Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Benjamins'mor

Nej, ingen af os sover nøgne, og vi har heller aldrig gjort det.

Min kæreste sover i sommer halvåret kun i underbukser - i vinter halvåret tager han så også en t-shirt på.

Jeg sover i sommer halvåret kun i tank-top og underbukser - i vinter halvåret har jeg også bh på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

marie_jon

vi sover aldrig nøgne! Jeg sover i strop bluse og trusser, og min mand i boxershorts Jeg føler ikke at jeg har styr på brystetne, hvis de ikke er pakket ind i en bluse

Anmeld

6. august 2013

CamiRon

Tak for jeres svar og afstemninger alle sammen! 

Det er sjovt at læse hvordan I andre gør. 

Grunden til den her afstemning er at min mand og jeg længe - som i årevis - har været uenige om det med at sove nøgen. Han vil helst sove nøgen, men kun hvis jeg også gør det (mon der er en bagtanke ) Jeg selv vil helst sove med trusser på...

Min mand var helt overbevist om at ALLE andre sover splitterragende nøgne ALTID og at vi derfor også burde. 

Anmeld

6. august 2013

Sujan

Ingen af os.. Kan sket ikke holde ud at sove nøgen med lagen og sengetøj der klister til diverse...

Og så har vi dyr så hår kan ikke undgåes, så vil synes det er ulækkert at sove nøgen... Min kæreste har også altid boxers og t-shirt på

Anmeld

6. august 2013

heidi prettyface hansen

jep gør vi begge to alså sover nøgen det er lækkert

Anmeld

6. august 2013

Faith

Nej ingen af os sover nøgne. Vi render ofte frem og tilbage mellem soveværelse mindstemanden når han vågner om natten, og de største har sommetider mareridt. Synes det ville være yderst upassende hvis vi rendte nøgne ind til dem. De ville få deres livs chok. Og har sku ikke tid til at bøvle med at få tøj på et af børnene har mareridt eller mindstemanden gir den gas med at skrige.

Anmeld

6. august 2013

Dorthe1986

Faith skriver:

Nej ingen af os sover nøgne. Vi render ofte frem og tilbage mellem soveværelse mindstemanden når han vågner om natten, og de største har sommetider mareridt. Synes det ville være yderst upassende hvis vi rendte nøgne ind til dem. De ville få deres livs chok. Og har sku ikke tid til at bøvle med at få tøj på et af børnene har mareridt eller mindstemanden gir den gas med at skrige.

Hehe har det nøjagtig på samme måde for så får Emil sgu da først mareridt eller begynder at skrige, hvis jeg kommer væltende med det hele flyvende omkring

Anmeld

6. august 2013

DitteFisk

Wat!

vidste ikke der var så mange der sov nøgen jeg bryde rmig ikke om at sove helt nøgen - jeg har trusser og top på.. hmm..

Anmeld

6. august 2013

betski

CamiRon skriver:

Ja afstemningen siger sig selv?

Kun hvis vi har haft sex Ellers har jeg trusser på og han har boksershorts på.

Anmeld

6. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
CamiRon skriver:

Ja afstemningen siger sig selv?

Kæresten sover nøgen... han har dog boxershorts på hvis vi har min søn på samvær...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.