed også mine egne når der er tid til dette :0) elsker at have negle på...

har også clip in extentions... som jeg går med til festlige lejligheder... gider ikke til hver dag.... det er for besværligt,.,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

malou

Tja.... jeg går kun med guld smykker... og som regel altid de samme. 3 stk diamant ringe på fingrene og snart en tato på højre ringfinger ellers har jeg gele negle, dog ikke vildt lange men bare sådan så de altid er flotte. Har også fået lavet "franske fusser" sindsygt flot og det holder optil 6 uger. Før i tiden var jeg piercet også med guldsmykker men dem har jeg taget ud. Så nu kun ur, ringe, guldkæde og guld øreringe... ganske enkelt og ikke prængende.

knus malou

Anmeld

14. juli 2009

Vingummien

Jeg går fast med min forlovelses ring, og så har jeg 5 huller i hver øre, dog er der kun 4 ringe i det ene øre, og der sidder øreringe i alle de andre huller fast hver dag.
Kunstig negle, nej tak, vil aldrig eje det skidt, kan i værste fald ødelægge sine egne negle. Kunstig hår nej tak, har prøvet det og endte med at skulle klippes helt kort håret da det blve filtret for meget sammen.

Har mange smykker, men går ik sp tit med dem efter at jeg har fået Emil, så bruges de mest til fest, for så er der andet der fylder i hver dagen i sted for at skal rode alle sine smykker igennem inden man går ud af døren, så er det bleer og babytøj der bliver rode ti hehe

Anmeld

14. juli 2009

JustAnotherName

Jeg har små øreringe i hver dag ....bryder mig ikke om at de fylder hele øret eller hænger helt ned til skulderen. De skal være små og diskrete, men pynte.

Jeg går ikke med ur.

Halskæder har jeg sjældent på til hverdag. Det er mere til festligheder at jeg tager et smykke-sæt på.

Jeg går ALTID med min forlovelsesring. Den er halvt guld og halvt hvidguld med en lille skinnende brilliant-sten i midten.

Jeg har aldrig haft kustigt hår på.
Og har kun en enkelt gang prøvet kustige negle, fordi min veninde som er negle-teknikker fik lov til at bruge mig som forsøgskanin.
Jeg er ikke rigtigt til alt det dersens kunstige noget.

KEEP IT SIMPLE er nok lidt mit motto hvad angår pynte, nips og dulleri
Jeg har heller aldrig make-up på, andet end hvis vi skal til noget festligt.

Anmeld

14. juli 2009

Vingummien

suanne85 skriver:

Jeg går fast med min forlovelses ring, og så har jeg 5 huller i hver øre, dog er der kun 4 ringe i det ene øre, og der sidder øreringe i alle de andre huller fast hver dag.
Kunstig negle, nej tak, vil aldrig eje det skidt, kan i værste fald ødelægge sine egne negle. Kunstig hår nej tak, har prøvet det og endte med at skulle klippes helt kort håret da det blve filtret for meget sammen.

Har mange smykker, men går ik sp tit med dem efter at jeg har fået Emil, så bruges de mest til fest, for så er der andet der fylder i hver dagen i sted for at skal rode alle sine smykker igennem inden man går ud af døren, så er det bleer og babytøj der bliver rode ti hehe

glemte lige makeup, det går jeg ik med, har en sjællen gang mascare på hvis vi skal i byen el bruger jeg det slet ik, dels fordi jeg ik kan tåle det og dels fordi jeg syntes at det er bedre at se mere naturlig ud end at smøre 1cm brun creme i hovedt og øjnskygge op til øjnbrynene.
Syntes tit folk hud er ødelagt nedenunder alt det der, jeg har aldrig brugt det og har aldrig døjet med min hud, har nærmest babyhud i ansigtet

Anmeld

15. juli 2009

CGTN

Jeg kan rigtig godt lide smykker, men har efterhånden så mange, at det er svært og vælge hehe...
Jeg har nikkelallergi, så kan desværre kun tåle ægte smykker... Og MEGET lys i huden, så går kun med sølv eller hvidguld...

Inden jeg mødte min kæreste havde jeg en sølvkæde med et blodhjerte i (min sten i stjernetegn), en kæde i hvidguld, med et hjerte vedhæng og nogle brillianter på, som min kammerat havde købt til mig i fødselsdagsgave mens han var i USA.
Men nu går jeg med en halskæde i hvidguld som min kæreste har købt (Mary halskæde kaldte han den), et par enkle øreringe i hvidguld jeg fik af ham i fødselsdagsgave og mit ur fra skagen jeg selv har købt.

Jeg har også fire ringe i sølv jeg plejer og gå med, men det er for varmt, så jeg kan ikke få dem af igen om aftenen

Tager mascara på hveranden dag ellers ser jeg så træt og syg ud og når vi skal til fest kommer der også øjenskygge på, men ingen negle eller hår....

Anmeld

15. juli 2009

Isabels-mor

Jeg elsker smuykke, men går meget sjældent med dem.. har min forlovelsering rundt om halsen lige nu, normalt på fingeren men der er blevet for store.. Ellers har jeg et par øreringe i af sølv som jeg har fået min kæreste, og de er meget simple, det er hjerter med små sten i..

Anmeld

15. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
En lille tynd guldkæde med et rundt hjerte i som jeg fik i julegave af Niklas. That's it... Og så push up BH'er af og til...

Det er ikke fordi jeg ikke vil, jeg tror bare jeg er for doven (og fattig) til at gå på smykkejagt og få hair extensions osv, for jeg synes at hvis man har god stil og det ikke ser billigt ud kan man virkelig opgradere sit look med accessories og snydetricks...

Anmeld

15. juli 2009

Leneur

Jeg går fast med min lille sølvstift i næsen + mine øreringe, har 3 i det ene og 5 i det andet øre. Så skifter jeg ud med halskæder alt efter humør. Ellers er det en sort mascara der ryger på i hverdagen og det lidt større når der er dømt bytur. Har store bryster nok, så dem behøver jeg ikke at sætte fokus på, måske lige sørge for lidt skygge vha. pudder så kavalergangen ser mere indbydende ud.

Anmeld

15. juli 2009

ønskebørn74

Jeg går altid med min vielsesring, alt andet skifter jeg ud alt efter hvad jeg har på.

Jeg har det måske lidt nemt på det punkt, da jeg laver de fleste af mine smykker selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.