Smykker....hvd går I fast med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
32 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Honningblomst

Lige endnu et nysgerrig-spørgsmål herfra...

Jeg har altid tænkt jeg var en smykke-pige og nu er det gået op for mig at det er jeg vidst slet ikke...er sgu ved at være som min mor, der altid har følt sig som et pyntet juletræ med smykker på.
Jeg kan til nød tage øreringe på til en fest og så er det det.
Fast går jeg med to ringe, som jeg har fået af drengens far...de er enkle og specielle sølvringe...de an tåle alt og jeg tager dem aldrig af.
Jeg synes nok bare tit at tøjet i sig selv er pænt og rigeligt uden tingeling...går heller aldrig med neglelak og har bare sådan pæne klippede og praktiske negle...ikke noget falsk der-smiler

Hvad gør I med...hvad kan i anbefale til feks festbrug...hvordan har I det med smykke...negle...kunstigt hår...ja alt det kunstige man kan snyde med-smiler

Knus Eva...som snød for hårdt med push up førhen-griner- gad vide hvor mange jeg har skuffet gennem tiden...*fnis*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

TbCp

Jeg går selv altid med 2 ringe. Min vielsesring i sølv og en ring i hvidguld med en enkelt diamant som jeg fik af min mand som tak for at jeg havde givet ham Liva
Ind imellem tager jeg et par øreringe på.

Til fester har jeg som regel også halskæde på.

Ellers er det ikke det helt vilde med smykker. Synes det hurtigt kan blive for meget. Jeg har hul/stift i næsen og en inde i øret, så flere øreringe osv synes jeg kan blive for meget.

Intet kunstigt hår og ikke kunstige negle. Dog overvejer jeg ofte at få sat negle på fordi jeg har den dårlige vane at bide negle og det ser ganske forfærdeligt ud.

Makeup har jeg på hver dag. Streg og mascara, synes jeg ser så træt ud hvis jeg ikke har noget på. Til fest kommer der så lidt større krigsmaling

Anmeld

14. juli 2009

Ni-ko-li-ne

lidt sjovt.... jeg elsker smykker men går sjældent med dem....

går altid med vores forlovelsesring.... når vi skal noget går jeg ofte med mine 6 spinning ringe, dem er jeg så glad for og min Ole Lynggaard  halskæde som jeg også elsker... så går jeg til hverdag med ørestikker i sølv med sten i... her også nogle andre sølv ørekroge som jeg godt kan bruge til hverdag og fest dem fik jeg af Martin da vi kom hjem med Nikoline...

jeg har også to pandora armbånd som jeg er glad for men de er så besværlige når man skal vaske hænder efter bleskift osv... så det er ikke tit de kommer frem... 

når vi skal ud går jeg også med mit ur fra Calvin Klein det er i blank stål så det er ret smykke agtigt.... (hold kæft det lyder som om vi er millionærer....) men nej det er vi ikke... fnis.... de ting jeg går mest med er dem fra Martin... jeg har også en sølvring med guld på og en brilliant , den er fra mine forældre men det går jeg ikke så tit med...

Anmeld

14. juli 2009

Cris

Ok jeg har en masse! Jeg elsker de store chunky stykke sølv  Jeg bruger ikke så meget lige nu, for barnet har prøvet hele tiden at tage mine øreringe og alt andet og var lidt ubehaligt for mig, men jeg gemmer alt de ting til senere igen!

Anmeld

14. juli 2009

Stineve

Jeg elsker smykker...  og det er tit noget folk husker, uden at jeg går med ALT for meget... jeg går kun med guld, og går fast med min forlovelses ring, + en guld ring jeg fik af min svigerfar.. så går jeg fast med min kærestes dåbshalskæde... + mit guld ur på den ene arm, og et guld armbånd på den anden arm... det eneste jeg så skifter hver dag er mine øreringe, alt efter hvad jeg har på af tøj..  

Men kunstige negle, kunstigt hår gider jeg ikke.. jeg synes altid man kan se det ikke er folks egne/eget.. og det synes jeg ikke er pænt..

Anmeld

14. juli 2009

SaNiNa

ja jeg går ikke rigtig med smukker mere før hen hvade jeg altid halskæde og øreringe på men det har jeg ikke mere ved faktisk ikke hvorfor

Anmeld

14. juli 2009

Tina2

Jeg går fast med min vielsesring + en guldring jeg fik af Thomas den første jul vi var sammen.... Så har jeg en sølvhalskæde med et hjerte i hvor der står "mor" på den ene side og "Filuca og Milas" på den anden side... Har dog ikke haft den på i noget tid nu- egentlig mest fordi jeg skifter halskæder lidt pt, men ellers har jeg den altid på i det daglige....

Ellers går jeg ikke med noget fast.....

Anmeld

14. juli 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Jeg går fast med min vielsesring + en guldring jeg fik af Thomas den første jul vi var sammen.... Så har jeg en sølvhalskæde med et hjerte i hvor der står "mor" på den ene side og "Filuca og Milas" på den anden side... Har dog ikke haft den på i noget tid nu- egentlig mest fordi jeg skifter halskæder lidt pt, men ellers har jeg den altid på i det daglige....

Ellers går jeg ikke med noget fast.....

glemte lige at skrive at i halskæden er der også den ring jeg fik af Thomas i morgengave.... Stenen deri er lidt spids, så er egentlig derfor den har hængt i kæden, for da Milas var lille kom jeg til at kradse ham.... Men den skal da egentlig på min finger nu:-)

Anmeld

14. juli 2009

Fam. Madsen

ja jeg er ikke en smykke pige kan ikke tåle andet end ægte gul og sølv så jeg går ikke med så meget..

jeg går med min visels ring og en halskæde som jeg fik af min mand i julegave

Anmeld

14. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har to halskæder (læder) med dimser på. Et freya tegn og nogen perler og sådan lidt. Også en eller anden nasa-glas ting i den anden kæde. De er rigtig pæne...

Så har jeg en ring på midterfingeren på venstre hånd og jeg plejer at have en ring på højre hånd, men den er knækket... Jeg håber at jeg får en ny på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.