Rockertand skriver:
Jeg har prøvet at teste med ægløsningsteste gennem hele cyklus - og hele 2 forskellige slags på samme urin til sammenligning, meget lærerigt, testomanen har også graviditetstestet fra 2+6 og fremad - og det har været meget interessant at følge en udvikling, der gik fra negativ til skyggestreg til svaaaag streg og over til klarer-strakt-arm og et par gange blev det så til en biokemisk, og ellers blev stregen bare mere og mere tydelig.
Jeg har absolut ikke været skuffet over at se mine biokemiske, tværtimod var jeg rigtig glad for at se, at vores fertilitet rakte til som minimum at producere et befrugtet æg i alle cykli, men ellers har der været en rigtig flot udvikling i testene.
Det har været enormt lærerigt at eksperimentere med både ægløsningsteste og graviditetsteste, og så er det spændende at se, om det har båret frugt - og jeg har altså ikke fået biokemiske, fordi jeg har testet før tid, dem ville jeg have fået under alle omstændigheder - men hvis man er helt afklaret omkring følelserne, så kan jeg ikke se, at der er noget problem i det.
- og til dem, der synes, at det er dyrt at bruge så mange teste: I må absolut handle de forkerte steder, 50 graviditetsteste OG 50 ægløsningsteste OG porto kan fås for 180 danske kroner ved shopping i UK, så jeg har absolut ikke haft skrupler med at bruge et hav af teste 
Den side i UK du handler fra skulle jeg have kendt da vi var igang med pb for jeg købte mig virkelig fattig i æl teste 
Hov... Sidespring