Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

Havre74

Kay skriver:

Selvfølgelig sover vi da også nøgne når vi har menstruation... og ligger og bløder ud over hele sengen... og venter da med at skifte sengetøj til jeg er færdig med at bløde... ellers skal man jo vaske hele tiden

Helt ærligt hvad tror du selv? selvfølgelig sover man da med trusser når man bløder...

Men så er det jo netop ikke ALTID du sover nøgen. Du spørger: "hvad tror du selv?" , tja jeg tror og regner med at hvis folk skriver at de ALTID sover nøgne, så er det altid. Ellers ville man da skrive, jeg sover uden tøj, undtagen ved mens, der har jeg selvfølgelig trusser på.

p.s det glæder mig at mit spørgsmål kan være til så stor morskab for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Maja88

Havre74 skriver:

Jeg spurgte netop fordi jeg undrede mig og du svarer så også at du har trusser på ved mens. Men nogle (husker ikke om du gjorde) skriver at de ALTID sover nøgne.

Jeg forstår ikke dit spørgsmål om kultur?

Tænker på om du er af anden etnisk herkomst eller indre misionsk(staves)??

Min opfattelse af dansk kultur er folk forholder sig ret frit til sex og nøgenhed og ikke mange ville vente til efter ægteskab med agten og tror de færreste ville sørge for at sexe på et håndklæde.. er det rent bakterieforskrækkelse det med håndklædet eller?? Og dit forhold til sex.. hvor stammer det fra??

Jeg dømmer som sagt ikke. Stiller mig bare undrende

Anmeld

3. januar 2014

Havre74

Maja88 skriver:

Tænker på om du er af anden etnisk herkomst eller indre misionsk(staves)??

Min opfattelse af dansk kultur er folk forholder sig ret frit til sex og nøgenhed og ikke mange ville vente til efter ægteskab med agten og tror de færreste ville sørge for at sexe på et håndklæde.. er det rent bakterieforskrækkelse det med håndklædet eller?? Og dit forhold til sex.. hvor stammer det fra??

Jeg dømmer som sagt ikke. Stiller mig bare undrende

Tak for uddybning. Jeg er dansker og kristen, men ikke indremissionsk.

Det med håndklædet i sengen er ikke pga bakterier. Det er fordi jeg ikke vil have en våd plet at ligge i og hvis børnene kom ind sengen (da de var små), skulle de da slet ikke ligge i en våd plet. Hvis ikke man har noget opsugende under, så siver safterne vel ned i madrassen? -Det synes jeg er uhygieinisk.

Mht nøgenhed, jeg har ingen problemer med at gå nøgen rundt i hjemmet, så børnene kan se mig. Det synes jeg er naturligt og også noget jeg gerne vil lære dem, for man skal være stolt af sig selv og sin krop.

Og netop fordi jeg er stolt af mig selv og min krop, er den ikke noget jeg deler med en jeg ikke er gift med. Jeg er også opdraget med ikke at have sex uden for ægteskabet. Mine bedsteforældre var indremissionske, men mine forældre er ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.