Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Faith

Dorthe1986 skriver:

Hehe har det nøjagtig på samme måde for så får Emil sgu da først mareridt eller begynder at skrige, hvis jeg kommer væltende med det hele flyvende omkring

Hahahahahaha lige præcis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Majbrit P

Min mand gør.

Jeg gør ikke.. Er bange for at edderkopper skal kravle på mig.. puha.. Så har MINDST underbukser på, og tit tshirt

Anmeld

6. august 2013

Laulund87

Ej jeg har aldrig tænkt på at det skulle være "forkert" at jeg går nøgen ned til Maria hvis der er noget om natten Det har jeg altid gjort så hun er vant til det og reagerer slet ikke på det..

Har tænkt at det nok går et par år endnu

Anmeld

6. august 2013

Dorthe1986

Three little steps skriver:

Min mand gør.

Jeg gør ikke.. Er bange for at edderkopper skal kravle på mig.. puha.. Så har MINDST underbukser på, og tit tshirt

Uha, selvom jeg sover påklædt, har jeg indenfor den sidste uge oplevet at der har kravlet en edderkop på mig, mens jeg lå i min seng. Lå på maven og skulle lige tjekke noget på min mobil, og så kunne jeg mærke der lige kravlede noget hen over min overarm! Er du gal, jeg kunne flyve ud af den seng og få tændt lyset, og så var det bare en af de monsterstore

Anmeld

6. august 2013

Dorthe1986

Laulund87 skriver:

Ej jeg har aldrig tænkt på at det skulle være "forkert" at jeg går nøgen ned til Maria hvis der er noget om natten Det har jeg altid gjort så hun er vant til det og reagerer slet ikke på det..

Har tænkt at det nok går et par år endnu

Kan heller ikke se det "forkerte" i at være nøgen Min søn ser også mig nøgen herhjemme, når jeg har været i bad og lignende

Men jeg sover med en top eller lille natkjole og så uden trusser :-) Kan ikke undvære noget der dækker min overkrop, fordi jeg føler jeg har ikke har styr på min bryster

Anmeld

6. august 2013

FrkZier

Ja afstemningen siger sig selv?

altså førhen sov jeg/vi altid nøgne.. men nu hvor jeg ammer er jeg nød til at have en bh på, ellers er der mælk alle steder
medmindre vi er ude, så har jeg tøj på

Anmeld

8. august 2013

Maja88

Hvad er det folk finder upassende ved deres børn ser dem nøgne??? Det er da ennaturlig ting og hvordan lærer de ellers hvordan kroppen ser ud??

Anmeld

8. august 2013

Laulund87

Maja88 skriver:

Hvad er det folk finder upassende ved deres børn ser dem nøgne??? Det er da ennaturlig ting og hvordan lærer de ellers hvordan kroppen ser ud??

Enig jeg forstår det heller ikke

Anmeld

8. august 2013

smokin

Laulund87 skriver:

Enig jeg forstår det heller ikke

Man går vel også i bad med sine børn? Eller svømmehal......

synes det er meget naturligt

Anmeld

8. august 2013

Laulund87

Zette skriver:

Man går vel også i bad med sine børn? Eller svømmehal......

synes det er meget naturligt

Ja det er da naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.