Hvis banken siger nej til indskudslån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Bettina90

Anonym skriver:

vi har bare ikke nogen som kan kautionere for os  

hvis man har en kautionær, skal de så ikke se at de faktisk har pengene hvis det skulle blive tilfædet?

Det vil jeg gå ud fra. Min far er kautionist for mig, og tror ikke han skulle give nogen særlige oplysninger, men vi har så også samme bank.. såå..

Ingen af jeres forældre ville kunne kautionere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Det vil jeg gå ud fra. Min far er kautionist for mig, og tror ikke han skulle give nogen særlige oplysninger, men vi har så også samme bank.. såå..

Ingen af jeres forældre ville kunne kautionere?

Måske min far vil, han er den eneste ''mulighed'' 

men er det også hvis bankens afslag er grundet at jeg er på kontanthjælp? 

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Måske min far vil, han er den eneste ''mulighed'' 

men er det også hvis bankens afslag er grundet at jeg er på kontanthjælp? 

Ja det vil jeg tro :-) Jeg er på SU og derfor ville banken ikke låne mig penge, men var så intet problem efter min far tilbød at være kautionist.

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Ja det vil jeg tro :-) Jeg er på SU og derfor ville banken ikke låne mig penge, men var så intet problem efter min far tilbød at være kautionist.

Okay underligt der er en forskel... 

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Okay underligt der er en forskel... 

Hvorfor? Nu har banken jo den sikkerhed, at hvis jeg ikke kan betale, så skal min far betale? 

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Hvorfor? Nu har banken jo den sikkerhed, at hvis jeg ikke kan betale, så skal min far betale? 

ja det er selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

6. august 2013

SHERO

Anonym skriver:

ja det er selvfølgelig rigtig nok

Du kan altid få et kautioneret lån i kommunen, fik vi i første omgang, diktator senere et pligtlån der er afdragsfrit i 5 år fordi vores indkomst er så lav. Banken var ikke en mulighed, og vi kunne ikke bruge min far som kautionist selvom han selv er kunde af banken "det bruger man ikke mere" fik jeg af vide..

Man kan sagtens få et indskudslån, også selv om man har et i forvejen, det er kun gammel gæld man ikke har afviklet på...

Ring til kommunen.. :-)

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Du kan altid få et kautioneret lån i kommunen, fik vi i første omgang, diktator senere et pligtlån der er afdragsfrit i 5 år fordi vores indkomst er så lav. Banken var ikke en mulighed, og vi kunne ikke bruge min far som kautionist selvom han selv er kunde af banken "det bruger man ikke mere" fik jeg af vide..

Man kan sagtens få et indskudslån, også selv om man har et i forvejen, det er kun gammel gæld man ikke har afviklet på...

Ring til kommunen.. :-)

tak skal du have, vil prøve at ringe til kommunen... 

Anmeld

6. august 2013

-Milla-

Danske bank er mere strikse ift. huskøb-rådighedsbeløb, lån m.m. end andre banker fx Nordea.

Anmeld

6. august 2013

Bettina90

-Milla- skriver:

Danske bank er mere strikse ift. huskøb-rådighedsbeløb, lån m.m. end andre banker fx Nordea.

Er så danske bank som jeg fik lov at låne af til lejlighed .. Så tror bare man skal presse lidt på - for jeg fik også først nej :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.