Maja88 skriver:
Tænker på om du er af anden etnisk herkomst eller indre misionsk(staves)??
Min opfattelse af dansk kultur er folk forholder sig ret frit til sex og nøgenhed og ikke mange ville vente til efter ægteskab med agten og tror de færreste ville sørge for at sexe på et håndklæde.. er det rent bakterieforskrækkelse det med håndklædet eller?? Og dit forhold til sex.. hvor stammer det fra??
Jeg dømmer som sagt ikke. Stiller mig bare undrende
Tak for uddybning. Jeg er dansker og kristen, men ikke indremissionsk.
Det med håndklædet i sengen er ikke pga bakterier. Det er fordi jeg ikke vil have en våd plet at ligge i
og hvis børnene kom ind sengen (da de var små), skulle de da slet ikke ligge i en våd plet. Hvis ikke man har noget opsugende under, så siver safterne vel ned i madrassen? -Det synes jeg er uhygieinisk.
Mht nøgenhed, jeg har ingen problemer med at gå nøgen rundt i hjemmet, så børnene kan se mig. Det synes jeg er naturligt og også noget jeg gerne vil lære dem, for man skal være stolt af sig selv og sin krop.
Og netop fordi jeg er stolt af mig selv og min krop, er den ikke noget jeg deler med en jeg ikke er gift med. Jeg er også opdraget med ikke at have sex uden for ægteskabet. Mine bedsteforældre var indremissionske, men mine forældre er ikke.
Anmeld