Hvis banken siger nej til indskudslån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Okay vil jeg prøve... 

men man kan vel ikke søge om noget hvis man ikke har fundet en bolig ? 

Nej det kan du ikke, du skal komme med et konkret bevis på at du har fået tildelt en bolig og skal betale et indskud

Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

Nej det kan du ikke, du skal komme med et konkret bevis på at du har fået tildelt en bolig og skal betale et indskud

Held og lykke med det

okay , ja tak skal du have... 

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Det ved jeg så ikke, har aldrig selv prøvet det ved kommunerne.

okay

Anmeld

6. august 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

Ja, men jeg vil rigtig gerne skifte bank faktisk, men jeg står i RKI og så vil de ikke..... 

Ja okay Træls. Så blir det nok svært, hvis ikke kommunen vil hjælpe.

Anmeld

6. august 2013

hesøth

Anonym skriver:

vi er i den sitiuation at vi lige om snart får en lille baby mere  

det skete meget uventet, men vi er rigtig glade. 

men vi har INTET plads her hvor vi bor nu, og banken vil ikke låne os til et indskud ? 

hvad kan vi så gøre ? kan man spørger om hjælp hos kommunen lige meget hvilken bolig det er, eller skal det være en bolig som man bliver tilbudt fra et boligselskab? 

vi har kun fået 1 tilbud for lang tid siden, og det kunne vi ikke bruge. 

Hvorfor sparer i ikke sammen til et nyt indskud?

Hvis du i forvejen står i rki, så er det vel næppe nogen god ide at optage flere lån.

Og ja jeg kan godt forstå, at det er træls, at pladsen er lille, men men det er der jo ikke nogen der er døde af.

Klem ballerne sammen og spar op!

Med et indskud på hånden kan I også lettere slå til, når den rigtige bolig dukker op.

Anmeld

6. august 2013

hesøth

Kofoed. skriver:

Men så er det bare at prøve. Man kan (hvis det er noget i vil), få lægen til at erklære ens bopæl for lille, så går kommunen ind og hjælper med, at finde en lejlighed for jer, men så kan i bare ikke være kræsne, hvis de finder en der er passende, så er det den i skal flytte ind i - men det gør det så også nemmere med indskudlån osv.

Nu varer en graviditet jo 9 måneder, så det er jo ikke helt uventet at der dukker en baby op herefter. Så man har altså rimelig tid til at ændre sin boligsituation.

Og jeg håber da godt nok ikke at læger blander sig i den slags??

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Ja okay Træls. Så blir det nok svært, hvis ikke kommunen vil hjælpe.

ja det er det ... 

Anmeld

6. august 2013

Karina1

Anonym skriver:

hvordan det ? vi har danske bank, så er det vel kun dem som kan tage stilling til os ? 

Man kan altid spørge en anden bank men for at låne i en anden bank, kræver det vist at du skifter bank først vi kiggede på hus og fik nej af vores bank også ringede vi til nogle andre og de sagde at det ikke var et problem, så vi skiftede og fik meget bedre renter osv  

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Karina1 skriver:

Man kan altid spørge en anden bank men for at låne i en anden bank, kræver det vist at du skifter bank først vi kiggede på hus og fik nej af vores bank også ringede vi til nogle andre og de sagde at det ikke var et problem, så vi skiftede og fik meget bedre renter osv  

Fedt  

forstår heller ikke hvorfor nogle banker er så meget sortseer..... 

Anmeld

6. august 2013

Miss-86

Jeg mener at have hørt, man kan søge lån på kommunen.. Prøv at undersøge det.

Håber I finder ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.